تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۶۴۲۴۸
کبنا بررسی کرد

حیف و میل بیت‌المال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / پشت پرده مدرسه وابسته به دانشگاه چیست؟

۵۳
۴
حیف و میل بیت‌المال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / پشت پرده مدرسه وابسته به دانشگاه چیست؟
کبنا ؛در حالی که یکی از مهمترین مسائل مراکز جامع سلامت بویراحمد، تأمین زمین است، مدرسه غیرانتفاعی مهر اندیشه در زمین دانشگاه مستقر شده و از پرداخت مبالغ موظفی خود به دانشگاه علوم پزشکی سر باز می‌زند؛ امری که از مصادیق بارز حیف و میل بیت‌المال است.
به گزارش کبنا، هر چند در سال‌های گذشته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بستری برای حاشیه‌سازی شده بود، اما انتظار می‌رفت با آمدن سعید جاودان‌سیرت که در دوران شیوه کرونا از او با عنوان فرمانده مبارزه با کرونا یاد می‌شد، این حاشیه‌ها فروکش کنند. اما نه تنها کم نشد، بلکه هر ماه و گاهی هر هفته شاهد حاشیه جدیدی در این دانشگاه هستیم. تا جایی که چندی پیش جمعی از مدیران دانشگاه به دلیل مخالفت با تصمیمات مدیریتی، استعفای خود را تقدیم سرپرست دانشگاه کردند و در اقدامی عجیب معاون توسعه برکنار شد. 
در پی این اقدام بود که سید ناصر حسینی‌پور نامه‌ای سرگشاده در نقد جاودان‌سیرت در رسانه‌ها منتشر کرد. نماینده گچساران و باشت خطاب به جاودان‌سیرت گفته بود شما جوانمرد، با صداقت و سیاست‌مدار نبودید.
این حواشی، سلامت و درمان را در دانشگاه علوم پزشکی به گوشه رینگ رانده و این حوزه را دچار بحران کرده است. 
قصه پرغصه مدرسه غیرانتفاعی و خصوص دخترانه مهر اندیشه وابسته به دانشگاه علوم پزشکی، یکی از مواردی است که موجب حیف و میل بیت‌المال در دانشگاه شده است. اما نه تنها کسی در مورد آن جوابگو نیست، بلکه تاکنون به آن نیز به صورت جدی ورود نشده است. سکوت در مقابل حیف و میل بیت‌المال در قالب مدرسه غیرانتفاعی جایز نیست و لازم است هر چه سریع‌تر چند و چون این نابسامانی‌ها در مدرسه مذکور مورد بررسی قرار گیرد. 
حدود یک سال است که این مدرسه غیرانتفاعی در یکی از ساختمان‌های دولتی زیر نظر دانشگاه مستقر شده است. قرار بر این بود که ماهانه طبق نظر کارشناسان دادگستری، حدود ۳۰ میلیون تومان هر ماه به دانشگاه پرداخت نماید ولی تاکنون نه تنها چنین مبلغی پرداخت ننموده، بلکه هزینه آب، برق، گاز و... هم رایگان است.
این در حالی است که در این مدرسه حدود ۴۰۰ دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند و مدرسه سالانه حدود یک میلیارد تومان درآمد دارد که معلوم نیست با این همه درآمد چرا پول دانشگاه را پرداخت نکرده است.
گفتنی است در همین شرایط، مرکز بهداشت بویراحمد چندین مکان به صورت استیجاری برای خدمت‌رسانی به مردم اختیار کرده که مبالغ هنگفتی از بیت‌المال صرف این اجاره‌ها می‌شود.
خود جاودان سیرت نیز این موضوع را تأیید کرده و با بیان اینکه ۷۰ درصد از مراکز بهداشتی در شهرستان بویراحمد به صورت استیجاری می‌باشد، گفته بود: تأمین زمین، از مهم‌ترین مشکلات جهت توسعه مراکز بهداشت و ایجاد مراکز جامع خدمات سلامت است.
