تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۵۰۶۲۳
کبنا گزارش می دهد؛

آغاز به کار جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 200 هنرمند آغاز به کار کرد.
به گزارش کبنا، اولین جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز جمعه (31 تیرماه 1401) در 6 رشته و با موضوع «آسیب های اجتماعی» آغاز به کار کرد.
 
امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه «این جشنواره با موضوع آسیب های اجتماعی در محل آبشار یاسوج کار خود را آغاز کرده است»، افزود: این جشنواره‌ با حضور هنرمندان استان در رشته های پوستر، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، طراحی و تصویرسازی برگزار شده است.
مدیرکل و دبیر جشنواره هنرهای تجسمی خاطر نشان کرد: مجموعه اداره کل و انجمن هنرهای تجسمی استان تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر و در شأن هنرمندان استان انجام خواهند داد.
وی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی بعد از چند سال گذراندن شرایط کرونایی و فاصله افتادن در برگزاری این جشنواره و دیگر برنامه های فرهنگی، امسال این جشنواره را برگزار کردیم.
درخشان اظهار کرد: با توجه به آسیب های اجتماعی که در جامعه وجود دارد، با نگاه به آسیب های اجتماعی که مربوط به استان ما است، خلق آثار و تولیدات فرهنگی و هنری را از طرف هنرمندان خواهیم داشت.
درخشان گفت: مبنای جشنواره بر اساس هویت ایرانی و اسلامی تعریف شده است و در بازدیدی که داشتیم، آثار خوبی در حال تولید است.
وی گفت: توجه به عفاف و حجاب یکی از محورهای اصلی موضوعات این جشنواره است.
درخشان اظهار کرد: توجه به ظرفیت های گردشگری در استان نیز مورد توجه هنرمندان است. عکاس ها نیز در سطح استان و مناطق مختلف مشغول به عکاسی هستند.
وی افزود: برای اولین بار هنرمندانی که سطح ممتازتری از رشته تخصصی خود را دارند، به عنوان داور جشنواره استفاده کردیم، و این موضوع نیز مورد توجه قرار بگیرد که ما هنرمندانی داریم که در سطوح داروی قرار دارند.
درخشان بیان کرد: چهره هایی داریم که در سطح ملی و بین المللی مطرح هستند و در حق آنها اجحاف می شود اگر از آنها به عنوان داور استفاده نشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: حضور این داوران موجب شد که زمینه رقابت دیگر هنرمندان فراهم شود و هنرمندان ما با انگیزه بیشتری در جشواره حضور پیدا کرده اند.
وی اظهار کرد: هنرمندان شاخص استانی در این جشنواره حضور دارند و به تولید آثار می پردازند.
وی گفت: فردا صبح آثار هنرمندان داوری می شوند و بعدازظهر نیز اختتامیه جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولین برگزار می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
فایل های مرتبط
1