تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۷۰۹۱۵
فرماندار بویراحمد در جمع فرهنگیان:
آنچه کشور را در سال ۸۸ نجات داد، امام بود و امت /انتخابات بهانه و تقلب رمز اجرایی یک فتنه بزرگ و کودتای مخملی بود
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: انتخابات بهانه و تقلب رمز اجرایی یک فتنه بزرگ و کودتای مخملی بود.
شهرام مهدوی مطلق، در آیین صبحگاهی فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تشریح و مقایسه انقلابهای مخملی گفت: در سال ۸۸ یک کودتای رنگین طراحی و به اجراء گذاشته شد.
فرماندار بویراحمد با تبیین موضوع براندازی نرم، گفت در راستای طراحی این فتنه و کودتا؛ تمام شاخصها، الگوها و تکنیکهای یک انقلاب رنگی و براندازی نرم را همانند سایر انقلابهای مخملی به درستی و با دقت بکار گرفته بودن، تمام مراحل طرحریزی یک کودتای رنگین را چه قبل از انتخابات، چه حین انتخابات و چه بعد از انتخابات با دقت بالا و سرعت لازم و سر وقت انجام دادند، فکر همه چیز را کرده بودند، روی معترضین مردمی به نتیجه انتخابات و جمعیتهای خیابانی حساب ویژهای باز کرده بودند، اما فکر دو مسأله اساسی، یکی شوخیبردار نبودن رهبری دینی (ولی فقیه) و نقش بیبدیل آن و دیگریایمان مردم به اصل نظام و امام امت، فکرش را نکرده بودند و همین دو عامل اساسی نیز همواره حصن، حصین این انقلاب و نظام اسلامی و کشور هستند و آنچه ملت را و نظام را از آن فتنه سنگین نجات داد، شخص رهبری و پیمان مردم و امت با امام در ۹دی ۸۸ بود وگرنه چه بسیار کسانی بودند که بیدلیل سکوت کردند و محتاط شدند.
مهدویمطلق ضمن تأکید بر نقش فرهنگیان در ارائه تحلیل به جامعه، گفت: نداشتن تحلیل در فتنهها، همواره دردسر ساز بوده است و از پیامهای اساسی ۹دی، توجه به قطب نمای بصیرت در فتنههاست.
وی اضافه کرد که مؤمن از فتنه درامان نیست و همه ما همواره در فتنهها قرار خواهیم گرفت و تشخیص حق و باطل در فتنه کار آسانی نیست، چرا که در فتنه، باطل تزئین و پرورش داده میشود تا تشخیص آن از حق بسیار سخت شود و در شرایط فتنهگون، حق چنان مورد هجوم قرار میگیرد که طرفداران حق اگر اهل بصیرت نباشند، چه بسا کنار بکشند و منتظر سرنوشت شوند، در شرایط فتنه، صرف طرفدار حق بودن کافی نیست، بلکه بین بودن و شفاف گفتن و جهاد تبیین کردن بسیار مهم هست، در فتنهها باید طرفداران حق، عمارگونه کار کنند.
فرماندار بویراحمد در خصوص انقلابهای رنگین هم مطالبی را بیان و تصریح کرد که انقلابهای رنگین در راستای نرمالسازی کشورهای غیر همسو با غرب پس از جنگ سرد و در راستای منافع استکباری و گسترش ناتو به شرق و برای تغییر و دگرگونی در حکمرانی این کشورها با مدلهای یکسان و متناسب با زیست بوم هر کشور، مرحله به مرحله طراحی و اجرا میشدند و در همه این کشورها انتخابات بهانه و تقلب رمز این براندازی نرم بوده است، در همه طراحیها که از سال ۲۰۰۰به این طرف طراحی شد، همه موفق بودند جزء در ایران.
آخرین انقلاب مخملی در سال ۲۰۰۵ در قرقیزستان به وقوع پیوست و بعد از آن نوبت ایران بود که از نیمه دوم سال ۱۳۸۶، مقدمات و مراحل اجرای این فتنه با محور انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری ۸۸) در کشور شروع شد وبرای اولین بار حتی از تریبونهای رسمی کشور، مسائلی مطرح میشد که ذهن مردم را دچار مسأله میکرد و تا جاییکه موضوع کمیته صیانت از آراء برای اولین بار در خارج از ساختارهای قانونی مطرح شد و برای اولین بار، استفاده از رنگ توسط جریانات سیاسی مطرح شد و سایر اقداماتی که دقیقاً منطبق بر ۱۸۴ روش بنیاد سوروس بود، اجرا و اقدام شد و زمانی که به عاشورا رسید و اصل نظام نشانه رفت، مردم از همه گروهها و جریانات سیاسی مؤمن به انقلاب و کشور و حتی همان معترضین به بحث نتیجه انتخابات با درک به موقع خطر فتنه به امر ولی خود به صحنه آمدند و اجازه ندادند تاریخ تکرار و دین و رهبر دینی تنها بماند و بساط فتنه را برچیدند و این حماسه در تاریخ و تقویم این دیار ماندنی و یوم الله شد.