حال در این شرایط پرسش‌هایی را می‌توان از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرسید؛ یک) دلیل عدم پیگیری واحدهای نظارتی دانشگاه (حراست، بازرسی و ...) در خصوص پرداخت کرایه قانونی ملک مربوط به دانشگاه چیست؟
دو) آیا ارتباط نسبی بین مؤسس مدرسه غیرانتفاعی با یکی از مسئولین دانشگاه، دلیل عدم پرداخت و پیگیری مسئولین است؟
سه) چرا مسئولین دانشگاه، این مکان بزرگ و باارزش را در اختیار مراکز جامع سلامت یاسوج قرار نمی‌دهند تا عموم مردم از آن بهره ببرند؟ 
در هر صورت افکار عمومی منتظر پاسخگویی به این پرسش‌ها و دلیل عدم پیگیری پرداختی مدرسه غیرانتفاعی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی هستند. چرا که در حالی این مدرسه در زمین دانشگاه مستقر شده که مراکز جامع سلامت در مکان‌های استیجاری قرار گرفته‌اند.
انتظار می‌رود استاندار کهگیلیویه و بویراحمد به حواشی دانشگاه علوم پزشکی ورود کند تا دیگر اینچنین شاهد هدررفت بیت‌المال در این دانشگاه نباشیم. 
گفتنی است در روزهای آینده این پایگاه خبری، به حواشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه‌های شیوه جذب هیئت علمی، تبدیل وضعیت‌های سال‌های اخیر، نقل و انتقالات خارج از کمیته و موردی، مناقصات و انتقالات پزشک خانواده به تفصیل و با جزئیات خواهد پرداخت.
مخاطبان چنانچه اسنادی از تخلفات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارند، می‌توانند آن را در اختیار این پایگاه خبری قرار دهند.
کبنا نیوز آمادگی درج جوابیه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قانونی
Ukraine
واقعا این دانشگاه دیگه آباد نمیشه.رفتن جاودانسیرت راه کار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا یک گزارش از وضعیت نیروهای شرکتی و راننده ها تهیه کنید
قرارداد با پیمانکار ۱۵ میلیون دریافتی نیرو ۵ میلیون با تاخیر ۵ ماهه
Iran, Islamic Republic of
جاودانسیرت
آب پاییز و نخواهد خورد
از سد شورا نمی گذره مگر ناصر بمیره
دلسوز
Ukraine
آخ و بخت دانشگاه علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
https://boyernews.com/355495/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b5/
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که به رزومه میگه روزنومه وبه کریدور میگه کلیدور معلومه که دانشگاه اشتباه میگیره
باوی به تاراج رفته
Iran, Islamic Republic of
بجای شاهینم بنشونن کلاغ و
آخ سی کر باغیرت غلام نژاد
مالی
Iran, Islamic Republic of
در زمان مدیران قبلی اتفاق افتاده‌ نه جاودان سیرات
United States
مرد عمل مبارزه با دزدان و انقلابی دکتر جاودان سیرت مدرسه در زمان غلام نژاد قرارداد بسته شد و پولش را غلام نژاد حیف میل میکرد و دکتر جاودان سیرت برش می‌گردونه مطمن باشید نمی زاره حیف میل بشه ریشه پیمانکاران را کند غلام نژاد یک گوشی موبایل از پول دانشگاه آقای منفرد کارپرداز هم خطش خریداری کرد هفتاد میلیون و غلام نژاد یک میلیارد نیم هزینه اتاق که درا ن زندگی می‌کنه هزینه کرد باید جوابگو باشع
