تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۶۸۵۲۵
کبنا گزارش می دهد

آنچه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران گذشت؟ (تصاویر)

۲
کبنا ؛نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور فرماندار، امام جمعه جدید و انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران و جمعی از اعضای این شورا در اداره آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش در این نشست اظهار کرد: هرچه باشکوه تربرگزار کردن برنامه‌های روزملی مبارزبا استکبار جهانی، برنامه‌ریزی اعزام  دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور و پیگیری و کنترل سرویس مدارس دستور کار این شورا می‌باشد.
انوشیروان قیطاسی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش در برگزاری این رویداد مهم و تاریخی، افزود: دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند.
قیطاسی عنوان کرد: روز ۱۳ آبان فقط مختص آموزش و پرورش نیست بلکه روز ملی مبارزبا استکبار جهانی است، پس تمام ادارات، نهاد‌ها، سازمان‌ها و... باید برای هرچه برگزار کردن برنامه این روز پای کار بیایند.
وی تصریح کرد: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه‌ها، ایثار‌ها و فداکاری‌های دانش‌آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش‌آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش‌آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاول‌گر به مبارزه بی‌امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.
قیطاسی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی از اعزام دانش‌آموزان شهرستان گچساران به مناطق جنگی (راهیان نور) خبر داد وعنوان کرد: ما در این راستا ۸۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر را برای اعزام به مناطق جنگی پیش‌بینی کرده‌ایم.
رئیس آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه، جهاد تبیین است.
در ادامه قیطاسی از همکاری و همیاری نیروی انتظامی شهرستان گچساران در برقراری امنیت و بحث ترافیک، هنگام تعطیلی مدارس تشکر و قدردانی کرد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در پایان این نشست از تمامی ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها که در بازگشایی مدارس و همچنین به هر نحوی یار ویاور آموزش و پروزش می‌باشند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بی ثبات ترین ،ناکارآمدترین و ناتوان ترین کادر اداری ،آموزش و پرورش گچساران
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1