تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۶۸۳۱۶
در تجمع هیئت‌های مذهبی یاسوج مطرح شد

فرماندار شهرستان بویراحمد: تبیین مسأله فلسطین در جنگ روایت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد / تحلیل‌ها از پلن «بی‌» مقاومت عاجز مانده‌اند /حمله به غزه دیر یا زود طراحی شده بود /پیوست رسانه‌ای عملیات مقاومت نیز تاکنون دست برتر را دارد

۲
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تبیین مسأله فلسطین و خوی استکباری آمریکا و اسرائیل در جنگ روایت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.
شهرام مهدوی شامگاه (پنجشنبه 27 مهرماه 1402) در تجمع هیئت‌های مذهبی و پایگاه بسیج شهدای تلزالی (میثاق با شهدا) در بلوار شهید سلیمانی یاسوج با اشاره نسل کشی ۱۱ روزه رژیم اسرائیل در منطقه غزه و سرزمین‌های فلسطین، گفت: برخی تحلیل‌ها در مورد قضایای امروز فلسطین اساس درستی ندارند، درست است که اولین بار هست حماس و مقاومت فلسطین دست به چنین عملیات بزرگ و پیروزمندانه با این حجم از پیشروی و اسیر و از بین بردن نظامیان اسرائیلی زده‌اند و رژیم غاصب را در بهت و حیرت برده است، اما خون آشامی و نسل کشی سگ هار منطقه از سال ۱۹۴۸ میلادی شروع شده است و چیز جدیدی نیست.
مهدوی مطلق که تحصیلاتش در حوزه مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقاست گفت؛ مگر قصابی این رژیم در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا، دیریاسین، قانا و... فراموش می‌شود، این گرگ و سگ هار سال هاست که با گله آشناست و اینکه می‌پرسند مگر مقاومت پیامد حمله خود را نمی‌دانست، تعجب می‌کنم، چند سال پیش رژیم اسرائیل و برخی سازمان‌های بین‌المللی همدست اعلام کردند که غزه از سکنه خالی خواهد شد و به سرزمین‌های اشغالی اضافه می‌شود و امسال سه سال از آن پایان مهلت غزه می‌گذرد و حمله ددمنشأنه به غزه در دستور کار و طراحی شده بود که دیر یا زود انجام می‌شد او گفت: عملیات مقاومت، اعتماد به نفس ارتش این رژیم را به شدت کاهش داد و از قبل بی‌نتیجه بودن راهبرد زدن غزه را نیز به دشمنان اسلام را نشان داد و با این عملیات تمام ساختار‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم اسرائیل را به لرزه افکند.
مهدوی مطلق، سراسیمگی و پریشانی و جنون این رژیم در حمله وحشیانه به غزه را نشانه استیصال رژیمی دانست که مدعی قوی‌ترین ارتش دنیاست.
فرماندار بویراحمد گفت، در کنار موفقیت عملیات مقاومت، پیوست رسانه‌ای و طراحی و اجرای عملیات روانی مقاومت فلسطین در هنگام نبرد، نیز بسیار موفقیت‌آمیز و بی‌نظیر بود و هم اکنون روایت اول جنگ در میدان عمل را مقاومت در دست دارد.
وی گفت: اگر هوشمندی مقاومت در حوزه رسانه نبود؟ اقدام پلید این رژیم در بمباران بیمارستان غزه، هرگز به درستی تبیین نمی‌شد.
مهدوی مطلق ریشه بحران‌های غرب آسیا را وجود غده سرطانی اسرائیل دانست و گفت سناریو‌های متعددی برای ادامه این بحران متصور هست و اولین سناریو پلن بی‌ یا مرحله دوم واکنش حماس و مقاومت هست که هنوز تحلیل‌ها نتوانسته‌اند، این موضوع را پیش‌بینی کنند و قطعاً پلن بعدی مقاومت شکننده و ممکنه تعیین‌کننده هم باشد.
مهدوی مطلق گفت به نظر می‌رسد اینا قصد دارند حزب الله را قبل از حمله زمینی درگیر این بحران کنند تا هدف شوم خود مبنی بر واردشدن به غزه را پیگیری کنند که حزب الله در این خصوص هوشمندانه ماجرا را مدیریت می‌کند.
مهدوی مطلق تأکید داشت: تبیین مسأله فلسطین و خوی استکباری آمریکا و اسرائیل در جنگ روایت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار بویراحمد ضمن تشکر از این حرکت خودجوش و واقعاً هیئتی گفت؛ هرچه از دستمان بر می‌آید از ته دل برای کودکان غزه انجام دهیم ولو اینکه قدم بزنیم، قلم بزنیم، در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاحسین
United States
خداقوت به بچه های همیشه در صحنه میثاق با شهدا...
من خودم بچمو به این هیات بردم واقعا عالین..
در راسشون آقای جمال فرد و شمس الدینی خیلی عالین...
..
United States
کاش بقیه هیات ها هم از، شما یاد بگیرن..
هیات داری فقط، روضه و سینه زنی نیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1