تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۶۵۵۶۹
کبنا گزارش می‌دهد

جوابیه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش «سنگربندی سیاسی و انتخاباتی آموزش و پرورش در بویراحمد و... » + پاسخ کبنانیوز؛ کارنامه دستگاه‌ها و دولت را مردم می‌نویسند نه آمار‌های اعلامی

۲۴
۲
جوابیه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش «سنگربندی سیاسی و انتخاباتی آموزش و پرورش در بویراحمد و... » + پاسخ کبنانیوز؛ کارنامه دستگاه‌ها و دولت را مردم می‌نویسند نه آمار‌های اعلامی
کبنا ؛رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس شهرستان‌ها ومناطق کاملاً منطبق بر اساس شیوه‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان و با اطلاع‌رسانی به اولیا انجام می‌گیرد و هیچ گونه مرزبندی در ثبت نام دانش‌آموزان وجود ندارد.
به گزارش کبنا، سید ولی موسوی گفت: براساس آیین‌نامه اجرایی مدارس دانش‌آموزان و والدین می‌بایست در موعد مقرر ثبت نام هر یک از پایه‌های تحصیلی با توجه به شرایط ثبت نام مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام فرزند خود در مدرسه مورد نظر با رعایت محدوده‌بندی نمایند.
وی گفت: ثبت نام در مدارس شاهد، نمونه دولتی، تیزهوشان و غیرانتفاعی با توجه به دستورالعمل و شرایطی که وزارت آموزش و پرورش مشخص نموده است نیز انجام می‌گیرد که اطلاع‌رسانی به موقع از طریق رسانه ها‌ی دیداری و شنیداری انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه ثبت نام مدارس هیأت امنایی و عادی دولتی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بر اساس شیوه‌نامه ثبت نام این مدارس انجام می‌شود گفت: مدارس هیأت امنایی همانند مدارس عادی نیز از نوع مدارس دولتی محسوب می‌شوند که بار‌ها اعلام کردیم دریافت هرگونه وجه به غیر از وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های در زمان ثبت نام غیر قانونی وتخلف محسوب می‌شود.
وی افزود: ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، اول متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و برای رعایت اصل تکریم و حفظ احترام والدین و فرزندان آنان اعلام کردیم که برای ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه نیاز به حضور اولیا در مدرسه نیست و مدیر مدرسه موظف است کار ارتقاء ثبت نام دانش‌آموزان به پایه‌های بالاتر را انجام دهد.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: بر اساس دستورالعمل ثبت نام سال تحصیلی آتی کمیته صیانت از حقوق والدین و دانش‌آموزان در اداره کل آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و در هیچ دوره‌ای از تاریخ آموزش وپرورش استان اطلاع‌رسانی به اولیا جهت ثبت نام به موقع دانش‌آموزان در مدارس به شکل امسال انجام نگرفته است که اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از این ادعاست.
موسوی گفت: با توجه به مهاجر‌پذیری و بحران فضای آموزشی در اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و تراکم بالای دانش‌آموزی نیازمند عزم ملی برای حل مشکل فضای آموزشی هستیم.
وی با اشاره به اینکه از والدین می‌خواهیم بر امر ثبت‌نام نظارت کنند تا این کار به درستی انجام شود، بیان کرد: تیم‌های مشخص شده از اداره كل آموزش و پرورش استان در ایام ثبت نام از مناطق و مدارس این استان بازدید و بر روند ثبت نام و پروژه مهر نظارت خواهند کرد.
موسوی تأکید کرد، در راستای آرامش اولیا و دانش‌آموزان نیز رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی قبل از انتشار اخبار جهت صحت و سقم مطالب هماهنگی لازم را با اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش به عمل آورند.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش در دولت سیزدهم کارنامه درخشانی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پرورشی وعمرانی دارد گفت: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت ونقش آموزش وپرورش در ساختن فردای ایران عزیز همه دلسوزان ودغدغه‌مندان آموزش وپرورش را یاری نمایند و از بیان مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند و اگر موردی هست اعلام نمایند ازمسیر قانونی پیگیری شود.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: اولیاء گرامی و دانش‌آموزان عزیز هر سؤال وابهامی در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان دارند در تایم اداری هر روز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۷۴۳۳۲۲۲۰۳۸و ۰۷۴۳۳۲۲۹۱۵۹ اداره ارزیابی وعملکرد آموزش وپروئرش استان مطرح تا پیگیری لازم تا حصول نتیجه به عمل آید.