United States
کجات میسوزه
حیف ومیل؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هفت میلیارد و هفتصد میلیون تومان درآمد بیمارستانها رو به چند پزشک بابت سررسید وامشون ورفوکاری آقای معاون درمان داده اند.
این حیف ومیل نیست؟
هم وام و گرفتن هرکدام ۵۰۰میلیون وهم پول چند ماه کارانشونو علی الحساب یکجا گرفتن؟
کبنا چرا به این مهم نمی پردازی اگه راست میگی
شهروند
Netherlands
مردک‌بی شرف کور اول ته توقصیه درا اوسو غلط بی معنی کن
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی باز هم رسالت خود را فراموش کردی.چرا اشاره نمیکنی که قرارداد ملک فوق در زمان رفیق شفیق خودت و اون نماینده محبوبت جناب دکتر حسینی بسته شده و تاکنون حرفی ازش نبوده حالا انتظار داری قراردادی که به لحاظ حقوقی مشکلات زیادی برای دانشگاه به وجود میاره یک شبه دکتر جاودان سیرت لغو بشه.
Netherlands
کور خرین اول بپرس ببین قراردادش چه زمانی بسته شده بعد دهن کثیفت اسم فرمانده کرونارابیاره
رضا
Iran, Islamic Republic of
میگم شما این قدر مثل زن دنبال اون مدیر این مدیر حرف می اداره ها حرف می‌زنید خجالت نمی کشین اسم خودتون رو گذاشتین مرد تو زن هم کمتری هرچی دلت می خواد برو حرف مفت بزن چون کسی آدم حسابت نمی کنه
آموزش بهداشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا کدوم دانشگاه تیپ سه در کشور پنج نفر عضو هیات علمی رشته آموزش بهداشت و ارتقا سلامت داره؟؟؟؟
کل دانشکده بهداشت و دانشگاه نهایتا به دو نفر از این رشته نیاز داره...
الان واحد براشون ندارن و در به در دنبال پست هستن تا موظفیشون پر بشه
اولیاء
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی عزیز دوره بخور بخوره هرکه پارتی داشت میخوره هر که هم نداشت باید تماشا کنه به انتظار استاندار ، حراست و بازرسی و غیره هم نباش اگه می خواستند برخورد کنند تا حالا این کار را کرده بودن
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید در مورد دانشگاه مداخله نکنید
United States
جناب مغرض قرارداد این مدرسه مربوط به یک سال پیش است و درصورتی که چند ماه هست که دکتر جاودان سیرت اومدن هر آدم عاقلی این متن جنابعالی را میخوانند فقط به سواد و ... شما می‌خندند شما فقط چون هم شهریتون را آقای جاودان سیرت از معاونت عزل کردند بدجور داری میسوزی درکت میکنم بعد بفرما مگه شما همونی نیستی که اومد/ دست به یقه شدی و درگیری فیزیکی درست کردی شما شخصیتت اینه عزیزم
حسنک وزیر
Germany
دکتر جاودانسیریت جاودانه است هم پاکدسته و هم مدیریت تواناست الکی تخریب نکید
ا ا
Iran, Islamic Republic of
واگذاری از سوی شخصی به نام نیازی سرپرست قبلی بیمارستان ورئیس فعلی شبکه بویر احمد صورت گرفته است
ازش بپرسین چرا اینکارو انجام داد
Iran, Islamic Republic of
لطفا مدرسه خرد را هم باید مینوشتی

