تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۶۴۷
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه:

دادستان باشت منصوب شد

۱
کبنا ؛با حکم رئیس قوه قضائیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت منصوب شد.
 به گزارش کبنا، با حکم حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، سید علی حسن رجایی منفرد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت منصوب شد.
رجایی منفرد دانش آموخته حوزه علمیه قم و دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دنا و معاونت قضایی دادگستری شهرستان دنا را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
مراسم معارفه دادستان شهرستان باشت روز گذشته با حضور معاون دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
لازم به ذکر است که رجایی منفرد جایگزین علی حسینی شد که به مدت ۷ سال دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت بود.
وحید موسویان معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، گفت: از یک سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین‌های منابع طبیعی این استان رفع تصرف شده است.
موسویان اظهار داشت: این میزان زمین در قالب جنگل‌ها، مراتع و حریم و بستر رودخانه از تصرف خارج شده است.
 وی بیان کرد: با تشکیل قرارگاه‌های مبارزه با فساد در مرکز استان و شهرستان‌ها این میزان زمین رفع تصرف شده است.
 موسویان کاهش میزان پرونده‌های مسن را از دیگر خدمات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.
 معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این میزان کاهش مربوط به پرونده‌های تحقیق و محاکم مربوط به قبل از سال ۱۳۹۷ در استان بوده است.
 معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ابلاغ الکترونیک دادگستری این استان ۹۶ درصد بوده که بالاتر از میانگین کشوری است.
 موسویان ابراز داشت: انجام ابلاغیه‌ها به صورت الکترونیک افزون بر صرفه جویی در وقت و انرژی مردم باعث کمتر شدن مراجعه حضوری و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا می‌شود.
 وی عنوان کرد: برنامه جامع تحول دادگستری استان در حال تدوین است و حقوق عامه، مقابله با تجاوز و برخورد با مدیران متخلف از مهمترین شاخص‌های این طرح است.
 معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سفر رییس قوه قضائیه به استان یکهزار نفر با معاونان فوه قضاییه دیدار کرده‌اند اضافه کرد: در این ملاقت ها بیش از ۱۴ هزار درخواست مردم کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و ثبت شده است.
 وی تاکید کرد: اختصاص یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای انجام امور عمرانی و تجهیزات دادگستری استان از دیگر دستاوردهای مهم سفر رییس قوه قضاییه به استان بوده است.
 سعید کریمی راد، رییس دادگستری باشت گفت: امید است با تعامل بین مسئولان بتوانیم خدمات قابل قبولی در حوزه قضایی به مردم این شهرستان ارائه دهیم.
 رجایی منفرد دادستان جدید باشت در این آیین با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رسالت مسئولان این حوزه را سنگین ارزیابی کرد و افزود: انجام خدمات رضایت بخش حوزه قضایی به مردم نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی دارد.
در پایان این آیین از خدمات علی حسینی دادستان پیشین باشت قدردانی و سیدعلی حسن رجایی مفرد به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی گردید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1