تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۷۱۲۸۸
کبنا گزارش می‌دهد

مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده تهران / روح‌الامینی: دایره انقلاب تا اعماق جامعه و مردم شعاع دارد، برخی آن را دور خود کشیده‌اند

۰
کبنا ؛همایش «به سوی مشارکت حداکثری» مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عبدالحسین روح‌الامینی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور برگزار شد. در این همایش همچنین حجت‌الاسلام محمد غفاری به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام محمد غفاری، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش، اظهار کرد: از همه سلایق که قالب‌های مختلفی دارند، اما در چارچوب جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.
وی افزود: شورای ائتلاف یک جریان ایمانی، انقلابی و ضد استکبار است.
رئیس مجمع شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات بهار سیاست در جمهوری اسلامی است و مشارکت گرمابخش این رویداد سیاسی محسوب می‌شود.
حجت الاسلام محمد غفاری تاکید کرد: شورای ائتلاف اسلامی حضور همه احزاب و سلیقه‌ها را به رسمیت می‌شناسد و همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای را بکار می‌گیرد.
حجت الاسلام محمد غفاری، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی در منطق حکمرانی، گفت: «تشکیلات در منطق حکمرانی یک امر اجتناب ناپذیر است. شورای ائتلاف استان در همه ادوار به عنوان یک تشکیلات انقلابی منسجم و کارآمد شناخته می‌شد. با هدایت و رهبری جناب آقای دکتر هدایت خواه توانست مسیر خوبی را ادامه دهد.»
وی افزود: «ما با دو شعار توسعه تشکیلاتی و جوانگرایی با حفظ حرمت بزرگان و پیشکسوتان، تصمیم داریم نیروی تازه و جان جدیدی به این شورا تزریق کنیم.»
غفاری با اشاره به بافت ایلیاتی، عشیره‌ای و قبیله‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: «رویکرد تشکیلاتی را نباید با معیار سیاسی تعریف کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، جایگزین‌های دیگری می‌آیند که آثاری خارج از تصورات ما به وجود خواهند آورد.»
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: «انتخابات را بهار سیاست می‌دانیم. انتخابات عرصه سیاست است و در تعبیر رهبری لیله القدر نظام است.»
وی افزود: «در این استان رویکرد عمومی مردم ولایت مدارانه است. عشق به اهل بیت دارند. غیورو شیعه ناب هستند و در جنگ نقش ویژه‌ای داشتند.»
غفاری با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: «راه نرفته کم نداریم. هرچند کار‌های زیادی صورت گرفته است. نظر رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات است. امنیت مطلوب و سلامت مطلوب از معیار‌های اصلی انتخابات امسال است. ان شاءالله بتوانیم رضایت ولی فقیه را کسب کنیم.»
وی در پایان سخنان خود گفت: «تشکیلات شورای ائتلاف تصمیم دارد که همه نیرو‌های وفادار به نظام جمهوری اسلامی، همه کسانی که دلداده نظام و انقلاب هستند و روحیه استکبار ستیزی دارند، نظام را قبول دارند هرچند ممکن است از قالب‌ها متفاوت باشد، این روح مردانگی و غیرت، وطن دوستی، و همبستگی را در خود پرورش دهند. اصل تنوع سلیقه‌ها را به رسمیت می‌شناسیم اما وحدت در عقیده برای ما زیر سایه ولی فقیه یک اصل است. برای رضایت خداوند تبارک و تعالی تلاش کنیم.»
عبدالحسین روح‌الامینی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور و نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران در این همایش با بیان اینکه انتخابات یکی از عطیه های الهی است که باید قدردان آن باشیم، اظهار کرد: قبل از انقلاب و در دوره پهلوی چیزی به نام انتخابات وجود نداشت و اراده های حاکمان هر کسی را که می خواستند از صندوق رأی بیرون می آوردند.
وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام بزرگوار که جمهوری اسلامی را بر پایه مردم بنیانگذاری کرد و ما جزء مردم سرمایه نداریم، انتخابات واقعی را تجربه کردیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکبد کرد:  اگر الان جمهوری اسلامی به اقتدار بازدارنده، موثر و تاثیرگذار در منطقه و جهان رسیده، به این دلیل است که در این مسیر سرمایه ما مردم بوده و اراده مردم حاکم شده است.

وی در ادامه گفت: همواره در انتخابات ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودیم. مقام معظم رهبری بر خلاف رویه‌های گذشته که تعجیل ورود به انتخابات را مصلحت نمی‌دانستند، اما امسال از همان ابتدای سال دعوت به مشارکت و رقابت را کلید زدند.
روح‌الامینی در ادامه با اشاره به اینکه همواره تلاش دشمنان انقلاب اسلامی این بوده که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کنند، گفت: به همین دلیل با حرکات براندازانه در سال‌های اخیر با دست گذاشتن روی برخی مشکلات و نواقص و بُلد کردن آنها به ایران اسلامی خدشه وارد کنند. و در همین سال گذشته یک حرکت پیچیده‌ای را علیه جمهوری اسلامی شروع کردند و الحمدالله به نتیجه هم نرسیدند و سالگرد آن اغتشاشات و حرکات ضدنظام هم آمد و اتفاقی نیفتاد.
وی گفت: برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، تا تاکیدات مقام معظم رهبری تحقق یابد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کس دل در گرو انقلاب اسلامی باید مردم به مشارکت در انتخابات دعوت کند، افزود: دایره انقلاب تنگ نیست. دایره انقلاب تنگ من و شما و بعضی هم دور خودشان می‌کشانند، نیست بلکه دایره انقلاب تا اعماق جامعه و آحاد مردم شعاع دارد.
روح‌الامینی در ادامه با بیان اینکه کسانی فقط گوشه‌ای می‌نشینند و بذر ناامیدی و یأس را در جامعه می‌کارند، گفت: باید جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنایی پیدا کنند تا یک دفاع جانانه از انقلاب داشته باشیم. در اغتشاشات پیچیده سال گذشته نقطه تمرکز دشمنان این بود که مردم را از ادامه حیات انقلاب مأیوس کنند. مردم اگر پای صندوق‌های رأی نیایند، همان خواسته دشمنان است.






نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1