تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۵۹۳۱۴
اخبار استان /

افتتاح پروژه تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه یاسوج با حضور مسوولان بنیاد قلمچی + تصاویر

۰
کبنا ؛پروژه تجهیز قرائت‌خانه‌های کتابخانه مرکزی  دانشگاه یاسوج که توسط بنیاد قلم‌چی انجام شده است، افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم ضمن خیرمقدم و تقدیر از خدمات خیرخواهانه مسئولان بنیاد خیریه قلم چی بویژه پروژه های این بنیاد در دانشگاه یاسوج افزود؛ دانشگاه یاسوج، دانشگاه مادر و جامع استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد است که حدود ۶۵۰۰ دانشجو از مقاطع کارشناسی تا دکتری در آن مشغول به تحصیل هستند و اکنون از تجهیزات به‌روز و استاندارد کتابخانه دانشگاه برای مطالعه بهره‌مند شده‌اند.
کرمی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی دانشگاه نزدیک به خوابگاه‌های دانشجویی واقع شده است، گفت: این امکان برای دانشجویان فراهم شده است تا ساعاتی از شب هم بتوانند از فضای قرائت‌خانه‌ها برای مطالعه استفاده کنند.
رئیس دانشگاه یاسوج در پایان با اشاره به بورسیه تعدادی از دانشجویان ممتاز این دانشگاه توسط بنیاد قلم‌چی اظهار داشت: خدمات بنیاد قلم‌چی در حوزه مدرسه‌سازی، بازسازی خوابگاه‌های دانشگاهی و همچنین بورسیه دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار ارزشمند و اثرگذار در توسعه علم و دانش در کشور خصوصا در مناطق کم‌برخوردار است.
سید ریحان ناجی مقدم مسئول نظارت بر پروژه های دانشگاهی بنیاد خیریه قلم چی نیز در این آئین گفت؛ دو سالن‌ مطالعه این کتابخانه بزرگ در مجموع ظرفیت مطالعه ۸۰۰ کاربر به‌طور هم‌زمان را دارد، به ۸۰۰ میز‌ و صندلی‌ مطالعه توسط بنیاد قلم‌چی تجهیز شده است.
بنابراین گزارش، مراسم افتتاح این کتابخانه تجهیز شده با حضور بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مسئولان بنیاد خیریه قلم چی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به طور رسمی افتتاح و بهره برداری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

زبان وادبیات فارسی ورودی۱۳۷۸
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم برای نسل های بعدازما که حداقل احساس میکنن درفضای علمی ودانشگاهی قدم برمیدارند...دوران ما که افتضاح بودوچهارسال ازبهترین سالهای عمرمون وجوانیمون بربادرفت....
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1