تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۴۸۱۸۱
مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت؛

ثبت نام بیش از ۵۱ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره فرهنگی هنری فردا

۰
کبنا ؛۵۱ هزار و ۵۵۲ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا ثبت نام کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت:بعد از مرحله داوری در سطح مدرسه،منطقه و شهرستان ۳ هزار و ۹۷۴ اثر از این تعداد دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند.
حسنعلی عزت خواه افزود: از بین این تعداد آثار ارسالی و راه یافته به مرحله استانی ۱۵۰ اثر برتر آن با رای هیات داوران به مرحله کشوری راه می یابد.
وی با بیان اینکه این جشنواره در ۸۰ رشته و گرایش مختلف برگزار شده است گفت: هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی،آفرینش های ادبی ،نقد و رسانه و فضای مجازی از مهمترین این رشته ها است.
عزت خواه همچنین از نام نویسی ۱۱ هزار و ۲۵۴ دانش آموز در سومین جشنواره فرهنگی ویژه کانون‌ها در سامانه همگام در استان خبر داد و افزود:پس از داوری آثار این تعداد دانش آموز در سطح مدرسه،منطقه و شهرستان ۴۷۵ اثر آن به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند.
وی گفت:آثار برتر در بخش کانون‌ها متناسب با سهمیه استانی که از طریق وزارتخانه ابلاغ می شود به مرحله کشوری راه می یابند.
مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد آثار راه یافته به مرحله استانی را فاخر و ارزشمند بیان کرد و گفت: آموزش و پرورش موظف است از آثار تولیدی دانش آموزان به خوبی صیانت کند تا دست مایه افراد سودجو قرار نگیرند.
وی با تشکر از دست اندرکاران و عوامل اجرایی این جشنواره ها ابراز امیدواری کرد شاهد موفقیت های دانش آموزان استان در مرحله کشوری باشیم.
سید بهاالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه هر ساله شاهد رشد چشمگیر آثار دانش آموزان خلاق و توانمند استان به لحاظ کمی و کیفی و موفقیت آنها در جشنواره های مختلف هستیم گفت :در سی و نهمین دوره این جشنواره  دانش آموزان استان توانستند ۲۶ رتبه اول تا سوم و مقام برتر کشوری را کسب کنند و جز ده استان برتر کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1