تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۷۰۹۴۹
با حضور مردم و مسئولان برگزار شد؛

اولین یادواره شهدای انتظامی گچساران و باشت (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
یادواره 23 شهید نیروی انتظامی گچساران و باشت با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات آزادی گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، اولین یادواره شهدای انتظامی گچساران و باشت با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.
 امام‌جمعه گچساران در این آیین اظهار کرد: یادواره‌های شهدا به‌نوعی سپاس و قدرانی ما از مقام شامخ شهیدان است. آن‌ها زنده هستند و راه و مسیر را می‌بینند و با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم می‌زنند.
وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب بالا رفتن فرهنگ تقدیر از ایثار خانواده شهدا در جامعه می‌شود چراکه شهدا به دلیل خدمتی که درراه خدا برای دین، انقلاب و نظام کردند و در این راه هم همت بالایی از خود نشان دادند، شایسته تقدیر هستند.
امام‌جمعه گچساران گفت: امروز ایران اسلامی این آزادی، اقتدار، امنیت و عزتی که دارد از برکت خون شهدا است. ملت ایران اسلامی نشان دادند که قدرشناس خون شهدا و ایثار خانواده آن‌ها هستند و این مهم را در مراسم تشییع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به‌وضوح مشاهده کردید.
حجت‌الاسلام هاشمی منش با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش بیان کرد: هر جا که شیری به زمین خورد به‌جای هر قطره از خون آن نیز هزاران شیر به پا خواسته است. یادواره‌های شهدا باید باعظمت برگزار شوند زیرا با این آئین‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر و بیشتر می‌توان در جامعه ترویج داد.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد:د.
حجت‌الاسلام هاشمی منش ادامه داد: افزون بر ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب شد آن‌ها امنیت، آرامش و جان خود را در دست گرفته و در این راه اهداء کردند تا ما آرامش داشته باشیم، ما از هرآن چه راه غیر شهدایی است باید فاصله بگیریم.
امام‌جمعه گچساران اضافه کرد: ما می‌توانیم از رشوه، اختلاس، بی‌حجابی، رانت‌خواری و پارتی‌بازی‌های آن‌چنانی عبور کنیم، اگر از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله نداشته باشیم و امروز وظیفه ما این است که اخلاق شهدا را در جامعه ترویج دهیم.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: اخلاق شهدا همان نماز، جهاد و خدمت به مردم و ولایتمداری است که باید بیشتر ترویج پیدا کند، امروز دشمن برای خاموش کردن یاد شهدا به جنگ ترکیبی رسیده است در دو ماه آینده مردم ما یک رویداد مهم را رقم خواهند زند، راه شهدا می‌گوید همه باهم در سایه اتحاد حضور حداکثری در انتخابات را رقم بزنید.
 وی افزود: راه شهدا نیز در سوریه، لبنان، یمن و فلسطین ادامه دارد بنابراین صبر و استقامت خانواده شهدا از جهاد کمتر نیست و اگر بدانید چه جایگاهی دارند هیچ‌گاه افسوس نخواهند خورد.
بخش کلیپ شهدا، دکلمه خوانی، اجرای سرود دانش‌آموزی، اجرای نمایش تئاتر و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1