حالا که مطالبه گر شدی

ما هم با شما هم صدا هستیم

مدرسه خرد هم ازمدارس دانشگاه علوم پزشکی است

سالها از افتتاح آن می‌گذارد وکسی از دخل وخرج این مدرسه خبر ندارد

قطعا جناب آقای دکتر سعید جاودان سیرت مدیر ضد فساد است

مطمئن باشید ریشه فساد را خشک میکند

هرچه میتوانید مطلب علیه ایشان بزنید

مطمئن باشید ایشان باقدرت بیشتر وتلاش بیشتر تا آخرین لحظه وآخرین نفس برای مبارزه با فساد کوتاه نخواهند امد

اطمینان کامل میدهم

ایشان برای مبارزه بافساد آمدند وهمه هم می‌دانند چقدر از بیت المال را برگشت دادند

درجریان شرکت های پیمانکاری چندین میلیارد گول بیت المال را برگشت دادند

این مدرسه در زمان دکتر غلام نژاد عزیز دلتان قرارداد بسته شد

ببینم چطور خدا روسیاهان به دست خودشان روسیاه میکند

چشششم قطعا جاودان سیرت با تمام توان وقدرت ریال به رئال بیت المال را برگشت خواهند داد

حتما رسیدگی شده ومیشود وگزارش آن با تمام ابعاد وتاریخ قرارداد دراختيار رسانه ها قرار داده خواهد شد

شماها هرچه خواستید با فشار وشانتاز خبرهای دروغ وتهمت دانشگاه را مجبور وتسلیم پیمانکاران کنید نتوانستید

خودتان دیدید مقتدرانه برای حفظ پول بیت المال ایستاد ویک ریال از بیت المال را نگذاشت به هدر برود ویا به جیب پیمانکاران منافع طلب وسودجو بدهد

