تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۴۴۹۷۳
اعضای شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار کردند

مأموریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اعضای شورای اسلامی استان / شوراها را از حالت انفعال در بیاورید / شهردار ضعیف شوراها را زیر سئوال می‌برد / برای انتخاب شهردار به دنبال متخصصین باشید نه ناکاربلدها

۹
۲
مأموریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اعضای شورای اسلامی استان / شوراها را از حالت انفعال در بیاورید / شهردار ضعیف شوراها را زیر سئوال می‌برد / برای انتخاب شهردار به دنبال متخصصین باشید نه ناکاربلدها
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اعضای شورای اسلامی استان مأموریت تعریف کرد و گفت: شوراهای اسلامی باید از حالت انفعال بیرون بیایند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 3 اسفند ماه 1400) اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان دیدار کردند، وضعیت بغرنج شورای اسلامی استان به لحاظ فضای اداری، تجهیزات و امکانات و موضوع پروژه بیمارستان‌های استان و معدن بوکسیت سرفاریاب مهمترین بحث‌های این نشست بود.
کیانی باوند رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد را برای آینده استان امید بخش دانست و اظهار داشت: آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد فضای فیزیکی شورای اسلامی استان در شأن این نهاد مردمی نیست.
وی در ادامه به وضعیت بغرنج شورای اسلامی استان به لحاظ امکانات و تجهیزات اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حتی «موس» کامپیوتر ندارند.
کیانی با بیان اینکه از بخش محروم سرفاریاب آمده‌ام، افزود: سرفاریاب منبع معادن است که برای دیگران نان دارد و برای مردم ما غصه.
وی افزود: آقای استاندار دستور حضرتعالی مبنی بر جلوگیری از خروج معادن بوکسیت نوری از امید و شوق را در دل مردم سرفاریاب ایجاد کرد. سال‌ها معادن بوکسیت این منطقه را به غارت می‌بردند و هیچ سودی برای مردم منطقه نداشت.
رئیس شورای اسلامی استان کهخگیلویه و بویراحمد به موضوع پروژه بیمارستان 32 تختخوابی چرام اشاره کرد و گفت: پروژه بیمارستان چرام سال‌ها است که وضعیت مناسبی ندارد و از حضرتعالی که اعتباری برای این پروژه گذاشتید، تشکر می‌کنیم. انتظار می‌رود به جهت اینکه مردم برای درمان و بهداشت با مشکلات کمتری مواجه شوند، در ساخت این بیمارستان تسریع شود.
باوند بر حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: برای حفاظت از اراضی ملی باید همه پای کار باشند.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار استان خواست که بازدیدی از شورای اسلامی استان و معادن بوکسیت چرام داشته باشد.

رضا مسلمی دوست نماینده شهرستان مارگون در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با قدردانی از سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان مارگون، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی استان باید بیشتر مطالبه گر مشکلات مردم باشند.
وی به مشکلات شهرستان مارگون اشاره کرد و گفت: یک سال از شهرستان شدن مارگون می‌گذرد، اما ادارات کل هیچ نماینده‌ای در شهرستان ندارد و تقاضا داریم با توجه به اینکه دسترسی مردم به ادارات سریع شود در این خصوص چاره اندیشی شود.
مسلمی فرماندار مارگون را فردی پرکار و خستگی ناپذیر توصیف کرد و گفت: فرمانداری مارگون کمبود نیرو دارد و انتظار می‌رود در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
وی افزود: اشتغال در شهرستان مارگون حال ناخوشی دارد. بخش زیلایی، بخشی پرجمعیت می‌باشد که 72 شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده‌اند ولی از لحاظ اشتغال این منطقه در رنج بسر می‌برد. کارمندان بخش زیلایی به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد.
 وی افزود: موردزرد زیلایی بیش از 3500 نفر جمعیت دارد که این منطقه در حوزه راه، اشتغال و تولید نیز مشکلاتش فراوان و پردرد است.
