تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۶۵۱۲
کبنانیوز گزارش می دهد

اقدام کم‌سابقه‌ی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در پاسخگویی به مطالبات مردمی

۰
کبنا ؛میز خدمت با حضور حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس اصالت‌زاده معاون بازسازی و مسکن روستایی، مهندس صیادی معاون مسکن شهری، مهندس صفائی نیا مدیر ستاد بازسازی بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده‌ی شهر سی‌سخت و دیگر اعضای مؤثر در روند بازسازی شهر سی‌سخت در منطقه‌ی سه سی‌سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، میز خدمت ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده‌ی شهر سی‌سخت به منظور بررسی مشکلات و پیگیری مطالبات مردم و رفع موانع اجرایی بازسازی شهر سی‌سخت، با حضور مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و مردمِ زلزله‌زده‌ی شهر سی‌ست برگزار شد.
مردم در فضایی مناسب و به دور از بوروکراسی اداری، درخواست‌ها، نیازها و پرسش‌هایشان را مطرح کردند. جنتی نیز به سؤالات مردم در خصوص ارائه‌ی تسهیلات، مصالح و آزادسازی اقساط بانکی پاسخ داد.
گفتنی است این شیوه‌ی پاسخگویی به مطالبات مردمی با حضور مدیر کل و معاونین، در استان کهگیلویه و بویراحمد کم‌سابقه بوده است. پیش از این نیز بر اساس بررسی تجزیه و تحلیل گزارش عملکرد ارتباطات مردمی از سوی نهاد ریاست جمهوری طبق شاخص‌های مقرر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان کهگیلویه و بویر احمد از نظر منظر ارتباطات مردمی و دیدار چهره به چهره در سال 1399 به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود ارمغان زاده
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت خدمت دکتر جنتی و همکاران گرامی.درود بر مرد میدان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1