تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۵۹۹
کبنا گزارش می دهد

عدم راه ارتباطی مناسب به تنها غسالخانه لوداب مردم را کلافه کرده / شهردار قول داد اما عمل نکرد(+فیلم و عکس)

۱
کبنا ؛عدم وجود راه ارتباطی مناسب برای تنها غسال خانه لوداب و خانه بهداشت شهید صدیقی نژاد مردم را کلافه کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛ امروزه راه یکی از مهمترین زیرساختهای لازم جهت توسعه است و وجود راه های ارتباطی مناسب بستری مناسب برای پیشرفت دیگر بخشها را فراهم می کند.
اهالی بخش لوداب از نداشتن راه ارتباطی مناسب به مسئولان شهرستانی گلایه مند بوده و خواهان تعیین تکلیف جاده ارتباطی  تنها غسالخانه در این بخش هستند. مردم بخش لوداب و اهالی تل دراز از توابع شهر گراب لوداب به دلیل عدم وجود راه ارتباطی برای دسترسی به تنها غسالخانه در این بخش و دسترسی به خانه بهداشت شهید صدیقی نژاد تل دراز که 240 خانوار و قریب به 1000 نفر را تحت پوشش خود قرار داده است گله مند هستند. به گفته اهالی این بخش با توجه به اینک این محدود جزه حوزه شهری می‌باشد، شهردار شهر گراب لوداب چندین بار قول مساعد برای حل این معضل دادند ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است. بخش لوداب جمعیتی بالغ به 17 هزار جمعیت دارد، که با مشکلات زیادی دست پنجه نرم می کند. یکی از مهم ترین مشکلات این بخش نداشتن راه ارتباطی مناسب برای دسترسی به تنها غسالخانه موجود در این بخش است به طوری که در فصل های پاییز و زمستان  راه دسترسی به غسالخانه برای تردد و سایل نقلیه و عبور مرور بسته می شود و تردد به سختی صوردت می گیرد.
فاصله مسیر غسالخانه، خانه بهداشت و قبرستان تل دراز تا جادی اصلی و آسفالت کمتر از 500 متر است. در این مسیر یک دره وجود دارد که به دلیل عدم وجود پل ارتباطی مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه، باعث بروز حوادث ناگواری بوده که در جای خود قابل تامل است.
خواسته مردم بخش لوداب و اهالی تل دراز از توابع شهر گراب لوداب از مسئولان استانی و شهردار شهر لوداب این است که برای تسهیل عبور ومرور خانوار ها برای دسترسی به خانه بهداشت شهید صدیقی نژاد، برای گرفتن خدمات و  برای دسترسی به قبرستان و تنها غسالخانه این بخش ، نسبت به حل این معضل در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را صورت دهند.
___________________
خبرنگار ؛ محمد امین سجادی
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1