تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۶۸۸۷۴
کبنا گزارش می دهد

راهپیمایی دشمن شکن مردم لنده در یوم الله ۱۳ آبان + تصاویر

۱
کبنا ؛مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان لنده در یوم الله ۱۳ آبان همصدا با مردم سراسر کشور فریاد مبارزه با استکبار را در این شهر طنین انداز کردند‌.
به گزارش کبنا نیوز؛ مردم و مسئولان شهرستان لنده در ۱۳ آبان با حضور پر رنگ خود در این راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل بار دیگر وحدت و همبستگی خود را نشان دادند و با شعار‌های ضد استکباری انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.
از نکات قابل توجه در این راهپیمایی میتوان به حضور اقشار مختلف کارگران،بازاریان،جوانان،نوجوانان و همه اقشار مختلف مردم همراه با مسئولان در لنده اشاره کرد.
آیت الله سید نصیر حسینی در مراسم یوم الله ١٣آبان شهرستان لنده گفت: ملت ایران، ملتی آزاده خواه و مستقل هستند که در مقابل تمام ظلم های عالم ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امریکا محور شرارت عالم هستی است و در همین قرن اخیر بیش از یکصد جنگ را برعلیه کشورهای جهان طراحی کرده است و حمله با بمب اتم به ژاپن و سایر کشورهای جهان نتیجه خوی استکباری امریکا است.
حسینی گفت: ما به واسطه مسلمان بودمان نمی توانیم در مقابل دشمنی ها و کودک کشی امریکا و اسرائیل ساکت بمانیم چرا که این ملت هموراه با مستکبرین عالم از سال ١٣۴٢و کودتای امریکایی ها مبارزه کردیم تا امروز به موفقیت رسیدیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: امریکا در ایران متحمل جنایات زیادی بر علیه ملت و دولت ایران داشته است که کودتای نوژه، کشتارمردم در توطئه های مخملین، حمایت از رژیم پهلوی، تصویب حق توحش برای ماموران خود، ترور دانشمندان و دولتمردان و ترور بیش از ١٧هزار شهید سندی روشن برای جنایات امریکا بر علیه ملت ایران است.
وی افزود: امریکایی ها تا جایی پیش رفتند که محاکم قضایی ایران حق رسیدگی به تخلفات و جنایات امریکایی ها در ایران را نداشتند و هیچ یک از مقامات دولتی و شاهنشاهی نیز حق دخالت در امورات امریکایی ها در ایران را نداشتند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: اگر ما مرگ بر امریکا می گوییم به واسطه طراحی و اجرای عملیات های ترور و جنگ و دخالت و سرنگونی کشورهای مستقل است.
وی افزود: کشتار تاریخی در غزه به واسطه حمایت های مستقیم امریکایی ها است و محاکم بین المللی از ترس امریکا مهر سکوت بر لب زدند.
حسینی گفت: امروز غزه خون می گرید و امروز در تمام جهان١٣آبان است چرا که تمام جهان برعلیه امریکا و استعمار جهانی بیدار شدند و شعار برعلیه آمریکا و اسرائیل سر می دهند.
وی افزود :این شعاری که ۴۴سال است ملت ایران سر می دهند امروز مورد تاکید همه ملت های جهان است چرا که دامنه جنایات امریکا توسط اسرائیلی ها با بمب های امریکایی ملت مظلوم غزه قتل عام شدند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: امروز منافع استکبار جهانی در حمایت از اسرائیل است چرا که مجری نقشه های شوم استعماری است.
وی اظهارکرد: تا مستکبری همانند امریکا وجود دارد ملت های جهان به واسطه دخالت های آن و زیر سؤال بردن استقلال و تمامیت ارضی کشورها شاهد فروپاشی این کشورها هستیم.
وی افزود :امروز ملت ایران شاخ امریکا را در جهان شکسته است و ام القرای جهان اسلام ایران است که به واسطه حق طلبی و آزادی خواهی به یاری تمام کشورهای مظلوم و ستم دیده می شتابد و نقشه های امریکایی ها را یکی پس از دیگری خنثی می کنند.
آیت الله حسینی گفت:وقتی جمعیتی در انگلیس در حمایت از مردم غزه و فلسطین به خیابان ها آمدند و پرچم ایران و فلسطین بالا رفت عده ای اذعان داشتند که کار ایران است ولی غافل از اینکه این دامنه فراگیر انقلاب اسلامی در حمایت از ملت های مظلوم است که عالم گیر شده است.
وی افزود: سکوت کشورهای عربی نشان از دست داشتن آنان در این جنایات است و برخی از این کشورها به دنبال وارد کردن خسارات به جبهه مقاومت هستند و با ارسال جاسوسان خود به صهیونیستی ها خوش خدمتی کردند.
حسینی گفت:امروز این جنگ جنگ حق وباطل است و باید همه ملت های آزادی خواه جهان به یاری مردم غزه و فلسطین بشتابند و همه یکصدا می گویند که مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل که این شعار در تمام کشورهای جهان فراگیر شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: آزادی و شرافت به ملت های آزادی خواه جهان اجازه نمی دهد در مقابل کشتار بی رحمانه صهیونیستی ها و بمب های یک تنی و سنگر شکن امریکایی ها سکوت کنند.
وی افزود: امریکا شرارت دارد و به دنبال جهان گشایی است و برای دست یافتن به همه منابع و ثروت های عالم است.
حسینی گفت: امریکا تا دست از شرارت و استعمارگری خود برندارد ما نیز کوتاه نخواهیم آمد و به گفته برخی از سناتور های امریکایی که گفتند روزی ایران از ما می ترسید ولی امروز ما در جهان فقط از ایران می ترسیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: اگر ذره ای کوتاه بیاییم و این یوم الله ها را جدی نگیریم و هوشیار نباشیم قطعا شکست خواهیم خورد لذا باید نسل جوان ما بیدار و روحیه استکبار ستیزی ما تقویت شود.
وی در ادامه گفت: تلاش های خوبی برای مشکلات شهرستان لنده صورت گرفته است که حقیقتاً شایسته تقدیر است.
حسینی گفت: جاده لنده به تراب خیلی عالی کار می شود و باعث کاهش ۴۰ کیلومتری لنده است که جاده لنده به تشان یکی دیگر از مطالبات مهم مردم است و باید این مهم از سوی مردم بهمئی و لنده و حتی مسولان استانی و ملی باید پیگیری شود و هرکجا مشکلی پیش آمد بنده و همه مسولان آماده رفع مشکلات سد راه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1