تاریخ انتشار
جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۴۸۴۶۹
فرماندار بهمئی خبر داد

دیدار مسئولین شهرستان بهمئی باخانواده شهیدحسین نوروزی در آران و بیدگل

۰
کبنا ؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی به همراه فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش و مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، مسئول ایثارگران و همچنین مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از استان کهگیلویه و بویراحمد، با خانواده شهید حسین نوروزی در شهر آران و بیدگل در استان اصفهان دیدار کردند.
به گزارش کبنا، فرماندار شهرستان بهمئی در این دیدار با تاکید بر اینکه همه ما مدیون فداکاری‌های شهداء و جانبازان انقلاب اسلامی هستیم، گفت: آرامش و امنیت امروز ما مرهون از خودگذشتگی شهیدان است و بی شک راه این دلیرمردان، ادامه دارد.
علی محمدی افزود: هشت سال دفاع مقدس و پیروز‌های رزمندگان در مقابل جبهه کفر و استکبار، با رهبری هوشمندانه امام راحل و عزم مردم انقلابی، نمونه‌ای بارز و الگویی تمام عیار برای غلبه بر محدودیت‌ها است.
فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: خانواده شهدا طلایه داران عزت و اقتدار کشور هستند و دیدار با والدین شهدا در روزهای نخست بهار موجب برکت و رحمت است.
محمدی ادامه داد: همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های  آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.
وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایتی، روحیه خدمت رسانی را در بین مسئولان دوچندان می‌کند.
محمدی افزود: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی مسئولان است.
محمدی در مورد انتقال یا عدم انتقال این شهید بزرگوار گفت: در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشد و در یک فرصت مناسب پیرامون این مسئله تبادل نظر و تصمیم اتخاذ خواهد شد.
در ادامه سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی هم گفت: وظیفه همه ما این است که به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانفشانی‌های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت گام برداریم.
وی افزود: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.
سرهنگ غلامی نژاد در پایان افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.
حجت اله فروزی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی هم افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.
وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
فروزی اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
وی بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند ، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
رئیس اداره بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.
وی بیان در پایان داشت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هر فرد است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.
شهید حسین نوروزی هفتم مهرماه سال ۱۳۴۹ در خانواده‌ای مذهبی و گرم و صمیمی در روستای ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل متولد شد با شروع جنگ تحمیلی و تاسیس پایگاه شهید مصطفی خمینی، ارتباط خود را با فعالیت‌های بسیج و حضور در مجالس دعای توسل و کمیل بیشتر کرد. در همین ایام بود که زمزمه رفتن به جبهه را نجوا می‌کرد چندین بار هم تلاش کرد تا با دست بردن در شناسنامه خود، به جبهه اعزام شود اما سرانجام فروردین ۱۳۶۷ بود که برای اوّلین بار از طریق گردان علی ابن ابیطالب(ع) لشگر ۸ نجف اشرف به شوشتر و از آن جا به خطّ مقدّم جنگ اعزام شد.
شهید حسین نوروزی، ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ مصادف با اوّلین روز ماه مبارک رمضان تنها بعد از ۱۰ روز حضور در جبهه، در عملیات والفجر ۸ (بازپس گیری فاو) در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد. به علّتِ آتش سنگینِ دشمن، همرزمانِش نتوانستند پیکر مطهرش را بازگردانند ولی در نهایت پیکر مطهر این شهید والامقام ۲۵ تیرماه سال۱۳۹۴ تفحص و به همراه پیکرهای مطهر تعدادی از شهدا به میهن اسلامی باز گردانده و به عنوان شهید گمنام در پارک شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویر احمد به خاک سپرده شد.
14 اردیبهشت سال جاری، پیکر مطهر این شهید والامقام شناسایی و چشم انتظاری مادرش به پایان رسید. مادر چشم انتظارش پس از 34 سال فراق و دوری به همراه جمعی از دوستان و همرزمانش به زیارت تربت پاک فرزندش در شهرستان بهمئی رفته و دیدار تازه کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1