تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۴۲۰
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر مطرح شد؛

هیچ محدودیتی برای حضور هنرمندان در صحنه‌های تئاتر نیست / هنرمندان با هنر، زندگی‌آفرینی می‌کنند

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ هنرمندی در استان نیست که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محدودیتی برای حضورش در صحنه‌های تئاتر باشد.
امین درخشان، خاطرنشان کرد: سالن‌های تئاتر همه متعلق به هنرمندان است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خدمت‌رسانی به هنرمندان برای اعتلای فرهنگی مردم را دارد.
وی با بیان اینکه امسال سی و پنجمین جشنواره تئاتر را پشت سر گذراندیم، ادامه داد: شاهد مشارکت خوبی از سوی هنرمندان بودیم، باید به مسأله‌ی مردمی کردن تئاتر توجه کنیم و به این موضوع تا حدودی جامه عمل پوشاندیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: به سئله تئاتر خیابانی به صورت جد توجه کردیم و در سطح استان نیز از سوی مردم استقبال خوبی شد.
درخشان در پایان با تأکید بر اینکه تئاتر خیابانی و صحنه‌ای را در جنشواره داشتم، گفت: شاهد استقبال فراوانی از سوی مردم در تئاتر خیابانی بودیم و مردم نیز از تئاتر‌های خیابانی استقبال کردندـ
هنرمندان با هنر، زندگی‌آفرینی می‌کنند
سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیگر سخنران این جلسه گفت: افتخار می‌کنم که در سومین مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر در میان جمع هنرمندانی که هنر زندگی آفرینی را به جامعه تزریق می‌کنند. حضور دارم.
وی خاطرنشان کرد: اثر‌های هنری ماندگار هستند و در جامعه می‌تواند نقش بزرگی داشته باشند، هنرمندان می‌توانند موضوعات فرهنگی، هنری و دینی را برای اعتلای فرهنگ مردم در تئاتر از محتوای قوی که اثرگذاری بسیار زیادی دارند، استفاده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: مسئولین باید در همه‌ی زمینه‌ها از هنرمندان حمایت کنند تا برنامه‌های فاخر و ارزشمند را برای مردم اجرا کنند.
هاشمی مهر تصریح کرد: متأسفانه در کشور از هنرمندان و کار‌های فرهنگی حمایت‌های مالی نمی‌شوند، درتلاش هستیم تا بودجه کافی را برای انجام کار‌های هنری بگذاریم و قطعاً مردم نیز حمایت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه تئاتر رشد بسیار خوبی در طی این سال‌ها داشتیم، گفت: در دوران کرونا به علت محدودیت‌های این ویروس شاهد فعالیت‌های کمتر بودیم، اما اکنون رشد بهتری دارد.
معاون سیاسی استاندار با اشاره به تئاتر «معبر» که در گچساران اجرا شد، بیان کرد: زمانی گچساران معبر رزمندگان دوران مقدس بود و در این شهر نیز در حوزه‌ی تئاتر کار‌های ارزشمندی انجام شده است.
لازم به ذکر است؛ در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1