تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۶۱۷۱
یادداشت ارسالی؛

پاسخی به مطلب کبنانیوز؛ دست از حسادت بردارید، پیوند محبوب است

۸
۵
پاسخی به مطلب کبنانیوز؛ دست از حسادت بردارید، پیوند محبوب است
کبنا ؛محبوبیت و استقبال مردمی، باج ندادن به نامزد‌های انتخاباتی، درخواست از مدیران برای داشتن استقلال در مقابل نمایندگان و به حاشیه رفتن و انزوای برخی مدعیان ناکارامد در مجموعه وزارت کشور، ریشه این حجم زیاد از بی‌اخلاقی‌ها و تخریب معاونت توسعه و منابع استانداری‌ست. 
مرادعلی پیوند چهره نزدیک به ستار هدایت‌خواه ملقب به استاد جبهه فرهنگی استان، که از بدو شروع‌به کار دولت رئیسی از گزینه‌های احتمالی نشست بر کرسی مناصب متعددی از جمله استانداری، ریاست سازمان برنامه و بودجه و... بوده که در همه این موارد به دلیل دخالت نمایندگان و عدم اجماع نمایندگان بر روی‌ایشان کنار گذاشته شد.
تمام افرادی در سال‌های مختلف به خصوص در ورزش و جوانان، در فرمانداری دنا و در تشکیلات سیاسی_ اداری با دکتر مرادعلی پیوند کار کرده‌اند یا به هر دلیل با‌ایشان ارتباط داشته‌اند و آشنایی دارند از پشتکار، هوش بالا، مردمی بودن، خوش‌رویی، تواضع و در عین حال شجاعت‌ایشان تعریف و تمجید می‌کنند.
از نظر سیاسی، ‌ایشان را به عنوان یک نواصول‌گرا و منتقد درون جریانی بسیاری از بزرگان اصولگرایی می‌شناسند. و مثل همه ما بدون ایراد نیست و باید نقد شود و از همین جا از‌ایشان درخواست داریم در زمینه استخدام هزینه هیچ جریان و سیاست مداری نشود و تلاش کند بین قوانین آن قانونی که به عدالت و شایسته سالاری نزدیک‌تر است را انتخاب کند. یعنی اگر قانون به‌ایشان و دیگر مسئولان اجازه داده به شش روش استخدام کنید روشی را گزینش کنند که به عدالت نزدیک‌تر است. و در برخورد با افراد ناکارامد و کج رو درون جریانی و برون جریانی تلاش کند مصلحت‌اندیشی نکند. که‌امیدواریم تا به امروز چنین بوده باشد. تا پاذل اعتماد جوانان برای حمایت از‌ایشان در انتخابات ۱۴۰۶ کامل گردد زیرا امروز اکثریت اصولگرایان اتفاق نظر دارند مرادعلی پیوند به دلیل استعداد و پتانسیل بالایی که دارد در صورت حمایت جریان، یکی از دو نماینده بویراحمد در سال ۱۴۰۶ خواهد بود.
تا قبل از ورود مرادعلی پیوند به استانداری مخاطبان گرامی می‌دانند نه اسمی از معاونت توسعه بود و نه مردم میدانستند در معاونت توسعه چه می‌گذرد در حقیقت این شخصیت سیاسی_ اداری شخص مرادعلی پیوند بود که به این جایگاه اعتبار بخشید که امروز تیتر یک رسانه‌های خبری گشته است.
مردم به این دلیل که از قبل با روحیات و پیگیری‌های‌ایشان آشنایی داشتند برای هر مشکلی از همان روز ابتدایی راه خود را به سمت استانداری و سمت معاونت توسعه کج کردند.
تا تقریباً سه چهار هفته پس از انتصاب مرادعلی پیوند در جایگاه استانداری تمام کارکنان استانداری به ویژه اصلاح‌طلبان مجموعه استانداری که همیشه ژست محبوبیت مردمی می‌گرفتند به شدت حیرت‌زده شده بودند که چه اتفاقی افتاده که در این شرایط سخت اقتصادی و ناراحتی و گلایه مردم، شاهد این استقبال عجیب مردمی از دکتر مرادعلی پیوند می‌باشیم. آنقد استقبال زیاد بود که بعضا عده‌ای از مردم نزدیک به یک ساعت منتظر می‌ماندند تا فقط پیام تبریک خود را به مرادعلی پیوند برسانند و برای‌ایشان ارزوی موفقیت کنند. در کنار این استقبال حضوری، اگر قادر به دسترسی به حجم تماس‌ها و پیام‌های‌ایشان بودیم می‌توانستیم بهتر نشان دهیم استقبال مردم از انتصاب پیوند آمار عجیبی بود.
