تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۵۵۲۴۲
سردار نقدی:

سردار نقدی: برخی، مشکلات اقتصادی را علت اعتراضات اخیر می‌دانند اما شعارها، از جنس مسائل اقتصادی نبود / کشته شدن آن خانم هم در حد ادعایی بیش نبوده / اصل ماجرای حوادث اخیر مسئله دیگری است‌؛ هندسه قدرت در دنیا در حال جابه‌جایی است؛ جابه‌جایی قدرت، امریکایی‌ها را به وحشت انداخته

۱
۱
برخی، مشکلات اقتصادی را علت اعتراضات اخیر می‌دانند اما شعارها، از جنس مسائل اقتصادی نبود / کشته شدن آن خانم هم در حد ادعایی بیش نبوده / اصل ماجرای حوادث اخیر مسئله دیگری است‌؛ هندسه قدرت در دنیا در حال جابه‌جایی است؛ جابه‌جایی قدرت، امریکایی‌ها را به وحشت انداخته
کبنا ؛معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هندسه قدرت در دنیا در حال جابه‌جایی است، جابه‌جایی قدرت، امریکایی‌ها را به وحشت انداخته و آنان سعی دارند به هر نحو، در مقابل پیشرفت ایران و الگوگیری سایر ملت‌ها از ایران بایستند اما جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات و موانع به صورت متقدرانه، به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد.
به گزارش کبنا، همایش ائمه جماعت تهران شامگاه گذشته با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کنند سپاه پاسداران در مسجد جامع نارمک برگزار شد.
به نوشته فارس، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سران کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، بدون ارائه هیچگونه دلیل و مدرکی، ایران را متهم به قتل یک خانم در چند وقت اخیر کردند، بر چه اساس اتهام وارد کردند؟ بر اساس هیچ. اما جمهوری اسلامی ایران دلایل متعددی را در رابطه با فوت ایشان بیان می‌کند که نشان می‌دهد فوت ایشان ناشی از ضرب و جرح نبوده است.
وی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دلیل بعدی آن است که پزشکی قانونی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی علت فوت را بررسی و در پایان بررسی‌ها با صراحت اعلام کرد که فوت ایشان، ناشی از ضرب و جرح نبوده است.
سردار نقدی بیان کرد: پدر خانم امینی نیز هنگامی که به منظور تحویل پیکر فرزند خود به بیمارستان مراجعه می‌کند، هرگونه آثار جرح و ضرب بر پیکر فرزند خود را رد می‌کند. دلیل بعدی آن است که پس از فوت ایشان پزشکان متعددی که برخی از آنان دارای اعتبار و وجه بین‌المللی هستند، پس از بررسی پرونده پزشکی خانم امینی، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که علت فوت ایشان، ضرب و شتم نبوده است.
وی در رابطه با دلیل بعدی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و جرح نبوده است، تصریح کرد: پزشک معالج خانم امینی در یک برنامه رسمی با صراحت بیان کرد که قبلا ایشان را معالجه و تومور مغزی ایشان را برداشته‌اند. علت بعدی آنکه پدر ایشان به عنوان کارمند تامین اجتماعی سنندج، خطاب به رئیس تأمین اجتماعی سنندج نامه‌ای نوشته و بیان می‌کند که «به دلیل بیمار شدید دخترم، باید به صورت دائمی از او مراقب کنم، لذا اجازه انتقالم را به سقز بدهید».
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: علت بعدی که نشان از بیماری قبلی خانم امینی دارد، آن است که همکاران پدر ایشان نقل کرده‌اند که بارها قش کردن و بر زمین افتادن خانم امینی را مشاهده کرده‌اند.
سردار نقدی در ادامه با اشاره به جنایات و کشتارهای بی‌شمار کشورهای غربی به خصوص آمریکا و انگلیس در طول تاریخ، بیان کرد: امروز کشورهایی که خود تا گردن در خون بی‌گناهان شناور هستند، مدعی خون آن خانم شده‌اند. کشور آمریکا که مسئول مستقیم کشتارهای ویتنام، عراق، افغانستان و دیگر مناطق جهان است، کشور انگلیس که جنایات متعددی حتی در ایران انجام داده و باعث کشته شدن میلیون‌ها انسان بی‌گناه شده و حتی کشور کانادا که با کشف شدن گورهای دسته‌جمعی کودکان بومی در نزدیکی کلیسا، آبرویی برایش باقی نمانده است، امروز مدعی فوت آن خانم شده‌اند.
وی افزود: شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال در حالی به ایران اتهام وارد می‌کند که حامی و پشتیبان مالی‌اش، یعنی عربستان سعودی دستش به خون نوجوانان عربستانی، زنان و کودکان یمن و حتی روزنامه‌نگاری به نام جمال خاشقچی آلوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان انکه برخی مشکلات اقتصادی را علت اعتراضات اخیر می‌دانند، گفت: با وجود آنکه مردم عزیز ما دچار کمبودها و مشکلات اقتصادی هستند، اما شعارهای مطرح شده در اغتشاشات اخیر، شعارهایی از جنس مسائل اقتصادی نبوده است.
