تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۳۵۵۶۴
انتخابات شورای شهر دوگنبدان؛

همایش حامیان «سید محمد کاظم افضلی» برگزار شد

۰
کبنا ؛همایش حامیان سید محمد کاظم افضلی (کد نامزد 128) فرهنگی نام آشنای و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان برگزار شد.
گفتنی است: بیوگرافی اهم اهداف و رئوس برنامه‌های سید محمدکاظم افضلی به شرح زیر است
سید محمدکاظم افضلی در سال ۱۳۴۷ در روستای وحدت آباد خیرآبادعلیا چشم به جهان گشود. پدر ایشان از سادات سید محمد ساران می‌باشد که آرامگاه جد بزرگوار ایشان در روستای ساران اردکان (سپیدان) قرار دارد و مادرش هم از طایفه اولادمیرزاعلی هستند. او دارای پنج برادر و سه خواهر است. محمدکاظم افضلی تحصیلات ابتدایی خود را در زادگاهش خیرآباد گذراند و سپس دوران راهنمایی و دبیرستان را در شهر بهبهان به پایان رساند.
 او همزمان با تحصیل از همان نوجوانی در کارهای کشاورزی و دامداری به خانواده خود کمک می‌کردند. چون پدر ایشان صاحب برنجکوبی و آسیاب آردسایی و ماشین آلات کشاورزی بودند به نوعی جوهره او با کار کردن آمیخته شده بود. پس از این دوران برای دفاع از میهن در برابر تجاوز دشمن بعثی عازم جبهه شد و در عملیات‌های زیادی شرکت نمودند. پس از پایان جنگ برای ادامه تحصیلات دانشگاهی خود ابتدا وارد تربیت معلم و سپس در رشته مدیریت آموزشی وارد دانشگاه شهید چمران اهواز شد و این دروه را با موفقیت به پایان رساند.
 ایشان پس فارغ التحصیلی از دانشگاه و اندوخته علمی به ویژه در رشته مدیریت در کسوت و حرفه شریف معلمی با ذوق و شوق و انگیزه مثال زدنی وارد عرصه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش بهبهان شدند. آقای افضلی از همان ابتدا به عنوان مدیر و معلم در مدرسه روستای قلعه مدرسه خیرآباد کار خود را شروع کردند و پس از آن با انتقال به شهرستان گچساران مدیریت مدرسه راهنمایی  شهدای محراب خیرآباد را به عهده گرفت و در کنار مدیریت این آموزشگاه با تلاش و پیگیری‌های مستمر برای اولین بار *دبیرستان ابوریحان خیرآباد را تأسیس و دوره متوسطه را راه اندازی و مدیریت این مجموعه آموزشی را به عهده گرفتند* که با این اقدام پایه گذار توسعه تعلیم و تربیت دوره دبیرستان در *رشته‌های ریاضی و علوم تجربی و علوم انسانی * منطقه خیرآباد شدند
و جمع کثیری از پسران و دختران که با اتمام دوره راهنمایی ترک تحصیل می‌کردند موفق به ادامه تحصیل تا دیپلم و سپس تحصیلات دانشگاهی شدند. همه مردم خیرآباد می‌دیدند که چگونه برای ارتقای سطح و کیفیت آموزش در خیرآباد از هیچ کاری و تلاشی دریغ نمی‌کردند. جدیت و اهتمام ایشان در این زمینه بارها مورد سپاس مدیران دوره‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان و مردم منطقه واقع گردید. آقای افضلی در سال ۱۳۹۰ بنا به دعوت آموزش و پرورش شهرستان مدیریت مدرسه نمونه دولتی آزادگان شهر را به عهده گرفت و از آن زمان تاکنون در این جایگاه ارزشمند بدون هیچگونه زد و بند و سفارشی بر حسب شایستگی و پیشینه درخشان و تجارب گرانبهای علمی و مدیریتی خود مشغول خدمت می‌باشند. ایشان چندین بار به عنوان مدیر موفق و نمونه و پژوهشگر برتر شهرستانی، استانی، کشوری لوح تقدیر دریافت کرده‌اند.