...........................................................................................................
توضیح و پاسخ کینانیوز

گزارش پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز بر اساس واقعیات و گزارش‌ها و شواهد مکرر و متعدد مردمی انتشار می‌یابد. علیرغم تصریح جوابیه روابط عمومی محترم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، بررسی صحت و سقم این مسأله پیچیده نیست و به راحتی با حضور چند بازرس از استانداری و نهاد‌های نظارتی همچون سازمان بازرسی و حضور خبرنگاران، می‌توان به صورت اتفاقی پرونده تعدادی از دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس را درآورده و بررسی کرد.
نیاز به پاسخ صرفاً نوشتاری و کلامی نیست و اصطلاحاً این گوی و این میدان و با بررسی واقیعت موضوع به راحتی به نتیجه کار می‌توان دست یافت و‌امیدواریم که این مسأله و رویه موجود در آموزش و پرورش اصلاح شود و باور عمومی مردم به آموزش و پرورش اصلاح شود؛ یقیناً بهترین ارزیاب کارنامه دستگاه‌های اجرائی همین مردم هستند که داور نهایی امور خواهند بود نه گزارش‌ها و آمار‌های مدیران و دستگاه‌ها.
در خصوص افت کیفیت آموزشی و پرورشی همین مدارس و نحوه چینش کادر مدیریتی این مدارس (به تبع سایر مدارس عادی) نیز گلایه‌های فراوانی از سوی اولیا و فرهنگیان وجود دارد و انتظار می‌رود حداقل کادر مدیریتی این مدارس با دقت بیشتر انتخاب شوند و از افراد ضعیف و ناکارآمد سیاسی و انتخاباتی و طایفه‌ای و منطقه‌ای پرهیز شود.
پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز ضمن تشکر از زحمات قاطبه فرهنگیان دلسوز و زحمت کش و زحمات آموزش و پرورش در سطح استان، با انعکاس ضعف‌ها و سهل انگاری‌ها به رسالت خبری خود عمل کرده و‌امید آن را دارد که با این کار گامی هر چند کوچک در مسیر اصلاح روند‌های نادرست برداشته و خدمتی به جامعه انجام داده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند دیجیتال
Romania
ما هم قانع شدیم....!!!! چه جور هم...
احسان
Iran, Islamic Republic of
مردم ولی نعمت نظامند. جناب آقای مسئول، چگونه به خود اجازه می دهید با چنین ادبیاتی با شعور مردم بزرگ و فرهیخته استان صحبت کنید؟ آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش فقط سیاسی هست .خدایی معاونین اداره در جلسات مخفیانه با مدیران ومعاونین تعهد کتبی می گیرند ..
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
یک نَفهم داریم و یک مَفهم
کبنا همون مَفهمه و در مقابل فهمیدن مقاومت میکنه.😅
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به مقدسات از طرف خود مسئولین این قوانین نقض میشه زیاد هم میشه و شده و خواهد شد
مردم نگرانند
مردم عصبانی اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نتیجه همین بی مدیریتی هاست یا بهتر بگیم خیانت هاست که آخر شدیم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of

حال مردم بدبخت همین شده از مدیرکل تا رییس اداره و بازرسی و حراست و مأمور و مدیر و معاون مدرسه همه یک حرف و یک صد ا هستند ، بی جهت خودتان اذیت نکنید
Iran, Islamic Republic of
بحث همینجاست وه همین جوابیه هم شفاف نیست وداره میگه.حتی در ثبت نام وجابجایی دانش آنوزان اداره آنوزش وپرورس دخالت داره چه برسد به مدیریت دادن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدارس درحوزه تعلیم وآموزش تعطیل هستند.
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم ثبت نام که فرمودین بر اساس دستور العمل هاست انتخاب کا شناسان اداری بر اساس کدام دستور العمل است که همه از طایفه نماینده است مدیر و معاون هم همین جور تازه اگه توانمند باشد اشکال نداشت که نیست
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
گزارش ها و آمار مدیران قابل استناد نیست این عوامل به صورت شبکه ای درچهارچوب قانون مستند سازی و تخلف می کنند .
