تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۱
کبنا گزارش می دهد

"فرماندار کهگیلویه"از بخش سوق بازدید کرد؛بررسی روند اجرایی مصوبات نیمه اول سال

۱
کبنا ؛
روز چهارشنبه(۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰)فرماندار کهگیلویه،امام جمعه دهدشت و برخی از مدیران شهرستان از بخش سوق بازدید کردند.
عمده مشکلات مردم روستاهای این بخش در حوزه راه،آب شرب،اینترنت،حوزه بهداشت،تجهیزات آموزشی مدارس بود.
فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:همراه مدیران شهرستان،بخشدار سوق جهت بررسی روند اجرای مصوباتی که در نیمه اول سال بودجه آنها برآورد و تصویب شد از بخش سوق بازدید صورت گرفت.
دارا کریمی نژاد بیان کرد:در حوزه راه،برق،گاز،طرح هادی،حوزه های آموزش و بهداشت مشکلات را دیدیم ،مصوباتی داشتیم که بخشدار،دهیاران و مدیران را موظف به پیگیری این مصوبات کردیم.
وی افزود:بخش سوق به ویژه دژکوه زادگاه هنرمند جهانی"حسین پناهی" ظرفیت گردشگری و طبیعت گردی، حتی مذهبی دارد که امیدواریم با تلاش راهداری،مشکلات با توجه به مصوبات و بودجه صورت گرفته در اسرع وقت تا پیش از بارندگی رفع شود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به قطره چکانی بودن اعتبار پروژه های راه مطرح کرد:با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده مردم در کهگیلویه تلاش کردیم که اعتبارات را افزایش دهیم که بتوانیم امسال مشکلات حوزه راه کم شود.
امام جمعه دهدشت،حجت الاسلام وحدانی فر هم اظهار کرد:مشاهد شد که اقتصاد روستاها دامداری است که نیاز به آب داشتند و قرار بر مدیریت کم ابی با همکاری مردم و مسوولان شد.
وحدانی با اشاره به اینکه مقرر شد در این سفر وعده های عملی به مردم داده شود گفت:با پیگیری فرماندار کهگیلویه مصوبات خوبی داشتیم که انشالله عملی میشود.
وی خدماتی از جمله آب، گاز و طرح هادی،مدارس-مرکز بهداشت و...را در برخی روستاها از خدمات نظام برشمرد و افزود:باید خدمات نظام در روستاها گفته شود.
امام جمعه دهدشت،معارضات اجتماعی را از دیگر مشکلات بخش سوق دانست و گفت:می طلبد با همکاری شوراهای روستا حل شود تا روند خدمت رسانی سریع تر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این مدیرانی که سرزده سرکشی به مناطقی با آسفالت و چندین طبقه منزلها را با دیگر امکانات میبینند ::::آنهم وسط شهر ::::: هرچند میدانند سیاست حکومت روستاها و مناطق فقیرند :::: سراسر این استان نه جاده :::نه آب :: ونه امکانات لازم دیگر ندارند :::: اگر رسانه هارا آزادانه بزارید تحقیق میدانی از مردم وگوشه وکنار استان کنند ::::ومسعولان اقدام ::::آبادانی میاد :::والا غیر :::
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1