 بسیاری از شاگردان سیدمحمدکاظم افضلی به مدارج بالای علمی در رشته‌های پزشکی، مهندسی و ... در بهترین دانشگاه‌های کشور رسیده‌اند و دارای مسئولیت‌های مهم شهرستانی و استانی هستند و یا در حال تحصیل در بهترین دانشگاه‌های کشور و تنی چند هم از شاگردانش از منطقه خیرآباد و گچساران در کشورهای آلمان و آمریکا و کانادا مشغول به تحصیل هستند. علاوه بر آنچه بیان شد افضلی در فن سخنوری مهارت زیادی دارد.
 با توجه به آنچه که گفته شد آقای محمدکاظم افضلی شایستگی آن را دارد که با انتخاب ما بر یکی از کرسی‌های شورای شهر تکیه بزند تا مانند دوران حضور خود در آموزش و پرورش که خدمات زیادی داشته‌اند منشأ خدماتی در مدیریت شهری هم بشوند با توجه به حوزه اختیارات شورای شهر؛
اهداف و برنامه‌ها
حوزه فضای سبز و اماکن تفریحی
احداث پارک بزرگ خانواده برای شهر
متاسفانه علی رغم قدمت شهر دوگنبدان تاکنون با وجود همه زحمات مدیران قبل و کنونی فضایی مناسب در زمینه مکانی طبیعی. امن. سرسبز و دارای قابلیت گردشگری و تفریحی در شهر وجود ندارد.
احداث پارک حداقل به وسعت ۵۰ هکتار با دارا بودن تمام ویژگی‌های طبیعی. 
اجرای چشمه مصنوعی. 
-درختان با تنوع بالا و سازگار با اقلیم منطقه.
-فضای باز جهت اجرای برنامه‌های جشنواره‌های مختلف. تفریحات خانوادگی و دورهمی با طراحی نوین نیاز اساسی شهر است.
این مهم می‌تواند در ضلع شمالی شهر حدفاصل دانشگاه آزاد و غرب آن احداث گردد.
آب مورد نیاز از طریق منابع آب زیرزمینی دشت دوگنبدان و زمین آب از طریق منابع طبیعی صورت خواهد پذیرفت.
مدل این پارک مانند پارک گلها در اصفهان و دارای المان‌های باغ ارم شیراز و نیز باغ پرندگان. کافی شاپ. رستوران.  سینمای روباز. پیست دوچرخه سواری. موزه و.... باشد.
این طرح گچساران را به شهری مدرن بدل خواهد نمود.
 مدرن سازی پارک جنگلی کنار میدان ورودی. فلکه نرگس
این پارک متاسفانه دارای ظاهری سنتی و ناایمن می‌باشد. 
-مدرن سازی این پارک با توجه به نزدیکی بیمارستان جدید و امکان استفاده خانواده‌ها. مسافرین نوروزی و .... می‌تواند به چهره شهر زیبایی خاصی داره و مردم با آرامش بیشتر از این فضا بهره مند گردند.
حداث کارخانه کمپوست زباله توسط شهرداری
هم اکنون زباله‌های شهر در محل جاده سد چمشیر دپو و سوزانده و یا دفن می‌گردد. علاوه بر آلودگی زیست محیطی منظره‌ای زشت را نیز ایجاد نموده
احداث کارخانه کمپوست می‌تواند تولید کود را از زباله مقدور و همان کود به مصرف فضای سبز شهری و فروش آن موجب درآمد زایی برای شهرداری خواهد شد. نمونه آن اکنون در یاسوج در حال احداث است.
احداث مخازن ذخیره آب فضای سبز با توجه به وجود ارتفاعات در اطلاع شهر جهت صرفه جویی در مصرف آب. برق و ذخیره آب در زمان‌های خاص و امکان آبیاری تحت فشار فضاهای سبز شهر با استفاده از نیروی ثقل و اختلاف ارتفاع بین مخازن و پارک‌ها و...
 هیچ گونه نماد و المان خاصی در ورودی‌های شهر وجود ندارد.
شهری که بیشترین ذخایر نفت و گاز.  دو سد ملی و کشاورزی مدرن دارد از این نمادها در ورودی و میادین بی بهره است
نصب نمادهای بومی در شهر
زیباسازی ورودی‌های شهر
نصب تابلو حریم شهر در همه مکان‌ها
که امکان ساخت و سازهای غیر قانونی مشخص و برخورد با متخلفین مشهود باشد.