Iran, Islamic Republic of
/ بلد نیست فارسی صحبت کنه
دقیقا چهار تا پنج دقیقه فقط سخنرانی می کنه
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دست اندرکاران شجاع و حقیقت طلب رسانه مردمی کبنا نیوز ، بر خلاف برخی سایت های زنجیره ای اداره کل آموزش و پرورش ،
از مدیر کل تا معاونین مدارس همه از یک قوم قبیله و یک تفکر و منطقه جغرافیایی هستند و اثبات تخلفات آنها کار بسیار پیچیده ای است
زینب شفیعی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر مدیر و دست اندر کاران مردمی کبنا نیوز و ، نفرین مردم مظلوم بر سایت های اجاره ای آموزش و پرورش ،
آموزش در غیرانتفاعی پویا خیلی پایین است
کارکنانش هم طلبکارانه با اولیا دانش آموزان برخورد میکنند
Iran, Islamic Republic of
رتبه ی آخر دانش آموزان در رشته های تجربی و ریاضی خود گویای همه چیز است.این یکی چون به روش تصحیح الکترونیکی بود و امکان تخلف را از مصححین و ستاد انتخابات(ستاد امتحانات) و باند رشوه می گرفت،امکان دخل و تصرف و ارائه ی آمارهای کذب و خودساخته را از این مجموعه گرفت و انتشار کارنامه ی سراسر ضعف آموزش و پرورش استان از سوی اداره ی سنجش وزارت آموزش و پرورش جای هیچ گونه حرفی باقی نگذاشت؛ که اگر چنین نبود این یکی را هم مثل بقیه ی آمارهای دستکاری می کردند.
به هر روی این مقام های آخری در سطح کشور گوارای وجودتان باد.این هم بر سر همه ی رتبه های آخری استان در دیگر شاخص ها و ادارات . ماحصل چینش قومیتی و فامیلی هرگز بهتر از این نخواهد نبود.
Iran, Islamic Republic of
مدارس شاهد گچساران چی؟
اگر به مقامات و مسولان استان وصل باشی
که برات تماسی بگیرن
بچت ثبت نام میشه ...
من نمیدونم مدیران مدارس این استان
چرا اینقدر دچار غرور کاذب شده آن...
روزمه شون را نگاه کنید همه یا نهضتی یا دانشگاه آزادی که با ی جزوه ده صفحه ای مدرک گرفته آن حالا لیسانس یا فوق لیسانس
فرقی نمیکنه ...توهین نباشه خیلیاشون بلد نیستن یا نامه مرخصی هم بنویسن ولی خیلی ادعاشون میشه ..
United States
بااین جوابیه َفقط خودتون راراضی کردیدنه مخاطب را،واقعیت آن ثبت نام هاي سفارشی است که برای افرادی خاص وطایفه ای خاص ومنطقه ای خاص صورت گرفته ومی گیرد
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
بازي با كلمات
کا بیت اله
Iran, Islamic Republic of
سلام. منظورتون از پایه اول متوسطه اول و دوم چیه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با این جوابیه وعملکرد آبرویی برادولت رئیسی واستاندار نگذاشتید خدالعنت کند آنهایی که کتمان حقایق کنند
Iran, Islamic Republic of
جوابیه ، خودت تخلف کرده باشی خودت هم بازرس وقاضی باشی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین دستگاه در این دولت وزارت اموزش و پرورش و به تبع اون ادارات کل هست در بحث رتبه بندی با تبلیغات خیلی از فرهنگیان که می توانستند ادامه خدمت داشته باشند بازنشسته شدند و هنوز از مزایای رتبه بندی که حقشون هست بهره مند نشده اند.
پاداش اخر خدمت شان هنوز پرداخت نشده بعد از حدودا یازده ماه تاکنون.و ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینکه تو منطقه همه چی سفارشیه و باید آشنا داشته باشی شکی نیست....ولی آقای کمایی کلا گزارشات طوری زده میشه که انگار آموزش و پرورش از عهد بوق تا الان همه چی طبق قانون و عدالت بوده فقط این دو سه سال همه چی بر عکس شده ...آموزش و پرورش همیشه مدیرانش سیاسی انتخاب میشدند همین الان هم مثل قبل ....از این به بعد هم همین طوره....حالا هرکی میخواد مدیر کل باشه....
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1