تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۵۸۹
در همایش بخشداران مطرح شد؛

کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان شاخص در انتخابات معرفی شد

۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در همایش بخشداران استان گفت: رعایت عدالت اولویت اصلی ستاد انتخابات استان برای انتخابات سال آینده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار روز چهارشنبه (۱۳ اسفندماه) در همایش بخشداران استان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات باید در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با شان و جایگاه نظام اسلامی برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مجریان در انتخابات پیش‌رو جانبدارانه عمل نکنند، افزود: مجریان انتخابات براساس قانون و عدالت و بنابر اصل بی‌طرفی عمل کنند، ستاد انتخابات استان به عنوان یک تیم عمل کننده و سیستمی به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.
جمالی گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات حداکثری در شهرها و روستاهای استان پیش بینی شده و هیچ مشکلی نیست.
وی با اشاره به نقش بخشداران در  انتخابات ادوار مختلف گفت: در انتخابات گذشته به ویژه انتخابات اخیر به عنوان استان شاخص معرفی شدیم که این انتخاب حاصل اتحاد، انسجام و همدلی مسئولان و مجریان انتخابات و همراهی مردم فهیم استان بوده است.
این مسئول رعایت عدالت را اولویت اصلی در انتخابات آینده دانست و گفت: الگوی ما در این خصوص امام علی(ع) است و به دنبال عدالت علوی در انتخابات هستیم.
جمالی انتخابات را اولویت اصلی وزارت کشور دانست و عنوان کرد: آموزش بخشداران، فرمانداران و مجریان انتخابات در دستور کار است که اموزش‌ها نیز آغاز شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته احصاء  شود گفت: نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته شناسایی شود، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود تا انتخاباتی هوشمندانه و عاری از هرگونه خطا برگزار کرد.
رئیس ستاد  انتخابات استان مدیریت را هنر مردم‌داری دانست و گفت: تعامل همه جانبه و ارتباط مستمر با مردم، کسب اعتماد و رضایت مندی و سلامت انتخابات مدنظر باشد.ما به دنبال انتخاباتی سالم و  آبرومند با حضور حداکثری مردم هستیم.
همایش یک روزه بخشداران استان با حضور ۲۰ بخشدار و با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای خاک بر سر ما که بخواهیم چند باره رای بدهیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا به مردم باید افتخار کرد
ملت همیشه در صحنه
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
استان شاخص فقر و و فلاکت و بیکاری و محرومیت و بی صاحبی هم هست.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1