ساماندهی بلوارها-خیابانها-کوچه ها و معابر
ساماندهی مسیر کمربندی گچساران با استفاده از درختان بومی و ایجاد کمربند سبز درکنار کمربندی راه
 مکان یابی نصب سیستم پایش آنلاین هوا در مرکز شهر بمنظور اطلاع از غلظت هوا
 تخفیف در هزینه‌های عوارض شهری برای شهروندانی که نسبت به زیباسازی کنار منزل.  مغازه و محل کار خود اقدام می‌نمایند و لذا در نتیجه شاهد سیمای زیبا در کل شهر خواهیم بود.
 تلاش برای جانمایی بخشی از خدمات شهری مانند بانک‌ها. بیمه‌ها و... در مناطق جدید مانند کارکنان. سه راهی و پانصد دستگاه جهت خدمات رسانی مطلوب‌تر به تمام مردم. کاهش ترافیک در مرکز شهر و....
 ساماندهی صنوف خدمات فنی مانند تعمیرگاهها. نجاری‌ها.‌ جوشکاری‌ها و... به موقعیت‌های مشخص
مانند شهرک جوشکارها.  شهرک تعمیرگاهها و...
این مورد در شهرکرد اجرا شده و مورد رضایت مردم و خود صنوف واقع شده
تلاش برای نتیجه رسیدن سینمای مرکزی شهر
ساماندهی بازار ماهی فروشان. کپری‌ها. دستفروشان و.... با هماهنگی دستگاه‌های متولی
استفاده از نظر کارشناسان در زمینه احداث پارکینگ‌های محلی در اغلب مناطق شهر ویژه محدوده مرکزی بازار
مدرن سازی ناوگان جمع آوری زباله. شستشوی معابر و....
همکاری جهت اجرای کامل فاضلاب شهری در همه نقاط با آب و فاضلاب
 استفاده از سیستم‌های نوین روشنایی و لامپ‌های کم مصرف در روستایی عمومی شهر
استفاده از پنل های خورشیدی در کلیه پارک‌ها و فضای سبز شهری
 احداث گلخانه مرکزی در شهر جهت تولید انواع گل فصل جهت تأمین گل و گیاه سالیانه شهر و نیز شرکت نفت به جای خرید سالیانه صدها میلیون تومان از شمال و اصفهان و درنتیجه صرفه جویی و اشتغال زایی بومی
همدلی و تعامل بیشتر با کلیه سازمان‌ها و ادارات و نیز شرکت نفت و گاز گچساران در راستای توسعه شهری
توجه بیشتر به گلزار مطهر شهدا بویژه ورودی و فضای خاکی کناران که درشان خانواده معظم شهدا  نمی‌باشد.
  طراحی و مدرن سازی مسیر ارتباطی آرامستان شهر با شهر دوگنبدان از طریق مسیر کنارگذر شمال شرقی شهر به جای ارتباط فعلی از جاده اصلی که خطرات و ترافیک زیادی در ایجاد نموده توجه به محدوده مصلی شهر که متاسفانه هیچ گونه فضای مناسبی برای پارک درنظر گرفته نشده و باید با هماهنگی کارشناسان این مهم حل گردد.
 ساماندهی تالارهای عروسی از نظر جاده دسترسی.  پارکینگ و .... که نیاز به توجه دارد
تلاش جهت منطقه بندی شهری از نظر مدیریتی در شهر که شهر به ۵ محدوده تقسیم و هر محدوده توسط یک مدیر زیر نظر شهردار اداره گردد.
رقابت. خدمات دهی مطلوب.  استقلال در درآمدها و هزینه‌ها باعث تحول بیشتر با این مدل خداهد شد.
 ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات شهرستان در زمینه کشاورزی.  دامی.  دارویی، صنایع دستی با همکاری سایر ادارات متولی
در راستای حمایت از تولید. اشتغال.  گردشگری و خدمات مدرن شهری
 توسعه جاده سلامت شهر. ایجاد تفرج گاه در منطقه بالای بتگه و ارتفاعات شمالی شهر از طریق بخش خصوصی با توجه به استقبال مجموعه‌هایی مانند پتروشیمی گچساران.  سد چمشیر و...