دکتر جاودان سیرت فردی انقلابی وایثاگر وفسادستیز هستند هرگز کسی نخواهد توانست اموال دانشگاه علوم پزشکی را بالا بکشد قطعا اگر ریالی از مطالبات دانشگاه‌ جایی باشد صدرصد بیت المال برگشت خواهند داد
آگاه
Ukraine
ما همگی منتظر جواب دانشگاه هستیم.بهرصورت فساد فساد در زمان هرکسی باشه.الان عموم مردم طالب این هستن که این مبلغ هنگفت برگشت داده بشود.دانشگاه اگر راست می‌گوید جوابیه بدهد و ریز قضیه را شرح دهد
United States
کبنا ح....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
با رابطه بازی بیت المال رو تصرف کرده
و هیچگونه همکاری با دانشگاه در خصوص پرداخت حقوق خود نداشته
که باید در این خصوص برخورد شود
.....
Romania
عزیزی که درمورد مدرسه خرد صحبت می کنید.بااینکه مدرسه خرد هم ازنظربارعلمی وهم ازنظرفرهنگی وخروجی وافتخارات بالاترهست.وخروجی وکیفیت دانش اموزان پسر درمدارس گویای همه چیز هست.مدرسه خردکاملا مستقل وتمام هزینه ها برعهده خود مدرسه وازشهریه دانش اموزان می باشد وتمام پرداختی هاوقراردادها واضح وشفاف می باشد.ومثل شما نه ازبیت المال استفاده میکند.نه زمین دولتی دارد نه ساختمان دولتی.لطفا وژدان داشته باشیم.
همه چیز واضح وروشن است وکسایی که بایدبدانن می دانن
احسان
Iran, Islamic Republic of
مدرسه خرد پاک تر از اونی هست که شما و امثال شما بتونید مشکلی ازش پیدا کنید شماها رانت و رانتی گری رو می دانید و با رانت و دلالی ی کاری کردید حالا می خواهید برای خودتون شریک و رفیق پیدا کنید ،لعنت بر دروغگویان
جانباز شیمیایی
United States
جناب آقای کمایی سلام
میدانم تمام مطالب کذب شما صرفا برای اختلاف و دودستگی در دانشگاه نگاشته می شود ، برای حمایت از همشهری خودت که چندی پیش عزل شده است لذا اقدام به تحریک و تخریب و فتنه انگیزی در دانشگاه میکنید بنا به دستور و فرامین الهی که در کتاب قران کریم هم به آن اشاره شده است خطر فتنه در جامعه از خطر قتل بدتر است ، دست از فتنه انگیزی خود بردارید این مطالبی که اشاره میکنی در زمان آقای غلام نژاد همشهری شما هم بود ، فتنه گر !!! اگر بدنبال حفط حراست از بیت المال هستی چرا آن موقع این مطالب را مطرح نکردی ، تو که از قران هراسی نداری مطمئن هستم اعتقاد به قران هم نداری ، چرا که از زمان حضور دکتر جاودان سیرت تا حالا هر روز برای دانشگاه حاشیه سازی میکنی ، من جانبازی شیمیایی هستم که هم اکنون بدلیل تاول های پوستی ناشی از گاز خردل و ساردین و مجروحیت اعصاب و روان در بستر بیماری هستم به دستگاهای امنیتی هم اعلام میکنم اگر جلوی فتنه انگیزی شما را نگیرند ، با همین جسم ناقص خواهم آمد و تو را به شکلی تادیب خواهم کرد که هرگز فراموش نکنی و دیگر بدنبال فتنه انگیزی و ایجاد تحریک و ترغیب و تفرقه بین کارکنان دانشگاه نشوی ، اابته نه تنها دانشگاه علوم پزشکی بلکه دست از حاشیه سازی سایر سازمانها و دانشگاها و ادارات دست برداری ، به هر کسی هم مایل هستی مطالب من را گزارش کنید ، برای همیشه دستانت را ناقص میکنم ، چون از رسالت رسانه ای ات خارج شده ای و بدنبال ایجاد فتنه ، تحریک ، و تفرقه کارکنان خدوم دولت هستی ، ، به امیرالموپنین به جد گفتم و اگر دست از این اعمال زشت برنداشتی مانند حجاریان کثیف ناقص خواهی شد . دست بردار از این دشمنی و عداوت .
خیر خواه باش و دلسوز مردم و مسئولین باش ، بگذار در آرامش به مردم خدمت کنند ، تحت تاثیر دیگران که تو را تطمیع میکنند نباش ، مرد باش و صادق باش ، خیر خواه باش ، هر چیزی هم حدی دارد ، از دستگاهای محترم امنیتی تقاضامندم جلوی ایجاد اختلاف و دو دستگی و فتنه انگیزی که سایت کبنا ایجاد کرده را بگیرند ، اگر هم‌ نمیتوانند ، بعنوان یک جانباز که بیش از سی ماه عمر خودم را ور جنگ سپری کردم و چندین بار مجروح و شیمیایی شدم و جسمی ناقص دارم ، قطع یقین به مانند برادر دلسوزم سعید عسکر او را مانند حجاریان ملعون فلج خواهم کرد .
