تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۶۷۳۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

پایان حرف حدیث‌ها در مورد مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران / منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت: هیچ شکی در مالکیت این تیم وجود ندارد، متعلق به گچساران است

۱
۱
پایان حرف حدیث‌ها در مورد مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران / منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت: هیچ شکی در مالکیت این تیم وجود ندارد، متعلق به گچساران است
کبنا ؛مالکیت فوتبال نفت و گاز گچساران این روزها به شدت مورد بحث بود. خوزستانی‌ها آن را متعلق به خود می‌دانستند و می‌گفتند؛ لطف کردیم که اجازه می‌دهیم، این تیم در گچساران باز می‌کند. کهگیلویه و بویراحمدی‌ها که چیزی نمانده بود تا کلاه سرشان برود، حرف دیگری می‌زدند. سید ناصر حسینی‌پور_ نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی_ به این موضوع واکنش نشان داد. بعد از کش و قوس‌های فراوان غلامرضا کمالی مدیرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران_ گفت: صنعت نفت باید نگاه ویژه‌ای به ورزش گچساران به عنوان قلب نفت ایران داشته باشد.
کمالی در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد ورزش وزارت نفت و شركت ملی نفت ایران با مدیر عامل و مسئولان ورزش مناطق نفت خیز جنوب و مدیران نفت گچساران ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان قلب نفت ایران در گستره چهار استان جنوبی کشور نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور برعهده دارد و به همین جهت انتظار می‌رود در حوزه ورزش به مردمی که زیر پایشان گنج است نگاه ویژه‌ای شود.
کمالی افزود: بر اساس رسالتی که برعهده داریم سه برنامه اصلی را دنبال خواهیم کرد که در ابتدا تولید وبهره‌برداری اصولی نفت و گاز برای کشور عزیزمان است و در مرحله بعد برای رسیدن به این مهم رسیدگی به نیروی‌های انسانی شاغل در شرکت و خانواده محترم آنان است و در کنار این موارد توجه اساسی و بدون منت در خصوص جامعه پیرامونی خودمان را ملحوظ نظر قرار می‌دهیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ رشته در بخش ورزش‌های همگانی و ۱۷ رشته در بخش ورزش‌های قهرمانی در جهت ایجاد بستر سلامت و ایجاد روحیه نشاط همکاران و خانواده‌های آن‌ها و همچنین محیط پیرامونی در فعالیت است و البته این فعالیت‌ها در اقتصاد محیطی و اشتغال پایدار نیز تأثیر‌گذار می‌باشد.
کمالی در ادامه با اشاره به صعود تیم فوتبال نفت گچساران به لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: تیم فوتبال نفت در لیگ دسته دوم به نفت گچساران واگذار شد و با تلاش کادرفنی و بازیکنان و مدیران ذیربط موفق شد به لیگ دسته یک صعود کند و با توجه به اینکه این تیم متعلق به نفت است مردم گچساران انتظار دارند این تیم به صورت رسمی به گچساران انتقال پیدا کند.
مدیرعامل نفت گچساران در ادامه به ورزش اول گچساران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گچساران مهد هاکی ایران است و مردم
این شهر انتظار ویژه‌ای دارند که به این ورزش به عنوان یک ورزش قهرمانی نگاه ویژه‌ای شود چرا که خواستگاه اصلی این ورزش در کشور، شهر گچساران است.
در ادامه منصور قنبرزاده مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت با تقدیر و تشکر از اقدامات مدیرعامل نفت گچساران در خصوص ورزش گفت: تیم فوتبال نفت گچساران متعلق به این شهر است و هیچ شکی در مالکیت این تیم وجود ندارد.
وی تأکید کرد: در هیأت رئیسه و فدراسیون فوتبال نیز جلسه‌ای در خصوص تیم فوتبال نفت گچساران برگزار شد و مصوبات مالکیت این تیم صادر شده است.
قنبرزاده با بیان اینکه در خصوص رفع مشکلات زیرساختی آماده دریافت پیشنهادات مدیریت نفت گچساران هستیم، افزود:‌ امیدواریم این وحدت و هم افزایی موجب پیشرفت ورزش نفت گچساران شود.
مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در خصوص پیشنهاد مدیرعامل نفت گچساران در خصوص نگاه ویژه به ورزش هاکی بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گچساران مهد هاکی ایران است و دارای مقام در این رشته است هیچ مخالفتی در اینخصوص وجود ندارد.
قنبرزاده نیز در گفت‌وگو با صدا و سیما در گچساران با بیان اینکه تشریفات قانونی در خصوص مالکیت این تیم در حال انجام است گفت: جلسه‌ای با حضور هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و در ان جلسه نیز مالکیت تیم نفت و گاز گچساران صادر شد.
مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت با بیان اینکه تیم نفت و گاز تنها تیم استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ یک فوتبال کشور است افزود: علاقه مردم این استان به فوتبال و تیم نفت و گاز گچساران وظیفه وزارت نفت را در حمایت از این تیم دوچندان کرده است.
قنبرزاده با اشاره به نتایج خوب تیم نفت و گاز گفت: این تیم در سه هفته گذشته نتایج خوبی در مسابقات کسب کرده است و‌ امیدوارم با حمایت وزارت نفت و مردم استان هر روز شاهد موفقیت‌های این تیم باشیم.
وی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مطلوب ورزشی در گچساران خبر داد و گفت: این شهرستان در رشته‌های زیادی در لیگ‌های مختلف کشور در بخش بانوان و آقایان حضور دارد و وزارت نفت برنامه‌های مختلفی برای حمایت از این تیم‌ها دارد.
گفتنی است در هفته‌های گذشته برخی مسئولان ورزشی استان خوزستان ادا کرده بودند که امتیاز این تیم متعلق به خوزستان است و باید این تیم به خوزستان برگردد که وزارت نفت اعلام کرد این باشگاه در گچساران می‌ماند و به حاشیه‌ها پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای قنبرزاده اگر خداداد افشاریان پیگیری نمی کرد - تا الان تیم نفت را از دست داده بودید.
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

عباس عبدی نوشت: هویت امری تزریقی از طریق آموزش نیست، بلکه امری اکتسابی در عرصه جامعه ...
1