تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۳۹۵۲۴
به مناسبت اربعین حسینی صورت گرفت:

برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان به همت بنیاد مستضعفان+تصاویر

۲
کبنا ؛به منظور نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان با همکاری بنیاد مستضعفان و کانون پرورشی فکری و هیئات مذهبی شهر رو روستا ایستگاه نقاشی انجام شد

به گزارش کبنا از لنده؛ مراد مرادی پور ضمن  تسلیت  اربعین حسینی  هدف از برگزاری ایستگاه نقاشی  به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی  گفت: هدف از برگزاری این مسابقه را نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوند‌های عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعداد‌های هنری قشر آینده ساز جهان بیان کرد.
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده افزود: در راستای تکریم شعائر اسلامی و انتقال مفاهیم و پیام های عاشورایی به نسل امروز و تقویت محبت به اهل بیت علیه السلام  مسابقه نقاشی در ۴ گروه سنی با حمایت بنیاد مستضعفان و بسیج رسانه شهید آوینی برگزارشد.
وی خاطر نشان کرد: این مسابقه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه عاشورا و تعمیق باورهای دینی این گروه از جامعه برپا می شود.
سیدامراله مقدم نیا یکی ازاعضای گروه بسیج شهید آوینی گفت:در راستای توسعه روزافزون فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان جهان بسیار تاثیر گذار است و تصویری ماندگار از این واقعه در اذهان عموم مردم جهان حک خواهد شد.
وی گفت:در راستای اهمیت و توسعه روز افزون فرهنگ عاشورایی در بین کودکان ونوجوانان در رشته نقاشیٰٰ علاقه مندان رابه چالش اربعینی دعوت می کند تا باقلم های رنگی نقش عاشقی،‌ارادت و دلدادگی را برصفحه ی تاریخ رقم بزنند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1