سردار نقدی در خصوص علت اصلی شکل‌گیری اغتشاشات اخیر بیان کرد: پس مشخص می‌شود که اولا کشته شدن آن خانم در حد ادعایی بیش نبوده، ثانیا طرف‌هایی مدعی به قتل رسیدن ایشان شده‌اند که خود دستشان به خون میلیون‌ها انسان آلوده است، با این وجود شکل‌گیری اعتراضات به بهانه فوت آن خانم، خود بهانه‌ بوده و اصل ماجرا مسئله دیگری است‌.
وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرموده‌اند در شرایط پیش‌رو، هندسه قدرت در دنیا در حال تغییر است. در گذشته کشور آمریکا در تمام ابعاد به عنوان قدرتی برتر در سطح جهان مطرح بوده و خود را رهبر جهان فرض می‌کرده است، اما امروز قدرت او رو به افول و در عوض قدرت جمهوری‌اسلامی ایران رو به صعود است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکایی ها در چند سال اخیر در عرصه نظامی بیان کرد: کشور امریکا در گذشته در حوزه نظامی قدرتمند بود و اکثر کشورهای دنیا حتی از تحرکات ارتش او قالب تهی می‌کردند اما هم‌اکنون بسیار ضعیف و در مواردی ذلیل شده است. دستگیری کماندوهای آمریکایی در خلیج فارس، به تسخیر درآوردن پهپاد RQ170، انهدام پهپاد گلوبال هاوک، تخریب پایگاه عین الاسد، فرار از کشور افغانستان و موارد دیگر نشان از افول قدرت نظامی امریکا در جهان دارد.
سردار نقدی با اشاره به فرار کشور آمریکا از افغانستان تصریح کرد: آمریکایی ها چنان از کشور افغانستان فرار کردند که حجم جنگ‌افزارها و سلاح‌هایی که از خود در افغانستان به جا گذاشته‌اند، نشان از دستپاچگی آنان حین فرار دارد. به عنوان نمونه آنان ۱۶۲ هزار بیسیم، ۶۴۰ هزار تفنگ، نزدیک به ۲۰۰ هواپیما و بالگرد، ۱۶ هزار و ۲۰۰ دوربین دید در شب و ۸ هزار کامیون در افغانستان جا گذاشتند و فرار را بر قرار ترجیح دادند.
وی با اشاره به سخنان جرج بوش، رییس جمهور آمریکا که طی سخنانی بعد از انفجار ۱۱ سپتامبر بیان کرد که هرکس که در دنیا با امریکا متحد نیست، پس دشمن آمریکا است، بیان کرد: پس از سخنان جرج بوش در این رابطه کشورها یک به یک تسلیم آمریکا شدند اما فقط یک صدا بلند شد که ای امریکا ما با تو نیستیم و آن صدا هم از حسینیه امام خمینی(ره) شنیده شد که فقط هم در مقام حرف نماند، بلکه به آن عمل هم شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دلایل افول سیاسی آمریکا گفت: آمریکایی ها خود بیان کردند که با وجود خرج ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا، اما نتوانستند به اهداف خود در منطقه دست یابند. آنها می‌گفتند که حزب الله لبنان باید از بین برود اما حزب الله مقاوم تر از گذشته به کارش ادامه داد‌. آن‌ها ۱۲ سال گفتند که بشار اسد باید برود اما او ماند. آن‌ها ۴۳ سال مدام گفتند که جمهوری اسلامی باید برود اما جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر شد و نمونه‌های دیگری که نشان از افول قدرت سیاسی آمریکا دارد.
سردار نقدی با وخیم خواندن مولفه‌های قدرت اجتماعی، علمی، اقتصادی و سیاست داخلی آمریکا بیان کرد: در عوض تمام مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های گذشته رو به صعود بوده است، اما متاسفانه در فضای مجازی، بر خلاف این واقعیت تصویرسازی انجام می‌شود.
وی افزود: دشمن در فضای مجازی در شرایطی که در حال افول است از خود تصویری قدرتمند و برتر ارائه می‌دهد و از ایران عزیز و مقتدر در شرایطی که در حال صعود است، تصویری ضعیف و شکننده می‌سازد. ما نباید اجازه می‌دادیم دشمن مدیریت فضای مجازی ما را در دست می‌گرفت و از ما به نفع خود تصویرسازی می‌کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر آنکه فضای مجازی باعث شد برخی واقعیت‌ها را نبینند، گفت: قضاوت برخی بر اساس اخبار فریبنده و ناصحیح موجود در فضای مجازی شکل گرفت، لذا ما با افرادی مواجه شدیم که از واقعیت‌ها فاصله گرفته بودند.
سردار نقدی در خصوص رسالت نیروهای مومن و انقلابی در شرایط فعلی کشور بیان کرد: مهم ترین رسالت نیروهای مومن و به ویژه جوانان عزیز بیان حقایق و تبیین واقعیت‌ها است. حضرت اقا خطاب به جوانان فرمودند که شما باید در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن پیشگام باشید.
وی افزود: باید با مردم گفت وگو و گره های ذهنی آنان را باز کرد و تصویرهای غلطی که در ذهن انان شکل گرفته را باید شکاند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: همانطور که بیان شد، هندسه قدرت در دنیا در حال جابه‌جایی است، جابه‌جایی قدرت، امریکایی‌ها را به وحشت انداخته و آنان سعی دارند به هر نحو، در مقابل پیشرفت ایران و الگوگیری سایر ملت‌ها از ایران بایستند اما جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات و موانع به صورت متقدرانه، به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فکرکرده مرمردم هم کشته سازی میکنند
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1