تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۳۴۰۷۲
بازدید سرزده مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای سادات محمودی، بنستان و روستای میمند؛

خط و نشان مدیرکل برای هئیت مدیره و مدیران عاملی که با کشاورزان تعامل ندارند / لزوم شناسایی گلوگاه‌های فساد در توزیع نهاده های کشاورزی

۰
کبنا ؛مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آن دسته از اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت نظارت که با مردم و کشاورزان در جهت خدمات‌رسانی تعامل ندارند و تصمیمات آنان علیه این قشر است تسویه حساب می‌شود.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( سه شنبه 21 اردیبهشت 1400) مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای سادات محمودی بنستان و روستای میمند که تقریباً در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و هم مرز با سمیرم از استان اصفهان بوده به صورت سرزده و به همراه رؤسای ادارات تعاون روستایی شهرستان‌های دنا و بویراحمد بازدید شد. در این بازدید به تحقیق از اهالی، کشاورزان، بهره برداران و تولید کنندگان در خصوص چگونگی عملکرد شرکت‌ها و شبکه‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی در تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی ازجمله کود شیمیایی، سبوس، کنسانتره، جو و غیره پرداخته شد و حرف‌ها و مشکلات مردم شنیده شد.
قدرت الله ویسی مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این روستاها که روسای تعاون روستایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا حضور داشتند، با بیان اینکه گفته‌های مردم بصورت محرمانه شنیده و در دستور کار قرار گرفته شد، اظهار داشت: در این وضعیت کرونایی و ماه مبارک رمضان رسالت سازمانی ما همین است که در کنار کشاورزان، دامداران و تولید کنندگان جامعه روستایی و کشاورزی باشیم.
ویسی در خصوص نقش شبکه تعاون روستایی در حمایت از کشاورزان و روستائیان، گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع‌زدایی‌ها نامگذاری کرده و باید برای تحقق آن همه دست به دست هم دهیم.
وی در ادامه افزود: «شبکه‌های تعاون روستایی پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و به عنوان یک چتر حمایتی باید در خدمت جامعه روستایی باشیم و از این طریق دست دلالان و واسطه گران کوتاه خواهد شد.»
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به فساد در توزیع نهاده‌های کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: با شوراها و ریش سفیدان برخی مناطق دیدارهایی صورت گرفت و آن‌ها مشکلات و کمبودها خود را مطرح کردند. ما به دنبال شناسایی گلوگاه‌های فساد و مفسده خیز در رابطه با انواع توزیع نهاده‌های کشاورزی هستیم و راهکارهای عملیاتی پیشنهاد داده خواهد شد.
ویسی در ادامه برای هیئت مدیره اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی خط و نشان کشید و با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنها وظیفه مسئولان و نظام است، اظهار داشت: قطعاً آن دسته از اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت نظارت که با مردم و کشاورزان در جهت خدمات رسانی تعامل ندارند و تصمیمات آنان علیه این قشر است تسویه حساب می‌شود و اصلاحات صورت می‌گیرد. برخی از انبارها و عرصه‌های شبکه‌ها در اختیار برخی از مردم و دستگاه‌های دولتی است که امیدواریم  این انبارها به زودی از آنها پس گرفته شود.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در آخر گفت: از روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان دنا و بویراحمد خواسته شد تا تمام تلاش خود را برای تأمین نهاده‌ها و تقویت شرکت‌ها بکار گیرند و اینکه این تلاش‌ها باید در راستای خدمات رسانی به مردم، جامعه کشاورزی و روستایی در جهت جهش تولید باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم‌ بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خداوند عاقبت بخیر بشی .بله ما هم‌شنیدیم‌.مدت ها است مدیری نترس و پاک آمده در این اداره .خیلی خوبه این آقا بالاتر برود و باش همکاری کنن
دانش
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دیگران هم درک کنن مردم را .بله اقای مهندس ویسی برادر شهید هستن و جهادی میباشند خدمات ایشان هم در جهاد قابل تحسین .شجاع و مدیری پرتلاش و قدرتمند هستن .افرین بر این کارهای نیک.
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
احستت از این قبیل عملکردهه.انصافا تعاون روستایی خوب درخشیده .ماکه قبلا چیزی از این دستگاه نشنیده بودیم و مدت هاست به وضوح دیده میشه چه کارهایی انجام میده که جز خدمت رسانی به مردم هیچ نبوده و در محافل و مجالس گفته شده یک رییس خوبی براش اومده و سایاسی بازی نداره و شجاع است
کارمند شرکت تعاون روستایی
Iran, Islamic Republic of
الحق با نظارت و حساسیت این مدیر با ارزش هر مدیر عامل و هیات مدیره و کارمند خلاف کار فکر خودش را برای فرار کرده .با راهنمایی بعضی ها میخواستن جلوی فعال بودن و نظارت خوب اقای ویسی گرفته بشه و نقش ها همه در هم ریخت .خداوند هرگز از اونایی که سهام مردم را خوردند و درامد این شرکت ها را نوش جان کردند نمی گذره .نظارت از قبل نبود هرکه بر هرکی بود
ازاده
Iran, Islamic Republic of
بزاریر کار کنه سوابق خوب و درخشان داره .کارشکنی نشه فوق العاده توانمند است اقای ویسی .از خانواده معظم شهدا همین اتنتظار میره
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1