مملکت قانون دارد ابتدا متوسل میشوم به دستگاهای امنیتی و گردنم از مو ور مقابل قانون باریکنر ، اگر جلوی فتنه انگیزی وی گرفته شد الحمدالله اگر نشد هم ............
Iran, Islamic Republic of
با این روند جاودان سیرت حکم رئیسی نخواهد گرفت و با همان سرپرستی کنار گذاشته خواهد شد چون دانشگاه را به دوران هرج و مرج برگردانده است
بابویی
Iran, Islamic Republic of
بابویی و نگین تاجی
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر امین الله بابویی چجوری سال 96 شده موسس مدرسه پسرانه دانشگاه؟! و چرا پول هایی که مدرسه گرفته اند بازنگردانده است؟!
Iran, Islamic Republic of
زمان غلام نزاد بوده
جانباز شیمیایی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی
چرا کامنت من را به اشتراک نگذاشتی ؟
ترسیدی مطالب این جانب را انتشار دهید ؟
امروز حتما میام دفترت
زیر سنگ هم باشی پیدات میکنم
کپی از مطالبم گرفتم و میخوام بدانم چرا کامنت این جانب را نگذاشتی ، چون نوشتم نیروهای امنیتی فتنه گری شما را پیگیری کنند مطتالب منرا نگذاشتی؟
خودم که هستم شخصا خودم پیگیری میکنم
کامنت من با همین اسم جانباز شیمیایی که واقعا جانباز شیمیایی و اعصاب و روان هستم گداسته بودم .
تا بیام دفترت کامنت را جهت تنویر افکتر عمومی بگذار .به این ایام که مصادف هست با ایام حج ابراهیمی ، آمدم شدیدن با هات برخورد میکنم ، مگر تو را نبینم و بالاخره تو را خواهم دید ، در حال ترخیص از بیمارستان هستم اگرچه پرسنل بیمارستان با تر خیص من به جهت مشکلات جسمی و روحی روانی مخالف هستند اما به زور و اصرار دارم ترخیص میشوم فقط برای اینکه بپرسم چرا کامنت من را به اشتراک نگذاشتی بعد هم تو را کشان کشان تا دادگاه خواهم برد ، فتنه گر ، دروغگوی نامسلمان ، باید جاسوس باشی که این مشکلات را دامن میزنی ، تو جاسوس اسرائیل غتصب هستی ، باید و ضعیت تو روشن شود ، دست از سر شما برنمیدارم تا روشن شود برای چه کشوری جاسوسی میکنی ،هر چه زودتر مطالب من را به اشتراک بگذار .
همین مطااب را هم بزار
هرجا هم احساس میکنی پیگیری کن ، من حاضرم و میام پاسخ میدهم به نتیجه آن کار ندارم اگر محکوم هم بشوم تو را به دادگاه خواهم کشاند ، این غائله ای که درست کردی باید جای تمام شود یا با مهر علی که مراجع امنیتی و دادگاه هست یا با زور علی که شخصا با تو برخورد خواهم کرد
انگار آدم بشو مبستی
هرجا به نفعت هیت مطتاب را به اشتراک میگذاری هرجا هم نیست به اشتراک نمیگذاری
مواظب عواقب کار هم نیستی
آتش افروخته ای ، آتش فتنه ، فتنه گر ی خطرناکترین عمای است که مورد نکوهش باریتعالی است .. .
roz
Iran, Islamic Republic of
تمامی اتفاقات چه مدرسه، مناقصات، نقل و انتقالات در زمان مدیران قبلی بوده و جاودان سیرت نقشی نداشته است
Iran, Islamic Republic of
وای از روزیکه حساب مدرسه خرد که وابسته به دانشگاه و تس آقای بابویی اداره میشه برسی شود و کسی که این متن سفارش داده نوشته شود رسوا گردد
ی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای بابویی با ای نوشته ها داره با آبروی خودش بازی میکنه
اونی که باید از حساب کتاب مدرسه ها بترسه جناب بابویی
Iran, Islamic Republic of
کاش مدرسه خرد را هم نام ببرید که هیچ حساب کتابی با علوم پزشکی نداره
حداقل مدرسه ی دخترانه حساب کتابش با علوم پزشکی مشخصه و روز به روز پیشرفتش چشم گیر بوده.
اون که باید دستش کوتاه شه بابویی هست.
آزاد
Iran, Islamic Republic of
دوستان گرامی بنده نیاز فوری به مبلغ 15 ملیون تومان جهت رهن خونه دارم. تقاضا دارم هرکس به اندازه توان به بنده مساعدت کنه.
5859831048933922
آزاد
جانباز جنگ
Iran, Islamic Republic of
آقای باوی
شاهین پرنده ای است مربوط به کوهستان دنا ، حیف شاهین
شاهین کوه دنا ، جاودان سیرت است ،
که با صلابت و توانمند بر فراز کوه دنا در پرواز است .
