تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۳۴۸۴۷
در افتتاحیه ستاد حامیان محمد، یاوران رئيسی گفته شد:

سعید محمد: حذف من به دلیل رای آوری بالا بود/رای ندادن در این شرایط برای کشور یک سم مهلک است

۳
کبنا ؛الحمدالله اقبال عمومی به این جریان زیاد بود و در نظرسنجی‌ها پرچم این جریان همیشه بالا بود.شاید به همین خاطر بود که در جریان احراز صلاحیت‌ها، اساس کار یک سری موضوعات و اغراق‌سازی‌ها بود  و حذق زودهنگام ما شاید به این دلیل بود که رای آوری ما به شدت در حال رشد بود.آنچه که مهم است این است ما باید نظر شورای نگهبان و قانون را تمکین کنیم.شورای نگهبان دلسوز نظام است و نظر آن‌ها برای ما خیلی مهم است و حرف آن‌ها فصل‌الخطاب است.
در بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰) همایش افتتاحیه ستاد حامیان محمد، یاوران رئيسی برگزار شد.
 به گزارش کبنا؛حجت السلام جعفری رئيس ستاد سعید محمد گفت:دکتر محمد بخاطر احساس تکلیف، وظیفه و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی وارد میدان شدند و پس از عدم احراز صلاحیت، ایشان بدون هیچ حاشیه‌ای گفتند که از گفتمان و جریان انقلاب حمایت خواهند کرد و  ما حامیان دکتر محمد باید همانند سابق و با تمام وجود و با استفاده از تمام ظرفیت از کاندید شاخص انقلابی آیت‌الله رئیسی حمایت کنیم.
 حجت اسلام جعفری پیرامون انتخابات در کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد:در این خصوص باید به سه نکته توجه کرد:یک‌ اینکه حضرت آقا در سخنرانی‌های خود انتخابات را لیله‌القدر نظام دانسته‌اند و در انتخابات است که مقدرات اجرایی و تدبیرات امورات زندگی و معیشت برای یک دوره ۴ ساله تعیین‌می‌شود و مردم باید با چشم باز و با دقت کامل در برنامه‌ها و کارنامه‌های کاندیدها تائید شده توسط شورای نگهبان به شخص اصلح رای دهند.نکته‌ی دوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است که مد نظر رهبری است و حدای از اینکه مردم قرار است به چه کسی رای دهند مهم این است که پای صندوق‌های رای بیایند و وظیفه ما این است که موضوع را برای مردم تشرسح و تببین کنیم و از مردم برای حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنیم.
نکته‌ی سوم این است که ما باید در انتخابات به کاندید اصلح را میدا و به او رای دهیم.برای انتخاب کاندید اصلح ملاک و معیارهای متفاوتی را رهبری  اعلام کردند و با توجه به آن‌ها باید فرد اصلح را از بین کاندیدهای مورد تایید شورای نگهبان را برای سکانداری بخش اجرایی کشور انتخاب کنیم.
 وی اضافه کرد:بعد از عدم احراز صلاحیت دکتر محمد ستادهای مستقلی ایجاد شد تا از کاندید شاخص انقلابی حمایت کنیم.دکتر محمد با وجود اینکه شناخته شده نبود، در یک فرصت ۵ _ ۶ ماهه یک جَوی برای محور وحدت هم در خارج‌نشینان،هم جوانان، هم نخبگان و هم اقلیت‌های مذهبی ایجاد کرد.مردم اقبالی به دکتر محمد نشان دادند که تصورش برای همگان غیرممکن بود.
حجت السلام جعفری افزود:تاکید دکتر محمد از اول این بود که گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.برخی شاید بگویند که کار تمام شده است و باید بگویم قطعا اینگونه نیست و ما دشمنانی در خارج داریم که بدنبال این هستند که با ایجاد بدبینی، اختلاف، شبهه و تحریک خود کاندیدهای انقلابی نگذارند که فرد اصلاح انتخاب شود.
در جریان انقلاب استان وظیفه داریم که با همدلی، همزبانی و با ایجاد یک گفتمان و صدای واحد این گفتمان انقلابی را پیش ببریم.حالا در صدر این جریان و گفتمان انقلابی حضرت آیت‌الله رئیسی قرار دارد.نباید با خودخواهی‌ها و خودزنی‌هایی _ که در استان کم نیست _ از مسیر خارج شویم.