از سوی دیگر از همان روز‌های آغازین پیوند مدیران استانی را تا حدودی ملزم کرد برای‌شان و منزلت جایگاه مدیریت خود، احترام نمایندگان را داشته باشید و با نمایندگان تعامل و همکاری داشته باشید اما استقلال خود را در مقابل نمایندگان نیز حفظ کنید. هر چند عده‌ای بر این باورند که عدم رابطه خوب با نمایندگان دلیل این صحبت پیوند بوده است. که در هر صورت تفکیک قوا نباید فدای مصالح سیاسیون گردد.
از سوی دیگر برخی از مدعیان درون جریانی دکتر مرادعلی پیوند که تنگ‌نظری‌ها و حسادت‌ها و سهم خواهی‌ها همزمان با گلبول‌های قرمز در خونشان جاری بود از همان آغاز به کار با مشاهده استقبال عجیب مردم از‌ایشان و محبوبیت‌ایشان و شایعه استاندار شدن‌ایشان یا حضور در انتخابات ۱۴۰۶ مجلس دست به کار شدند و در فضای حقیقی و مجازی اقدام به سم پاشی علیه‌ایشان کردند.
همانگونه که اشاره کردیم یکی از دلایل دیگر این حجم عجیب تخریب و تنگ‌نظری، شایعه حضور‌ایشان در انتخابات ۱۴۰۶ بویراحمد یا استاندار شدن‌ایشان در آینده بود و وقتی به دلیل استقبال عجیب مردمی نمی‌توانستند از ناکارامدی و عدم محبوبیت‌ایشان سخن بگویند تلاش کردند به روش‌های غیر اخلاقی و به صورت ناشناس‌ایشان را تخریب کنند و میان‌ایشان و استاندار تفرقه ایجاد کنند اما از طرفی مرادعلی پیوند به شدت حامی استاندار بودند و‌ایشان را فردی صادق و دلسوز میدانستند که دخالت بیش از اندازه نمایندگان و فشار حامیان
نمایندگان بر استاندار و از طرفی بی‌بهره ماندن بخشی از حامیان دولت از مناصب، باعث ایجاد بسیاری از حاشیه‌های و تخریب‌ها علیه استاندار گردیده است و دائماً خواستار حمایت همه مردم از استاندار بودند. در سفر ریاست جمهوری نیز تلاش کردند تا کوچکترین حاشیه و تخریبی علیه استاندار به ویژه از درون جریان نزدیک به دولت شکل نگیرد و شاهد بودیم حتی رهبری نیز از سفر ریاست جمهور و نحوه استقبال مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از‌ایشان احساس خرسندی کردند.
اما طرح شهید زین الدین که بهانه‌ای برای حملات متعدد و تخریب دکتر پیوند گردیده است و همه اتفاق نظر دارند از اساس طرح اشتباهیست. ولی باید از تخریبگران دکتر پیوند پرسید شما اگر درک و انصاف دارید چرا مسببان و مصوب‌کنندگان اصلی این طرح اشتباه را نقد نمی‌کنید؟ شما که امروز ژست عدالت خواهی گرفته‌اید خود چگونه استخدام و دارای مناصب گوناگونی در این سال‌ها شده‌اید؟ و یا چرا رفقای شما که خواهان استخدام می‌باشند از طریق آزمون برای استخدام اقدام نمی‌کنند؟ و اگر واقعاً دلسوز می‌باشید چرا به ده‌ها ضابطه و قوانینی که علیه شایسته سالاریست خرده نمی‌گیرید؟ دکتر پیوند مامور اجرای قانون است آنهم طرح شهید زین الدینی که به همه استان‌ها ابلاغ شده است مانند طرح استخدام ۴۰۰ نفر نیروی انقلابی در فرهنگ ارشاد کشور بدون آزمون!!! مشخص هست شما از جای دگر رنج می‌برید و حب و بغض شخصی دارید. نه اینکه رگ غیرت شما برای شایستگان باد کرده باشد.