رئیس زاده نماینده شهرستان لنده در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه متفاوت‌تر صحبت کرد و گفت: عدم آگاهی اعضای شوراهای اسلامی از آئین نامه‌ها و قوانین کار را برای آنها سخت کرده است.
وی در ادامه به قانون گریزی در انتخاب شهردار لنده گریزی زد و گفت: مردم ناراضی هستند و قانون گریزی و عدم تمکین به قانون مشکلات ما را دو چندان کرده است.
رئیس زاده گفت: فضای اداری شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد زیبنده نیست.
 سید صلاح الدین صادقیان نماینده شهرستان باشت در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از سفرهای استانی استاندار قدردانی کرد و اظهار داشت: فضای اداری شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مناسب نیست و این انتظار می‌رود که استانداری به این موضوع توجه کند.

صادقیان همچنین از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بحث اعتبارات محل 58 توجه بیشتری به شهرستان باشت شود. چرا که این شهرستان کارخانه و یا واحد تولیدی بزرگی ندارد.
وی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده روستای بیدک مردم را رنج می‌دهد که این امید می‌رود همچنان به مناطق محروم توجه بیشتر شود.
 محسن کوکب نژاد نماینده شهرستان بهمئی در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به سفرهای استاندار گریزی زد و گفت: شکر خدا مردم از این وضعیت راضی هستند و امید به مردم برگشته است. اما ما انتظار داریم که نتیجه این سفرها به ثمر بنشیند و به مردم اطلاع رسانی شود.
وی به موضوع اینترنت شهر لیکک اشاره کرد و گفت: اینترنت در این شهرستان بسیار ضعیف است و مردم به شدت گلایه دارند و دانش آموزان هم کلافه شده‌اند.
کوکب نژاد گفت: زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان بهمئی مناسب نیست. قهرمانان و مدال آوران بهمئی در استان‌های دیگر به رقابت می‌پردازند به این دلیل که این شهرستان امکانات ورزشی کافی ندارد.
وی گفت: مدیران کل باید شأن شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را حفظ کنند و از استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که به این مقوله توجه داشته باشد.
 ناصر رهامی نماینده شهرستان دنا در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به مشکلات شهرستان دنا در خصوص مبلمان شهری و حقوق کارگران شهرداری پرداخت و اظهار داشت: حرکت پروژه بیمارستان دنا لاکپشتی است، امید داریم که در احداث آن تسریع داده شود.
حاتم پیام دبیر شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی استان مطالبی را مطرح کرد و اظهار داشت: امین‌ترین زبان گویای مردم برای رساندن مشکلات مردم به مجموعه دولت اعضای شورای اسلامی استان هستند.
وی در ادامه بر تعامل و همدلی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بدنه دولت تاکید کرد و گفت: به دلیل ضعف قانون انتخابات شوراها تاکنون کرسی شوراها تخصصی نبوده و آنچه که جامعه انتظار دارند انتخاب نشده و بیشتر بر اساس قدرت و ثروت بوده است.
وی با بیان اینکه آموزش را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم، تصریح کرد: دولت، دولت مردم محور و شوراها هم نهاد مردم محور است که پیشنهاد داده می‌شود، مشاور متعهد، متخصص و آشنا به قانون برای خودتان انتخاب شود.
پیام گفت: این وضع مالی، تدارکاتی و فضای اداری و تجهیزات شورای اسلامی در شأن شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
 در ادامه سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعضای شورای اسلامی استان درخواست‌های داشت و مأموریت‌های را برای آنها تعریف کرد و اظهار داشت: باید شوراهای اسلامی را از حالت انفعال در بیایند.