شهرام مهدوی مطلق، در آیین صبحگاهی فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تشریح و مقایسه انقلابهای مخملی گفت: در سال ۸۸ یک کودتای رنگین طراحی و به اجراء گذاشته شد.
فرماندار بویراحمد با تبیین موضوع براندازی نرم، گفت در راستای طراحی این فتنه و کودتا؛ تمام شاخصها، الگوها و تکنیکهای یک انقلاب رنگی و براندازی نرم را همانند سایر انقلابهای مخملی به درستی و با دقت بکار گرفته بودن، تمام مراحل طرحریزی یک کودتای رنگین را چه قبل از انتخابات، چه حین انتخابات و چه بعد از انتخابات با دقت بالا و سرعت لازم و سر وقت انجام دادند، فکر همه چیز را کرده بودند، روی معترضین مردمی به نتیجه انتخابات و جمعیتهای خیابانی حساب ویژهای باز کرده بودند، اما فکر دو مسأله اساسی، یکی شوخیبردار نبودن رهبری دینی (ولی فقیه) و نقش بیبدیل آن و دیگریایمان مردم به اصل نظام و امام امت، فکرش را نکرده بودند و همین دو عامل اساسی نیز همواره حصن، حصین این انقلاب و نظام اسلامی و کشور هستند و آنچه ملت را و نظام را از آن فتنه سنگین نجات داد، شخص رهبری و پیمان مردم و امت با امام در ۹دی ۸۸ بود وگرنه چه بسیار کسانی بودند که بیدلیل سکوت کردند و محتاط شدند.
مهدویمطلق ضمن تأکید بر نقش فرهنگیان در ارائه تحلیل به جامعه، گفت: نداشتن تحلیل در فتنهها، همواره دردسر ساز بوده است و از پیامهای اساسی ۹دی، توجه به قطب نمای بصیرت در فتنههاست.
وی اضافه کرد که مؤمن از فتنه درامان نیست و همه ما همواره در فتنهها قرار خواهیم گرفت و تشخیص حق و باطل در فتنه کار آسانی نیست، چرا که در فتنه، باطل تزئین و پرورش داده میشود تا تشخیص آن از حق بسیار سخت شود و در شرایط فتنهگون، حق چنان مورد هجوم قرار میگیرد که طرفداران حق اگر اهل بصیرت نباشند، چه بسا کنار بکشند و منتظر سرنوشت شوند، در شرایط فتنه، صرف طرفدار حق بودن کافی نیست، بلکه بین بودن و شفاف گفتن و جهاد تبیین کردن بسیار مهم هست، در فتنهها باید طرفداران حق، عمارگونه کار کنند.
فرماندار بویراحمد در خصوص انقلابهای رنگین هم مطالبی را بیان و تصریح کرد که انقلابهای رنگین در راستای نرمالسازی کشورهای غیر همسو با غرب پس از جنگ سرد و در راستای منافع استکباری و گسترش ناتو به شرق و برای تغییر و دگرگونی در حکمرانی این کشورها با مدلهای یکسان و متناسب با زیست بوم هر کشور، مرحله به مرحله طراحی و اجرا میشدند و در همه این کشورها انتخابات بهانه و تقلب رمز این براندازی نرم بوده است، در همه طراحیها که از سال ۲۰۰۰به این طرف طراحی شد، همه موفق بودند جزء در ایران.
آخرین انقلاب مخملی در سال ۲۰۰۵ در قرقیزستان به وقوع پیوست و بعد از آن نوبت ایران بود که از نیمه دوم سال ۱۳۸۶، مقدمات و مراحل اجرای این فتنه با محور انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری ۸۸) در کشور شروع شد وبرای اولین بار حتی از تریبونهای رسمی کشور، مسائلی مطرح میشد که ذهن مردم را دچار مسأله میکرد و تا جاییکه موضوع کمیته صیانت از آراء برای اولین بار در خارج از ساختارهای قانونی مطرح شد و برای اولین بار، استفاده از رنگ توسط جریانات سیاسی مطرح شد و سایر اقداماتی که دقیقاً منطبق بر ۱۸۴ روش بنیاد سوروس بود، اجرا و اقدام شد و زمانی که به عاشورا رسید و اصل نظام نشانه رفت، مردم از همه گروهها و جریانات سیاسی مؤمن به انقلاب و کشور و حتی همان معترضین به بحث نتیجه انتخابات با درک به موقع خطر فتنه به امر ولی خود به صحنه آمدند و اجازه ندادند تاریخ تکرار و دین و رهبر دینی تنها بماند و بساط فتنه را برچیدند و این حماسه در تاریخ و تقویم این دیار ماندنی و یوم الله شد.
بسم الله