تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۴۴۶۰۱
در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران:

افتتاح مرکز جامع سلامت شهدای روستای دوراه سادات محمودی + تصاویر

۰
کبنا ؛با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون «مرکز جامع سلامت شهدای روستای دو راه سادات محمودی» افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز جمعه (22 بهمن ماه 1400) این مرکز با حضور نماینده محترم مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون ،ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان ،فرماندار دنا،معاون توسعه و بهداشتی ،مدیر روابط عمومی و مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بخشدار بخش پاتاوه و رئیس مرکز شبکه بهداشت دنا و برخی از مدیران استانی و شهرستانی راه اندازی شد.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا،و مارگون در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: قدر دانی ویژه دارم از ریاست دانشگاه علوم استان که خدمات ارزنده ای برای سلامت مردم انجام داده اند.
نماینده مردمی شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در ادامه افزود : ما در استانی زندگی می کنیم که بیش از 25 درصد نفت و گاز این کشور با جمعیتی کمتر از یک درصد در این استان قرار دارد و لیاقت مردم این استان است که تمام خدمات رفاهی و تفریحی و بهداشتی و ... برایشان مهیا گردد.
وی افزود:تمام تلاش خود را برای آبادانی حوزه خود انجام می دهم و شعار نمی دهم تا کاری انجام نشود آن را بیان نمی کنم.
پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشکر از نماینده پرتلاش مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و حمایت های ایشان از زحمات تمام افرادی که در شروع به کار این مرکز نقش داشتند گفت: آمار ها نشان از تلاش شبانه روزی تیم های بهداشتی در دنا می دهد که در مقایسه آمار کشوری با این شهرستان شاهد ارائه خدمات 2و نیم برابری نسبت به دیگر شهرستان در کشور هستیم.
وی افزود:به ازای هر فرد در کشور 5.6 خدمت ارائه می گردد که این آمار در استان 12.6 بوده و از همه مهم تر آمار 18.4 در شهرستان دنا می باشد که نشان از تلاش بی وقفه کادر بهداشتی و درمانی در این شهرستان می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد:این مرکز با جمعیت بیش از 3200 نفر و 3 خانه بهداشت و 12 روستای قمر برای این مردم راه اندازی گردید و نیاز خدمات اورژانسی نیز در این منطقه قابل لمس است که ضمن قدردانی از پیگیری مردم این منطقه نوید احداث پایگاه اورژانس را در این منطقه تا سال 1401 به این مردم عزیز خواهیم داد.
وی افزود:سلامت و امنیت از مهم ترین نیاز های بشر بوده که امید است با رساندن این نعمات به این منطقه با کمک مسئولین استانی و کشوری مردم دغدغه ای این دو را نداشته باشند.
یزدانپناه در پایان نوید احداث کلینیک چشم پزشکی در سی سخت را برای استفاده تمام مردم شهرستان در آینده نزدیک برای کاهش مراجعات استانی به مردم فهیم دنا دادند.
پریسای نیز در حاشیه این افتتاح گفت: در این آیین با شکوه که با استقبال مردم قدر شناس و مطالبه گر این روستا و منطقه سادات محمودی همراه بود خدمات جامع بهداشتی برای این مردم با همکاری ریاست محترم دانشگاه و تیم مدیریتی شبکه بهداشت و درمان ارائه گردید
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
روشنفکرمن تربه وش نیکنی ککا
Iran, Islamic Republic of
منطقه سادات محمودی دنا لما چناربرم و سایر روستاهای این مناطق محروم بسیار از ظر زیرساخت ها و توسعه اجتماعی اقتصادی و رفاه اجتماعی در تنگنا و مضیقه هستند.فقر شدید سو تغذیه در کودکان و افراد سالخورده و حتی میان سالان و هم چنین نبود امکانات رفاهی بهداشتی جاده‌ای مناسب نبود مدارس قوی نبود مراکز فنی و حرفه ای در این نواحی محروم هم چنان به چشم می خورد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1