تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۵۴۲۰۴
پلیس از ماجرای گروگان گیری در دهدشت روایت می‌کند

گروگان‌گیری در دهدشت ( + فیلم )

۱
۱۶
فایل مرتبط کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات آدم ربایی در شهرستان دهدشت را تشریح کرد.
سردار کیقباد مصطفایی روز (دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱) در مراسم به همین مناسبت در فرماندهی انتظامی استان در تشریح جزئیات این گروگان‌گیری از آزادی ۲ گروگان پس از حدود پنج ماه از بند یک گروه گروگانگیر خبر داد و گفت: طی روز دوشنبه نهم خرداد ماه سالجاری یک فقره آدم ربایی در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه رخ داد که به محض اطلاع این از این خبر آدم ربایی و گروگان گرفتن یک مرد ۴۵ ساله با هماهنگی مقامات قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه موضوع بطور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
             
وی اظهارکرد: دو تیم از ورزیده‌ترین نیرو‌های پلیس آگاهی استان با نظارت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان پیگیر این قضیه شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از مدتی و طی روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ شاهد وقوع آدم ربایی دومی در این زمینه شدیم و یک نوجوان ۱۵ ساله ربوده شد که هر دو مورد با هم مرتبط بوده‌اند و در راستای یک جریان و اختلاف مالی به وقوع پیوستند. انجام آدم ربایی دوم عزم پلیس و دستگاه قضایی استان را جزم کرد که این موضوع از پیچیدگی برخوردار است و باید اقدام جدی رصد و اطلاعاتی صورت گیرد تا از تبعات بعدی جلوگیر شود.
سردار مصطفایی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات فنی پلیسی موفق به بدست آوردن سرنخ‌هایی از این قضیه در استان‌های شرقی و جنوب شرقی کشور شده‌ایم و رد پا‌هایی مشخص شد، که ۲۴ ساعته این موضوع را تحت رصد داشتیم که انجام یکسری اقدامات و با همکاری دستگاه قضایی محل اختفاء گروگانگیران مشخص شد که با دریافت نیابت قضایی و اعزام گروه‌های ویژه به محل اختفا متهمین که در یکی از استان‌های همجوار مخفی شده بودند با چند عملیات پیچیده و منسجم و هماهنگ نسبت به شناسایی محل دقیق اختفا اقدام شد و در چند عملیات ضربتی پی در پی موفق به دستگیری آدم ربایان شدند.
وی ادامه داد: گروگانگیران به پلیس استان انتقال یافته و تخلیه اطلاعاتی شدند که در همین راستا یکی از گروگان‌ها آزاد شد و گروگانگیران قصد ر‌هایی گروگان دوم را نداشتند که دست برتر پلیس موجب شد که محل نگهداری نفر دوم ربوده شده را که در یکی از منطقه صفر مرزی یکی از استان‌های شرقی کشور نگهداری می‌شد را شناسایی و با گرفتن نیابت قضایی، از چنگال آدم ربایان آزاد کردند و امروز در کمال صحت و سلامت هر دو نفر ربوده شده به آغوش خانواده خود برگشتند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده ربوده شدگان با مجموعه پلیس و دستگاه قضایی استان همکاری داشتند که سبب شد پلیس با موفقیت کارش را انجام دهند، عنوان کرد: پلیس و دستگاه قضایی به عنوان دلسوزان مردم هستند و همه امروز اقتدار نیروی انتظامی و پلیس را دیدند و برای امنیت و دفاع از مردم آماده‌ایم از جان ناقابل خود بگذریم.
همچنین آقای دمساز به نمایندگی از خانواده گروگان‌ها از زحمات و تلاش پلیس و دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت آزاد گروگان‌ها از دست آدم ربایان تقدیر و تشکر کردند.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تشکر ویژه از پلیس اگاهی و امنیت استان و دستگاه قضایی استان.
ولی انصافا نباید آزادشون می کردید چون قطعا معامله مواد مخدر بوده و هم گروگان ها و هم گروگان گیران زندگی مردم رو تباه می کنن .
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1