تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۷۰۷۱
کبنا بررسی کرد

فرماندارانی که هنوز سرپرست هستند / وضعیت دهدشت و چرام به کجا ختم می‌شود؟

۱
۰
فرماندارانی که هنوز سرپرست هستند / وضعیت دهدشت و چرام به کجا ختم می‌شود؟
کبنا ؛
فرمانداری‌های دو شهرستان دهدشت و چرام با سرپرست اداره می‌شوند؛ از حکم سرپرستی عبدالرحمان توفیقیان، 4 ماه و از حکم عبدالعزیز موسوی فرماندار دهدشت 3 ماه گذشته است ولی هنوز حکم فرمانداری آنها تأیید نشده است.
به گزارش کبنا، یکی از چالش‌های مهم در کهگیلویه و بویراحمد، چالش سرپرستی در استان است که در خبرهای مختلفی در پایگاه خبری کبنا نیوز بارها این موضوع مورد بررسی و نقد قرار گرفته است. با وجود اینکه حکم فرمانداری فرمانداران گچساران و لنده تأیید شده است، اما فرمانداران شهرستان‌های چرام و دهدشت، هنوز با حکم سرپرستی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این در حالی است که حکم فرمانداری جلال دانش فرماندار لنده بدون هیچگونه رابطه استخدامی با دولت تأیید شده است؛ حتی فرماندار گچساران نیز که تقریباً همزمان با فرمانداران چرام و دهدشت منصوب شده بود، الأن به عنوان فرماندار به کار خود ادامه می‌دهد.
از حکم سرپرستی عبدالرحمان توفیقیان، 4 ماه و از حکم عبدالعزیز موسوی فرماندار دهدشت 3 ماه گذشته است و هنوز حکم فرمانداری آنها تأیید نشده است.
این در حالی است که از  این فرمانداران تاکنون برنامه خاصی برای توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی این دو شهرستان دیده نشده است. علاوه بر این حتی در سطح نظر نیز تاکنون اظهارنظر پخته‌ای از آنها شنیده نشده است.
گفتنی است که با حکم سرپرستی بسیاری از اقدامات را نمی‌توان انجام داد و مسئولینی که با حکم سرپرستی فعالیت می‌کنند، اجازه صدور دستور برخی از اقدامات اساسی و حتی امضای برخی از پروژه‌ها را ندارند.
پرسش اینجاست که دلیل عدم صدور حکم فرمانداری برای فرمانداران شهرستان‌های چرام و دهدشت چیست؟ چرا که فرماندارانی که همزمان با آنها معرفی شده بودند، حکم فرمانداری گرفته‌اند. مطالبه عمومی شهروندان از معاون سیاسی امنیتی استاندار این است که حکم این فرمانداران را پیگیری کند که هر چه زودتر وضعیت این دو شهرستان تعیین تکلیف شود تا بیش از این کارها بر زمین نمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر توفیقیان یکی از بهترین فرماندارانی است که تا به حال شهرستان چرام به خود دیده است... انسان بزرگ و شایسته ای که مردم چرام باید قدردان ایشان باشند و جهت پیشبرد و پیشرفت شهرستان به وی کمک کنند... خداوند حافظ و نگاهداشت وی باشد
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1