وی در آخر گفت:تاکید مقام معظم رهبری بر دولت جوانان حزب‌اللهی است و ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند یک جوان باید سکاندار شود و باید به جوانان اعتماد شود و به آنان میدان داده شود.خداوند می‌فرمایند کسانی که بیشترین خسران را می‌بینند کسانی هستند که امور دنیایی بر امور اخروی ترجیح می‌دهند و به مسائل جسمی بیش از مسائل روحی توجه می‌کنند و ما باید روح را ارتقا دهیم.
در ادامه همایش سعید محمد کاندید احراز صلاحیت نشده‌ی انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط صوتی در این همایش اظهار داشت:ما احساس کردیم مقام معظم رهبری بدنبال دولت اسلامی هستند و ما عَلَم گام دوم را بلند کردیم و و خود ما هم بر این باوریم که مشکلاتی که در کشور هستند نه به خاطر موضوعات بین المللی و تحریم‌ها بلکه به خاطر نوع نگاه مسئولین است و مسئولین روز به روز خود را از مردم دورتر می‌کنند و مردم نسبت به عملکرد کارگزاران دولت‌ها گلایه‌مند هستند و از بی‌عملی و بدعملی دولت‌ها ناراضی هستند.
 محمد اضافه کرد:ظرفیت‌های بسبار خوب و بالایی در استان‌های ما به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و از این ظرفیت‌ها در جهت حل مشکلات مردم استفاده نمی‌شود.ما بر اساس برنامه‌های بوم محور در استان‌ها ورود پیدا کردیم.
سعید محمد گفت:من و بقیه همگی سرباز ولی هستیم.بچه‌های انقلاب هیچ‌ وقت متوقف نمی‌شوند و ما باید به قله‌های روبه‌رو نگاه کنیم.مردم محروم، مردم کف استان‌ها، مردم روستاها‌، مرذم عدالتخواه و مردم بدنه کشور که به جریان ما پیوستند و این نشانگر حقانیت این جریان است.جریانات سیاسی نگران این موضوع شدند، تخریب کردند، اذیت کردند و مشکل‌سازی کردند و ما در این ماجرا جز زیبایی ندیدیم«ما رایت الا جمیلا».
محمد در خصوص حذف زود هنگام از انتخابات گفت:الحمدالله اقبال عمومی به این جریان زیاد بود و در نظرسنجی‌ها پرچم این جریان همیشه بالا بود.شاید به همین خاطر بود که در جریان احراز صلاحیت‌ها، اساس کار یک سری موضوعات و اغراق‌سازی‌ها بود و حذف زودهنگام ما شاید به این دلیل بود که رای آوری ما به شدت در حال رشد بود.آنچه که مهم است این است ما باید نظر شورای نگهبان و قانون را تمکین کنیم.شورای نگهبان دلسوز نظام است و نظر آن‌ها برای ما خیلی مهم است و حرف آن‌ها فصل‌الخطاب است.
سعید محمد پیرامون بعد از عدم احراز صلاحیت خود گقت:بعد از حذف از انتخابات ما یک روز هم درنگ نکردیم و سازماندهی جدیدی کردیم و از همه‌ عزیزازن خواستیم که با همین شور و نشاط پای حرف حضرت آقا بمانیم تا مشارکت حداکثری شکل گیرد.افراد نباید دل‌زده و بی‌انگیزه شوند و بگویند چون کاندید من جزو لیست نیست رای نمی‌دهم و به نظر من این‌کار در این شرایط کشور سم مهلک است.
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در شاخص‌های کلام مقام معظم رهبری و همینطور رای آوری بالا کاندید مورد نظر از ۵ کاندید انقلابی ـ اگر رای آوری بالا نباشد رای‌ها بی اثر می‌شوند و خدای نکرده ما شاهد شکا گیری دولت سوم روحانی هستیم ـ ما آیت الله رئیسی  بیشترین تطابق با شاخص‌ها و بیشترین رای آوری را داشتند و لذا ما اعلام کردیم که آمادگی کمک به تمامی کاندیدهای جبهه‌ی انقلاب را داریم اما مجموعه را به سمت حمایت از آیت الله رئيی بردیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقای سید محمد خودت جز بخشی از قدرت بودی و هستی که خارج دولت منتخب مردم هست مشکلات ومعضلات و حوادث تلخ جامعه ایران وفقر بیکاری فرزندان گرانی وتورم وتحریم ومهاجرت مردم محروم از عمل کرده شماست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1