تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۴۲۱۵۹
با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان؛

عیادت موحد از مصدومان سانحه اتوبوس دهدشت-تهران / موحد: تا لحظه آخر پیگیرم (+تصاویر)

۱
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان، مسئولان و مردم کاشانی، تاکید کرد: تا لحظات آخر درمان حادثه دیدگان پیگیر وضعیت آنان هستم.
ساعاتی پیش حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از مصدومان حادثه اتوبوس دهدشت به تهران عیادت کرد.
وی ضمن گفت و گو با پزشکان معالج، حادثه دیدگان و همراهانشان، در جریان روند رسیدگی و درمان آنان قرار گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این عیادت، گفت: این حادثه بسیار سنگین و ناراحت کننده بود و جا دارد به تمام خانواده‌های مسافران تسلیت بگویم.
موحد، بیان داشت: از ساعات ابتدایی حادثه تلاش کردم از تمام ظرفیت‌ها برای پیگیری مشکلات حادثه دیدگان استفاده کنم.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: خیلی از عزیزان که الان ملاقات کردیم دچار صدمات جدی هستند و امیدوارم به لطف خدا و کمک کادر پزشکی و درمان بزودی سلامتی خویش را به دست آورند.
وی تصریح کرد: وظیفه است که از تلاش همه عزیزان در مجموعه بیمارستان و کادر درمان شهید بهشتی کاشان اعم از پزشک، پرستاران، دستگاه‌های امداد رسان، مردم کاشان، مسئولین علوم پزشکی استان اصفهان و شهرستان کاشان، مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان اصفهان  و شهرستان کاشان به ویژه آقای مرتضایی فرماندار محترم شهرستان کاشان و تمام کسانی که در یک روز گذشته که حادثه رخ داد نهایت  تلاش و همکاری را داشتند به صورت ویژه تشکر و قدردانی کنم.
موحد گفت: از مردم و مسئولان کاشان تشکر می‌کنم که به هموطنان خود لطف داشتند و با ما ابراز همدردی کردند.
وی تاکید کرد: پیگیر وضعیت تمامی عزیزان حادثه دیده تا آخرین لحظات هستم.
علی‌اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان نیز در این دیدار با ابزار تأسف از رخ دادن حادثه تصادف اتوبوس مسافری دهدشت به تهران، گفت: ما همدرد تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
فرماندار شهرستان کاشان، بیان داشت: از ابتدای حادثه، تمامی تلاش کادر پزشکی شهرستان برای کمک به عزیزان صورت گرفته است.
وی گفت: از همان ساعات ابتدایی تا کنون که خدمت حجت الاسلام و المسلمین موحد نماینده مردم در مجلس هستیم پزشکان متخصص ما و کادر درمان در شهرستان درحال خدمات دهی به عزیزان هستند.
مرتضایی گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مردم عزیز کهگیلویه باشیم.
گفتنی است سید محمد موحد و مرتضایی فرماندار کاشان در حاشیه این دیدار جهت پیگیری مسائل حقوقی و قضائی این حادثه هماهنگی‌های لازم را با مسئولان مربوطه انجام دادند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط ظاهر است اگر راست می گوید خسارات را پرداخت کند موحدیعنی تبلیغات دیگر همین وبس
Iran, Islamic Republic of
هزار روح در یک جسم وای از بخت مردم کهگیلویه
پاتاوه مارگون لوداب سادات محمودی دنا
Iran, Islamic Republic of
استان فوق العاده محروم هست‌.استان های دیگر ایران زمان رضا شاه راه آهن داشتند یعنی ۱۰۰ سال پیش راه آهن داشتند.استان به شدت هر چه تمام تر در فقر و فلاکت و تنگدستی و اخیرا هم خودکشی ناشی از فقر رسیده است.استانی که آزاد راه ندارد.استانی که به شدت مورد تبعیض و بی عدالتی و نابرابری اجتماعی هست.محرومیت ها بسیار بالا هست.امکانات رفاهی بسیار کم هست.بسیاری از نقاط روستای و عشایری سو تغذیه دارند.حوزه اقتصادی و مالی استان بسیار عقب افتاده هست.تجارت و صادرات و حوزه صنعت در استان رشد نکرده است.تولید وجود ندارد.استان هر روز محروم تر می شود.امکانات پزشکی درمانی بهداشتی بسیار نارس و ناقص و کم هست.معضلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی فراوان هست.چکش کاری حسابی لازم هست.از پایه و اساس استان مغفول و محروم است. زیرساخت ها در استان همگام با توسعه دیگر استان های محروم کشور رشد نکرده هست.راهها و جاده ها نیاز به تعریض و فنی سازی و به رور سازی دارند.
Iran, Islamic Republic of
لرها همواره در طول تاریخ انسان های پاک و نیکو سرشت و با مروت و شریفی بودند لرها همواره از کیان این مرزوبوم و خاک دفاع نمودند لرها بدون چشم داشت کار می کنند.آنها همواره ولایت پذیر و انسان دوست و خیرخواه و دلسوز و با پشتکار هستند.اما محرومیت در نواحی مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت هر چه تمام تر وجود دارد.فقر شدید و جدی و نمایان هست.امکانات و زیرساخت های توسعه در استان رشد نکرده هست.درهمه ابعاد توسعه ملی و منطقه ای استان ما از نظر شاخص های صنعتی و تولیدی و مالی و رفاهی و خدماتی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی ارتقا و بهبود نیافته هست.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1