تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۷۱۵۵۱

امام جمعه گچساران از مرکز رشد بازدید کرد + تصاویر

۰
کبنا ؛
نشست مشترکی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهرستان گچساران حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت الله هاشمی منش، دکتر روح اله رحیمی قائم‌مقام پارک علم و فناوری استان و فناوران مرکز رشد برگزار گردید. در ابتدای این جلسه بازدید از شرکت ها و واحدهای مستقر در مرکز صورت گرفت.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه دکتر رحیمی به موضوعات رسالت مراکز رشد، پارکهای علم فناوری و معرفی شرکت ها فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد گچساران پرداخت و سپس با بیان اینکه راه برون رفت استان و شهرستان مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به توسعه کمی و کیفی حوزه دانش بنیان و شرکتهای فناور می باشد، اضافه کرد: حمایت های شما  قطعا می تواند گامی موثر در توسعه اقتصاد دانش بنیان به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی باشد.در ادامه این جلسه شرکت های فناور و پارکی به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی تشریح کرد: باتوجه به توانمندیهای شما که در گوشه ای از این شهرستان فعالیت می کنید به نظر می رسد که عموم مردم و مسئولین با شما فناوران آشنایی ندارند و گمنام هستید. ازین جهت دعوت می کنم از مسئولان شهرستانی و استانی بیایند و ببینند که واقعا ما "می توانیم" قابل تحقق هست و فناوران و افرادی وجود دارند که در گوشه های این استان و شهرستان برای دستیابی به این شعار مشغول به فعالیت هستند و خیلی خوشحالم و مفتخرم که به عنوان یک طلبه درجمع شما فناوران قرار گرفتم. ان شاالله که در استان و شهرستان با حضور امام جمعه جوان و توانمند حاج آقای هاشمی منش گامهای خوبی برای شما فناوران برداشته خواهدشد.
در ادامه حجت الاسلام سید عنایت الله هاشمی منش امام جمعه شهرستان افزود: مایه توفیق است که در جمع شما نخبگان و فناوران این شهرستان قرار گرفتم. وی افزود: در دنیا، علم و فناوری همواره درحال پیشرفت است، رابطه علم و فناوری رابطه دوسویه است، هرچقدر تولید علمی داشته باشیم همان قدر پیشرفت در سایر حوزه ها هم بیشترخواهد بود. امروز به این نتیجه رسیدیم که چقدر استعداد در این استان و شهرستان وجود دارد. به نظر من مرکز رشد یکی از سه ضلع اصلی مثلت زیست بوم علمی، فناوری و برنامه ریزی است که هر چقدر پیشرفت در مباحث علمی و فناوری داشته باشیم این پیشرفت موجب رسیدن به نقطه مطلوب خواهد شد و با تکیه بر حدیث "العلم سلطان" علم سلطنت و اقتدار می آورد، کشورهای که ادعای قدرت و بزرگی می کنند عمده دلیل این قدرتها علم است.
امام جمعه شهرستان گچساران افزود: درفضای علمی معتقدیم باید تلاش و حمایت کرد و قطعا در حد توان کمک و تلاش خواهیم کرد که به مرکز رشد کمک  شود.در آخر ان شاالله جلساتی با مدیران شهرستانی در مرکز رشد برگزار خواهیم کرد تا شما فناوران بتوانید با تخصص خود مردم،مدیران و مسئولان را حمایت کنید.
لازم به ذکرست ۳۲ شرکت فناور، دانش بنیان و خلاق در حوزه های فناوری اطلاعات، پزشکی، کشاورزی، نانوتکنولوژی، ساخت و تولید، صنایع خلاق و فرهنگی، اینترنت اشیا، انرژی ، نفت، محیط زیست و گیاهان دارویی در مرکز رشد واحدهای فناور گچساران در حال فعالیت و تلاش هستند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1