از شما باید سؤال پرسید اگر از محبوبیت مرادعلی پیوند عذاب می‌کشید بهتر است خود سعی کنید به مردم نزدیک شوید اگر شما و رفقایتان ملاقات مردمی می‌گذارید و کسی استقبال نمی‌کند مقصر شخص استاندار یا دکتر پیوند نیست مشکل را باید در رفتار و عملکرد و کارنامه شما پیدا کرد. به جای اصلاح رفتار و عملکرد خود به سراغ تخریب آماده‌اید از یک طرف می‌گویید دلیل اینکه «پیوند» اینهمه شبانه روز فعالیت دارد و کار صد‌ها نفر را در روز پیگیری می‌کند این است که قصد دارد یا استاندار شود یا در انتخابات آینده بویراحمد شرکت کند و از طرف دیگر می‌گوید پیوند مدعی شده در یک روز کاری ۹۳ نفر را پیگیری کرده و چنین چیزی امکان ندارد؟ تکلیف خودتان با خودتان مشخص نیست!! و از سوی دیگر در نهایت بی‌اخلاقی نام معاونت محترم سیاسی استاندار را در مطلب ذکر می‌کنید تا بعد از ناکامی در تفرقه میان استاندار و مرادعلی پیوند به سراغ تفرقه افکنی میان معاونت سیاسی و پیوند بروید!! اما خطاب به شما می‌گویم نه تنها ناکارامد و تنگ نظرید بلکه مرز‌های بی‌اخلاقی و تفرقه افکنی را جابه‌جا کرده‌اید!
پیشنهاد می‌کنم دست از حسادت بردارید تنگ‌نظری را کنار بگذارید که خود بیشتر از همه اذیت می‌شوید زیرا هر چه بیشتر تخریب می‌کنید پیوند محبوب‌تر می‌شود و فشار شما بالاتر می‌رود و به یک باره از آستانه تحمل شما پا را فراتر می‌گذارد که مشخص نیست بعد از مرض بی‌اخلاقی و روحی به کدام مرض جسمی مبتلا شوید.
راه بزرگ شدن تخریب دیگران نیست.
بزرگی مثل فلان ملک نیست که سندش را به نام شما بزنند و شما یک شبه بزرگ شوید باید با عملکرد خود و تدریجی به بزرگی برسید. استقبال امروز مردم از مرادعلی پیوند و محبوبیت‌ایشان حاصل یک انتصاب معاونت توسعه نیست حاصل سال‌ها کار سیاسی و تشکیلاتی کردن و ارتباط مؤثر با مردم می‌باشد. و گر نه چرا قبل از «پیوند» نامی از معاونت فلان شخص نبود؟ و چرا مردم حتی از برخی وزرا ناامیدند؟
شما متأسفانه از آن دسته افراد هستید که نسبت به بزرگی افراد حسادت دارید و شبانه روز به دنبال گرفتن فلان جایگاه هستید چون احساس می‌کنید جایگاه‌های سیاسی_ اداری به انسان ارزش می‌بخشند در حالی چنین نیست و عده‌ای دیگر البته نیز هستند که به خاطر دو ساعت کم و زیاد شدن ساعات اضافه کاری و مقصر دانستن دکتر پیوند دست به هر اقدام غیر اخلاقی می‌زنید.
و در نهایت به شما می‌گوییم و مکرو مکرالله ولله خیرالماکرین
نام شما

آدرس ايميل شما

نصرت زاده پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
محبوب دلها حاج مرادعلی پیوند....کاردان. شجاع.پاکدست.مخلص.
نقش بازی ودستهای آلوده
United States
برادر کمایی باور بفرمایید وهمه مردم می‌دانند /فقط سیاست بازی درمی‌آورد نه عمقی دارد نه سطحی.
دارد ادا درمی‌آورد
موهایمان را سفید کردن وادا درآوردن مارا ا دکتر نمیکند که بدون کنکور دکتری دادن برویم دکترا بگیریم
گودسرابی
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیوند مدیری توانمند، پاکدست، با صداقت و شجاع است. با این حسادتهای مغرضانه تخریب نخواهد شد.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
یک نجومی بگیر پرررو هست و خلاصصصص
محمد
Iran, Islamic Republic of
خود گوی و خود نویس و خود هم باور کن.
محمد
Germany
پیوند یک مدیر کاردان و پاک دستی است
محمد
Germany
پیوند یک مدیر کاردان و پاک دستی است
جدال
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر پیوند،فرد انقلابی و متدین
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1