تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۵۹۳۱۶
کبنا بررسی کرد؛

مسوولان همچنان در خواب / پل سوم بشار بعد از 19 سال هنوز حادثه می‌آفریند / پلیس: این پل از نقاط حادثه‌خیز یاسوج است

۳
۰
مسوولان همچنان در خواب / پل سوم بشار بعد از 19 سال هنوز حادثه می‌آفریند / پلیس: این پل از نقاط حادثه‌خیز یاسوج است
کبنا ؛
بعد از گذشت 19 سال از احداث پل سوم بشار، با این‌که تردد و عبور و مرور در آن جریان دارد، اما هنوز تکمیل نشده است.
به گزارش کبنا، بیش از 19 سال پیش یعنی در سال 1382 با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج، پل سوم بشار به طول 130 متر و با دو باند رفت و برگشت با عرض 11 متر آغاز، و فاز نخست آن در خردادماه 97 افتتاح شد. هر از گاهی نواقص این پروژه نمایان می‌شود؛ در کمتر از پنج ماه بخشی از پل ریزش کرد.  
این پل هنوز تکمیل نشده و فاز دوم برای استانداردسازی به پایان نرسیده نگرانی‌هایی را ایجاد کرده، زیرا هر لحظه امکان وقوع یک بحران دور از انتظار نیست.
پل سوم بشار هنوز به مرحله نهایی نرسیده و نبود روشنایی کافی، وجود دست اندازهای متعدد در آن باعث شده که این پروژه مهم، امروز دچار نقصان هایی باشد.
از یک‌‌سو، پلیس پل سوم بشار را به عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز عنوان کرده، ولی از سوی دیگر شهردار یاسوج و سایر دستگاه‍‌های مربوطه مشکلات این پل عین خیالش نیست. معلوم نیست که چند نفر باید روی این پل آسیب مالی و جانی ببینند و یا کشته شوند تا مسوولان خودی نشان دهد.
نه تنها پل سوم، بلکه پل چهارم نیز به دلیل ناکارآمدی و سوءمدیریت‌ها ناتمام باقی مانده است. این در حالی است که شهردار یاسوج میلیاردها تومان پول از دستگاه‌‍های دولتی طلب دارد و اگر این پول در آستانه عید به حساب شهرداری یاسوج ریخته شود شاید «مقدم» بتواند دستی بر سر و روی این شهر بکشد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد نیز در گفت‌وگو با کبنا اظهار داشت: با توجه به اینکه پل سوم بشار یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر یاسوج است، نیازمند ایمن‌سازی، نصب تابلو، علائم راهنمایی و رانندگی و روشنایی دارد، پلیس بر حسب وظایف ذاتی، اقدامات و مکاتبات لازم را جهت رفع موانع و نواقص انجام داده است.
بوستانی تأکید کرد: چندین مرتبه نیز در شورای ترافیک شهرستان مطرح و مصوب کرده‌ایم که نسبت به ایمن‌سازی و روشنایی معبر مذکور اقدام شود ولی تاکنون اقدامی از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت نگرفته است.
بی‌مبالاتی نستهن مقدم تنها به این پل‌ها ختم نمی‌شود؛ بارهای بار شاهد تجمع کارگران شهرداری به خاطر تعویق چندماهه حقوقشان بوده‌ایم.
با وجود اینکه در آستانه سال نو هستیم، اما شهر یاسوج هیچ رنگ و بویی از نو شدن ندارد، مقدم حتی لازم ندیده که رنگی به جداول شهر بزند.
سال گذشته نیز احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتقاد به مقدم گفته بود اگر پروژه‌های بزرگ را انجام نمی‌دهی، حداقل جداول را رنگ‌آمیزی کن.
مقدم با وجود اینکه حدود شش سال شهرداری شهر یاسوج را بر عهده دارد، اما نتوانسته است کمترین توسعه را در جوانب مختلف یاسوج به وجود بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهردار باید استیضا شود
Iran, Islamic Republic of
این باید از شوراها آقای جاودانه آشنا پرسید
Iran, Islamic Republic of
شهردار ضعیف/ استیفا دهد دشت دریا کوه همه دل ودردند ودست این آقا واقعا این استان نه نمایند دارد نه استاندار همه ضعیف در حد مدیر نیستند
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1