ساماندهی و مدرن سازی ترمینال مسافربری شهر
تحول در میدان میوه و تره بار شهر و نوسازی آن
ایجاد نورپردازی در شهر با استفاده از نظر هنرمندان و کارشناسان
 مدارج علمی و افتخارات
کارشناس مدیریت آموزشی از دانشگاه اهواز
سابقه ۲۲ سال مدیریت دبیرستانهای شهر
سابقه ۱۰ سال مدیریت دبیرستان نمونه دولتی آزادگان
مدیر نمونه شهرستانی دو دوره و استانی
پژوهشگر (معلم پژوهنده) برتر شهرستانی، استانی و کشوری
مجری دهها طرح و برنامه‌های آموزش و پرورش از جمله برنامه تعالی مدیریت، مدام،
مدرس کشوری برنامه ویژه مدرسه (بوم)
پرورش صدهادانش آموز نخبه شهرستانی
با توجه به حوزه اختیارات شورای شهر
اهداف و برنامه‌ها️- حوزه فضای سبز و اماکن تفریحی
احداث پارک بزرگ خانواده برای شهر
متاسفانه علی رغم قدمت شهر دوگنبدان تاکنون با وجود همه زحمات مدیران قبل و کنونی فضایی مناسب در زمینه مکانی طبیعی. امن. سرسبز و دارای قابلیت گردشگری و تفریحی در شهر وجود ندارد.
احداث پارک حداقل به وسعت ۵۰ هکتار با دارا بودن تمام ویژگی‌های طبیعی. 
-اجرای چشمه مصنوعی. 
-درختان با تنوع بالا و سازگار با اقلیم منطقه.
-فضای باز جهت اجرای برنامه‌های جشنواره‌های مختلف. تفریحات خانوادگی و دورهمی با طراحی نوین نیاز اساسی شهر است.
این مهم می‌تواند در ضلع شمالی شهر حدفاصل دانشگاه آزاد و غرب آن احداث گردد.
آب مورد نیاز از طریق منابع آب زیرزمینی دشت دوگنبدان و زمین آب از طریق منابع طبیعی صورت خواهد پذیرفت.
مدل این پارک مانند پارک گلها در اصفهان و دارای المان‌های باغ ارم شیراز و نیز باغ پرندگان. کافی شاپ. رستوران.  سینمای روباز. پیست دوچرخه سواری. موزه و.... باشد.
این طرح گچساران را به شهری مدرن بدل خواهد نمود.
 مدرن سازی پارک جنگلی کنار میدان ورودی. فلکه نرگس این پارک متاسفانه دارای ظاهری سنتی و ناایمن می‌باشد. 
-مدرن سازی این پارک با توجه به نزدیکی بیمارستان جدید و امکان استفاده خانواده‌ها. مسافرین نوروزی و .... می‌تواند به چهره شهر زیبایی خاصی داره و مردم با آرامش بیشتر از این فضا بهره مند گردند. احداث کارخانه کمپوست زباله توسط شهرداری هم اکنون زباله‌های شهر در محل جاده سد چمشیر دپو و سوزانده و یا دفن می‌گردد. علاوه بر آلودگی زیست محیطی منظره‌ای زشت را نیز ایجاد نموده احداث کارخانه کمپوست می‌تواند تولید کود را از زباله مقدور و همان کود به مصرف فضای سبز شهری و فروش آن موجب درآمد زایی برای شهرداری خواهد شد. نمونه آن اکنون در یاسوج در حال احداث است.
احداث مخازن ذخیره آب فضای سبز با توجه به وجود ارتفاعات در اطلاع شهر جهت صرفه جویی در مصرف آب. برق و ذخیره آب در زمان‌های خاص و امکان آبیاری تحت فشار فضاهای سبز شهر با استفاده از نیروی ثقل و اختلاف ارتفاع بین مخازن و پارک‌ها و...
 هیچ گونه نماد و المان خاصی در ورودی‌های شهر وجود ندارد. شهری که بیشترین ذخایر نفت و گاز.  دو سد ملی و کشاورزی مدرن دارد از این نمادها در ورودی و میادین بی بهره است.
نصب نمادهای بومی در شهر زیباسازی ورودی‌های شهر نصب تابلو حریم شهر در همه مکان‌هاکه امکان ساخت و سازهای غیر قانونی مشخص و برخورد با متخلفین مشهود باشد.
