تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۳۳۹۸۹
فرماندار شهرستان بویراحمد در ستاد مقابله با کرونا:

ورودی‌های بویراحمد مسدود شود / پلاک‌های غیربومی حق ورود ندارند / برگه‌های تردد دردسرساز

۰
کبنا ؛ فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مردم مهمان‌نواز شهرستان بویراحمد بویراحمد از پذیرش مهمان به خاطر سلامتی خودتان و مهمان خودداری کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مجید احمدی قبل از ظهر امروز (دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400) در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت کرونا در شهرستان بویراحمد علی‌رغم اینکه پیش‌بینی می‌شد، وضعیت حاد و بحرانی می‌شود به خوبی کنترل و مدیریت شد.
فرماندار بویراحمد افزود: امیدواریم این وضعیت باعث ساده‌انگاری نشود. در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند، شرایط بحرانی‌تر می‌شود. کرونا تمام نشده و چه بسا بدتر هم شده باشد و امروز کرونای هندی هم شیوع پیدا کرده است. اگر این بار دچار بحران شویم، کنترلش خیلی سخت‌تر خواهد بود.
وی افزود: آقای جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در سفری که به استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند در اولین صحبتی که در حضور رئیس جمهور داشتند از اعضای ستاد مدیریت کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر کردند.
احمدی گفت: به جزء مشاغل یک و دو، بقیه‌ی گروه‌های شغلی حق فعالیت ندارند و همین گروه‌های فعال هم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند. اگر رعایت نکنند، ما مجبور می‌شویم، آن‌ها را تعطیل کنیم. سیاست این است که محدودیت‌ها را کم کنیم، ولی پروتکل‌ها باید رعایت شوند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد مصوب می‌شود که با نیروی انتظامی همکاری کامل صورت گیرد و باید ورودی‌ها و خروجی‌ها کنترل شوند. هیچ وسیله‌ی نقلیه‌ی با پلاک غیربومی یا بومی ساکن غیر شهرستان بویراحمد حق ورود ندارند. ورودی‌ها باید به طور کامل بسته باشند. جای هیچ تعارفی نیست و مردم بویراحمد مردم مهمان نوازی هستند. لیکن در شرایط فعلی بهتر است، مهمانی نپذیرند و این هم به نفع خود مردم و هم مهمانان است.
وی با بیان اینکه باغ‌ها و تفرجگاه جزء گروه سوم شغلی هستند و به طور کامل باید بسته باشند، اظهارد داشت: یک ضعفی که مشاهده شده، این است که در ورودی‌های شهر افراد زیادی هستند که برگه تردد در دست دارند و این برگه تردد یا از فرمانداری شهر مبداء صادر شده یا مقصد و در این خصوص من به همکاران خود در فرمانداری اعلام می‌کنم که برگ تردد فقط با نامه و نسخه‌ی پزشکی باید صادر شود.
احمدی افزود: دوره‌ی آموزشی که میراث فرهنگی در خصوص آن صحبت کرده باید مکاتبات لازم هم با ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد و هم شهرستان بویراحمد انجام شود و در جلسه‌ی بعد ویژه‌تر در این خصوص صحبت می‌کنیم و باید کم و کیف کار بررسی شود و البته تلاش بر این است که جلسه و دوره‌ای برگزار نشود.
فرماندار شهرستان بویراحمد در پایان به برگزاری نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: ستاد ملی کرونا و ستاد استانی کرونا در خصوص برگزاری نماز عید فطر هنوز چیزی اعلام نکرده‌اند. البته همگان دیدند که در ایام فاطمیه رهبر معظم انقلاب مراسم عزاداری بی‌بی دوعالم را به تنهایی برگزار کردند و این الگو برای سایرین خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
اینکه نمیشه تردد و کارهای واجب مردم را مسکوت کنی اقای فرماندار شما زورتان به بالاتر نمی‌رسد واکسن بگیرید میخاهید مردم را جریمه کنید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1