تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۵۶۰
آنچه در نشست صمیمی هئیت های ورزشی لنده گذشت:

درد دل هیئت های ورزشی لنده با مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان/کاظمی چه برنامه ای برای ورزشکاران دارد+تصاویر

۱
کبنا ؛نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی شهرستان لنده با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده برگزارشد که در این جلسه ورزشکاران درددل های خود را با رئیس جدید بیان کردند.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این نشست صمیمی هیئت های ورزشی از کمبودها و مشکلات دامن گیر حوزه اعتبارات گلایه هایی داشتند و در ادامه نیز بر ضرورت حمایت های بیشتر مسئولان شهرستانی و استانی تاکیدکردند.
موفقیت های هیئت های مختلف ورزشی شهرستان لنده در کسب مقام های برتر استان و گاها نیز کشوری در اوج محرومیت ها و نداری ها تنها با هزینه های شخصی  نشان از مظلومیت ورزش در شهرستان لنده است و هیئت ها و ورزشکاران ابراز امیدواری کردن با آمدن رئیس جدید و جوان ورزش و جوانان لنده و پیگیری هایی که دارند کمی از مشکلات ورزش در شهرستان کاسته شود.
هیئت های ورزشی همچنین بر ضرورت حمایت های ویژه از قهرمانان و مدال آوران شهرستان در مسابقات استانی و ملی و جهانی برای امیدوارساختن آنان به آینده نیز تاکیدشد.

در این نشست صمیمی هیئت های ورزشی بر ضرورت تعامل سازنده با ورزش و جوانان شهرستان لنده تاکیدکرد و کسب عناوین و موفقیت های آینده را نیز مستلزم حمایت های مادی و معنوی این اداره و سایر ادارات شهرستان لنده بیان کردند.

در ادامه امید کاظمی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: وجود انسان های خلاق و با استعداد در این شهرستان در حوزه های مختلف ورزشی برای ما یک سرمایه انسانی قابل اتکا است.
وی در ادامه گفت: امروز شما جوانان نقش مهی در تعالی بخشی جامعه برعهده دارید و امیدواریم ما نیز بتوانیم در زمینه شکوفایی این استعدادها و بارور کردن آنان نهایت تلاش خود را با همکاری و تعامل سازنده با ورزشکاران به کار ببندیم.
کاظمی گفت: تغییرات ساختاری خوبی در ورزش شهرستان در حال اجرا است که امیدواریم نتایج این تغییرات به نفع شما نمایندگان هیئت های ورزشی در سطح شهرستان باشد.
وی گفت: روزهای آغازین که به شهرستان آمدم با همکاری اداره کل و رایزنی هایی که کردیم چند پروژه تعمیر و بهسازی مکانهای ورزشی استارت خورد و امروز سالن بزرگ رزمی یکی از اینهاست که تعمیر،بازسازی و بهسازی شد و در اختیار هیئت های رزمی قرار گرفت.
کاظمی گفت: دیگر مکانهای ورزشی هم یا در حال کار هستند یا بزودی پیمانکار مشخص میشه و شروع بکار خواهند کرد،برای نمونه روشنایی چمن بزرگ هیئت فوتبال با مشخص شدن اعتبار به زودی آغاز خواهد شد.

سرپرست ورزش و جوانان لنده در پایان گفت: در راستای کمک به هیئت های ورزشی،ورزشکاران و افتخارآفرینان و همچنین پیشرفت ورزشی شهرستان تا جایی که بتوانم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1