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شاهین پرنده ای است مربوط به کوهستان دنا؟؟؟ برو یه کم مطالعه کن و اینقدر از روی احساسات حرف بی ربط نزن
Iran, Islamic Republic of
حال در این شرایط پرسش‌هایی را می‌توان از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرسید؛ یک) دلیل عدم پیگیری واحدهای نظارتی دانشگاه (حراست، بازرسی و ...) در خصوص پرداخت کرایه قانونی ملک مربوط به دانشگاه چیست؟
مشکل اصلی خود حراست دانشگاهه
رضا
Iran, Islamic Republic of
بردنی ها رو بردند گروه قبلی چیزی برا اینا نمونده
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
حرف دانشگاه علوم پزشکی شد و باز تخریب نوروز کمایی شروع شد.. خداوکیلی تمام اینهایی که میگی ریشه اش به دوران همشهری خودت غلام نژاد برمیگرده که در دورانش حتی یک ایراد ساده به عملکردش که نگرفتی بماند چنان هم تابلو و مسخره ازش تعریف و تمجید میکردی که همه خوانندگانتون به این وسعت از سفاحت خندشون گرفته بود..
باقری
Iran, Islamic Republic of
باز تخریب دکتر جاودان شروع شد و پیام‌هارو آقای کمایی گزینشی و جانبدارانه علیه دکتر جاودان سانسور می‌کنند.. خجالت اوره شما مایه ننگ رسانه خبری در استان هستید
علی
Romania
عزیزی که اسم مدرسه خرد رو اوردی...
بااینکه مدرسه خرددرزمینه علمی سرتره وازنظرامارعلمی وفرهنگی چند پله بهتره وعملکردمعلمانش گویای همه چیز هست .کاملامستقله.وقراردادهاش شفافه وهزینه واجاره به شخصی پرداخت میکنه نه زمین دولتی داره نه کمک مالی گرفته.اونایی که باید بدونن می دونن.
Iran, Islamic Republic of
به موضوع نقل و انتقالات حتما رسیدگی کتید خیلی حق ضایع شده
بحران آب
Iran, Islamic Republic of
ایگم آقای کمایی سیچه در بقیه سازمان‌ها و نهادها ورود نمی کنید
فقط چسپیدی به دانشگاه
جانباز شیمیایی
United States
لطفا کامنت های منو به اشتراک بگذار
الان چندین کامنت گذاشتم به اشتراک نمیگذاری چرا؟
مگه سایت خبری نیستی چرا به اشتراک نمیگذاری؟
فردا میام دفترتون ، ببینم
جانباز شیمیایی
United States
آقای کمایی
لطف کن کامنت های منو به اشتراک بگذار ،
من منتظرم ، از پریشب تاکنون دو کامنت گداشتم به اشتراک نگذاشتی لطف فرمایید به اشتراک بگذارید
به رسالت خبری ات احترام بگذارید .
ایران
Iran, Islamic Republic of
من از کیانیوز یه خواهش دارم در مورد مطب های ترک اعتیاد که زیر نظر علوم پزشکی در سطح شهر هست یه تحقیق بفرمایید که هزینه هنگفتی از جیب مریضا کش می برند بابت یه ورق قرص 10عددی متادون 20حدود 100هزارتومان ومتادو40حدود200هزارتومان حالا اگر یه مریضدو دونه درروز قرص مصرف کنه بابت هزینه که مطب چه باید کنهو هروقت هم اعتراض بشه میگه قیمت علوم پزشکی تعیین کرده ومریض هم بخاطر این اعتیاد که داره نمیتونه به جایی شکایت کنه
....
Iran, Islamic Republic of
اون آدم نا آگاهی که در مورد مدرسه خرد صحبت میکنه،اینو بدونه که حساب کتاب مدرسه خرد کاملا شفاف و بروز هست اینو خود دانشگاه هم میدونن
جلالی
Iran, Islamic Republic of
واضحه که مدیر کبنا بخاطر قرابت نسبی و یا سببی با مدیران عزل شده قبلی و فعلی در گِل مانده و درمانده و نماینده تمامیت خواه گچساران ، جانبدارانه و مغرضانه سعی در تخریب دکتر جاودان سیرت انقلابی و پاکدست داره اما نتیجه این دشمنی‌های کور بدلیل حقانیت و عملکرد دکتر جاودان نتیجه عکس خواهد داشت
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
بیمارستان نرگسی گچساران هم جزو تخلفات محرز دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد که برای شش نفر مریض بستری شده در این بیمارستان بالغ بر سی الی چهل نفر پرسنل در این بیمارستان شاغل می‌باشد
پیمانکار تعمیر و نگهداری معرفی نشده و احتمالا بودجه این کار جای دیگری مصرف میشود
در صورت نیاز تلفنی اثبات خواهم کرد
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1