تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۳۳۱۵۸
بازدید سرزده فرماندار شهرستان بویراحمد از ادارات و بانک‌ها؛

بحران کرونا در بویراحمد / مردم برای خاکسپاری متوفی مجوز دفن بگیرند (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شیوع بیماری کرونا وضعیت سیاه دارد، شهرستان بویراحمد 43 درصد جمعیت این استان را دارا است و بیمارستان‌های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه با افزایش مراجعه کنندگان روبرو است. مسئولان بهداشت و درمان و عضو ستاد کرونا، رعایت دستور‌العمل‌های ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را الزامی می‌دانند و مرتب بر روی آن تاکید می‌کنند. متأسفانه برخی طبل بی‌خیالی را می‌کوبند و توجهی هم به کرونا ندارند. سهل‌انگاری و عادی‌انگاری عامل اصلی شیوع کرونا دانسته شد، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد بارها گفته که سلامت مردم برای او از هر چیزی اولویت بیشتری دارد.
او صبح امروز (شنبه 28 فروردین ماه 1400) به همراه جمعی از مسئولان و معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بانک‌ها، ادارات و بازار یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.
  
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه امروز وضعیت شهرستان بویراحمد بحرانی به نظر می‌رسد، اظهار داشت: بررسی وضعیت بیمارستان‌ها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.
 رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کوئید ۱۹ شهرستان بویراحمد رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی را یادآور و عنوان کرد: تجمعات در مراسم‌های عزاداری و خاکسپاری عامل مهم گسترش شیوع این ویروس در شهرستان بویراحمد است.
 فرماندار بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل و طوایف در روستاها و بخش‌ها گفت: همه در قبال سلامت و جان دیگران مسئول هستیم.
احمدی در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری ها در شهرستان بویراحمد، گفت: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح انجام می‌گیرد.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تجمع بیشتر از ۳۰ نفر، همچنین حضور مداح یا هرگونه آلات موسیقی در خاکسپاری ها نیز ممنوع است.
 رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد افزود: در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه مهم است و از تشدید نظارت و بازرسی‌ها در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرماندار. این حرفها و میزنی،نکنه یهویی بهشون بر بخوره.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1