ساماندهی بلوارها-خیابانها-کوچه ها و معابر
ساماندهی مسیر کمربندی گچساران با استفاده از درختان بومی و ایجاد کمربند سبز درکنار کمربندی راه
 مکان یابی نصب سیستم پایش آنلاین هوا در مرکز شهر بمنظور اطلاع از غلظت هوا
تخفیف در هزینه‌های عوارض شهری برای شهروندانی که نسبت به زیباسازی کنار منزل.  مغازه و محل کار خود اقدام می‌نمایند و لذا در نتیجه شاهد سیمای زیبا در کل شهر خواهیم بود.
 تلاش برای جانمایی بخشی از خدمات شهری مانند بانک‌ها. بیمه‌ها و... در مناطق جدید مانند کارکنان. سه راهی و پانصد دستگاه جهت خدمات رسانی مطلوب‌تر به تمام مردم. کاهش ترافیک در مرکز شهر و....
ساماندهی صنوف خدمات فنی مانند تعمیرگاهها. نجاری‌ها.‌ جوشکاری‌ها و... به موقعیت‌های مشخص
مانند شهرک جوشکارها.  شهرک تعمیرگاهها و...
این مورد در شهرکرد اجرا شده و مورد رضایت مردم و خود صنوف واقع شده
تلاش برای نتیجه رسیدن سینمای مرکزی شهر
ساماندهی بازار ماهی فروشان. کپری‌ها. دستفروشان و.... با هماهنگی دستگاه‌های متولی.
استفاده از نظر کارشناسان در زمینه احداث پارکینگ‌های محلی در اغلب مناطق شهر ویژه محدوده مرکزی بازار
مدرن سازی ناوگان جمع آوری زباله. شستشوی معابر استفاده از سیستم‌های نوین روشنایی و لامپ‌های کم مصرف در روستایی عمومی شهر
استفاده از پنل های خورشیدی در کلیه پارک‌ها و فضای سبز شهری.
احداث گلخانه مرکزی در شهر جهت تولید انواع گل فصل جهت تأمین گل و گیاه سالیانه شهر و نیز شرکت نفت به جای خرید سالیانه صدها میلیون تومان از شمال و اصفهان و درنتیجه صرفه جویی و اشتغال زایی بومی.
همدلی و تعامل بیشتر با کلیه سازمان‌ها و ادارات و نیز شرکت نفت و گاز گچساران در راستای توسعه شهری.
 توجه بیشتر به گلزار مطهر شهدا بویژه ورودی و فضای خاکی کناران که درشان خانواده معظم شهدا  نمی‌باشد.
طراحی و مدرن سازی مسیر ارتباطی آرامستان شهر با شهر دوگنبدان از طریق مسیر کنارگذر شمال شرقی شهر به جای ارتباط فعلی از جاده اصلی که خطرات و ترافیک زیادی در ایجاد نموده  توجه به محدوده مصلی شهر که متاسفانه هیچ گونه فضای مناسبی برای پارک درنظر گرفته نشده و باید با هماهنگی کارشناسان این مهم حل گردد.
 ساماندهی تالارهای عروسی از نظر جاده دسترسی.  پارکینگ و .... که نیاز به توجه دارد
تلاش جهت منطقه بندی شهری از نظر مدیریتی در شهر که شهر به ۵ محدوده تقسیم و هر محدوده توسط یک مدیر زیر نظر شهردار اداره گردد.
رقابت. خدمات دهی مطلوب.  استقلال در درآمدها و هزینه‌ها باعث تحول بیشتر با این مدل خداهد شد.
 ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات شهرستان در زمینه کشاورزی، دامی، دارویی، صنایع دستی با همکاری سایر ادارات متولی
در راستای حمایت از تولید. اشتغال.  گردشگری و خدمات مدرن شهری.
 توسعه جاده سلامت شهر. ایجاد تفرج گاه در منطقه بالای بتگه و ارتفاعات شمالی شهر از طریق بخش خصوصی با توجه به استقبال مجموعه‌هایی مانند پتروشیمی گچساران.  سد چمشیر و...
ساماندهی و مدرن سازی ترمینال مسافربری شهر
تحول در میدان میوه و تره بار شهر و نوسازی آن
ایجاد نورپردازی در شهر با استفاده از نظر هنرمندان و کارشناسان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون تا تونست از گروه واتساپی اولیا و مربیان دبیرستان نمونه آزادگان به نفع خودش استفاده کرد که ایشا الله بموقع به حراست و تخلفات اداری آموزش و پرورش گزارش خواهد شد
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1