وی در ادامه گفت: برخی از شهرداران متخصص و توانمند نیستند و ضعیف هستند و مدارکشان مرتبط نیست. اعضای شورای اسلامی به جای اینکه بروند، دنبال افراد متخصص، فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه‌های راه و شهرسازی وعمران دست روی افراد غیرمرتبط می‌گذارند و افراد متخصص و توانمند را فراموش کرده‌اند. معلم خوب است، اما معلم تاریخ را برای شهردار معرفی نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه از خدا می‌خواهم که شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد آباد شود، تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی، اگر شهردار ضعیف برای شهرها انتخاب شوند، نهاد شورایی زیرسئوال می‌برد، مردم به امیدی اعضای شوراهای اسلامی را انتخاب کرده‌اند که کاری صورت بگیرد. تو را به خدا نیروی انتخاب کنید که شهر را بچرخاند. نیروی ضعیف و غیر متخصص تمام زحمات مردم و گاهاً دولت‌ها را زیرسئوال می‌برد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به نیروهای مازاد در شهرداران گریزی زد و گفت: نیروهای مازاد برای شهرداری‌ها دردسر آفرین شده‌اند. شهرداری‌ها که اداره کار نیستند که افراد را بکار بگیرند با جبر و یا به اختیار و به آنها حقوق بدهند. پول‌هایی که برای آبادانی شهرها اختصاص داده می‌شود، برای حقوق نیروهای مازاد می‌رود. شهرداری‌ها که درآمد ندارد چرا نیروی مازاد می‌گیرند و باید جلوی این نیروها گرفته شود.
احمدزاده در ادامه خطاب به کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجهیزات، امکانات و اعتبارات لازم و ساختمان اداری مناسب در اختیار شورای اسلامی استان قرار بگیرد. اما همچنین شورایی باید به وظایف محموله خود در خصوص نظارت بر شوراها و شهرداری‌ها عمل کنند تا اینگونه شاهد کم کاری و سهل انگاری‌ها نباشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار به داد شهر یاسوج برسید بکار گیری، نیرو خاله خرزویی بیداد میکند
علی
Iran, Islamic Republic of
شهردار یاسوج خیلی ضعیف هست
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار انصافا در مومنی حضرتعالی در دیانت در پاکدستی در سیادت در خوبی شما در خدا ترسی شما در انسانیت شما در شرافت شما تردیدی نیست ولی اما اما اما شما نماینده سیاسی دولت نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید که حاصل سالها خون دل خوردن امامین انقلاب و حاصل خون هزاران هزار شهید گلگون کفن است نباید اجازه دهید حتی در کوچکترین شهر این استان از افراد چشم ناپاک دست ناپاک با شعار انقلابی گری و با ریا و تزویر بر روی این صندلی های که بابت هر صندلی خون هشتاد شهید فدا شده است بنشینند
Iran, Islamic Republic of
لابد بین لنده و دهدشت جز کهگیلویه وبویراحمد نیست
سوق سوق
شووووورا
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار در عوض شورای های شهری وروستایی،شورای وحدت خیلی خیلی حتی خارج از حدش منفعل هستش.
حمید
Iran, Islamic Republic of
انصافاً بعضی از اعضای شورای شهر یاسوج فقط یک صندلی را اشغال کرده اند و حتی قدرت یک اظهار نظر کوتاه را هم ندارند. وای به حال مردمی که اینها شورای شهرشان باشند.
همه چیز بچه بازی شده شورا هم روش.
Iran, Islamic Republic of
خوش است بعد 40 سال هنوز به اول ریل رفاه و آسایش نرسیدیم و آقایان محرومیت را دیدن البته تا حفظ میز ومقام ولی انجام آن به قبلی‌ها مربوط است اما ما از آخر زیل شروع میکنیم چون چرا ندارد ..
Iran, Islamic Republic of
، اینها شهرداری را می خوان که بتوانند ...
آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر دنبال حق و حقیقت هستی،سری به آموزش وپرورش بزن که داره یک دست میشه اونم از اقوام رییس جدید وربس دفتر نماینده روشنفکر آقای بهمنی،الان برادر داماد / مسیول دفتر یاسوج روشنفکر معرفی شده برای معاونت پشتیبانی آموزش وپرورش،البته با مهر تأیید آقای روشنفکر.لطفا پیگیری کنید به داد معلمان ودانش آموزان برسید که آموزش وپرورش اگر ضعیف شود وباندی شود دیگه هیچ چیز سر جای خودش نخواهد بود
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1