تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۷۳۰۵۸
در سومین نطق انتخاباتی خود در شهر لیکک مطرح شد

تصاویر| موحد در بهمئی: «موحد» عزیز رئیس‌جمهور است / مگر موحد زنده نباشد که شما اجازه ندهید! / ایل بهمئی مقابل رضاشاه قلدر ایستاد /مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی آغاز خواهد شد

۰
کبنا ؛سید محمد موحد گفت: نماینده شما «موحد» جایگاهی را برای مردم این شهرستان تشریح کرده که از رایزنی و همکاری با بنده در بالاترین جایگاه‌ها و منصب‌ها استفاده شود؛ مقاطع مختلفی از وزرا، رؤسا، رئیس‌جمهور و همه کسانی که مسئولیت دارند در منسوبه‌ی بنده می‌نویسند که «موحد عزیز است» و این عمل باید انجام گیرد.
سید محمد موحد امروز یک‌شنبه (6 اسفندماه 1402) در نطق انتخاباتی خود در لیکک بیان کرد: ایل بهمئی همان افرادی هستند که مقابل رضاشاه قلدر ایستادند. قدرت‌مندان، نویسندگان و تحلیلگران در ابعاد مختلف بررسی کنند حتی یک نقطه تاریک در تاریخ ایل بهمئی، یوسفی، سادات و طیبی مشاهده نمی‌کنند. شهامت، یک‌رویی یک‌رنگی، شجاعت، شرافت، مردانگی، یک‌رنگی و هرچه خوبی است در این مردم مشاهده خواهید کرد. این مردم همان مردمی بودند که در مقابل رضاشاه قلدر ایستادند. وقتی کودک بودم یادم هست ماموران به دنبال مردان برای خدمت سربازی به روستاها می‌آمدند و اهالی روستا از آن‌ها هراس داشتند اما ایل بهمئی از هیچ چیزی وحشت نداشت؛ که حتی رضاشاه، ماموران، ارباب و… مقابل این مردم تسلیم شدند.
این مردم با حکومت رضاشاه نبرد و اعتراضات کردند تا رژیم به سقوط رسید؛ و این ایل بعد از حاکمیت جمهوری اسلامی، وحشت را در عراق حاکم کردند. حتی مرحوم آقای «هاشمی رفسنجانی» سخنان بزرگی در خصوص شهامت‌ها و رشادت‌های ایل بهمئی بیان کردند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، منزلت و جایگاه مردم در قانون اساسی را نشان می‌دهد که مردم در انتخاب رهبری تا شورای اسلامی مردم نقش ایفا می‌کنند؛ لذا بزرگترین مسئولیت این مردم انتخابات ۱۱ اسفند است که آیت‌الله ملک‌حسینی را این مردم انتخاب خواهند کرد.
برخی تصور می‌کنند که نمایندگان یک جایگاه معمولی و ساده دارند؛ مجلس بر اساس قانون اساسی و فرمان امام انقلاب در راس امور است.
حماسه هفتم را مردم بهمئی پرشور و هیجان آغاز کردند و این حماسه را به همه‌ی مناطق انتقال دادند؛ حماسه هفتم را مردم بهمئی تمام کردند.
وقتی دولت به مجلس معرفی می‌شود چانه‌زنی‌ها به سوی نماینده و مجلس آغاز خواهد شد، بنده رئیس فراکسیون جمعیت انقلاب اسلامی هستم که تعدادی از وزرا به فراکسیون آمده و برنامه‌ها را به ما اعلام می‌کنند و از نماینده می‌طلبند تا در خصوص پروژه‌ها همکاری کنند. نماینده‌ای که شما انتخاب می‌کنید باید نماینده‌ای باشد که اسم «موحد» را در هر اداره‌ای نام ببرید آن کار انجام شود.
نماینده شما «موحد» جایگاهی را برای مردم این شهرستان تشریح کرده که از رایزنی و همکاری با بنده در بالاترین جایگاه‌ها و منصب‌ها استفاده شود؛ مقاطع مختلفی از وزرا، رؤسا، رئیس‌جمهور و همه کسانی که مسئولیت دارند در منسوبه‌ی بنده می‌نویسند که «موحد عزیز است» و این عمل باید انجام گیرد.
جاده دهدشت_پاتاوه در سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد از مصوبات سفر قرار گرفت؛ که جناب «ترکان» وزیر راه و ترابری باید با احداث این پروژه موافقت می‌کردند ایشان به بنده گفتند که «در صورتی با احداث این پروژه موافقت می‌کنم که از سوالی که از بنده کرده‌اید از آن بگذرید» این قدرت نماینده است؛ و امروز برون‌رفت حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نتیجه‌ی انتخاب شما مردم است.
نبود برق یکی از معضلات اساسی شهرستان بهمئی بود که با ۱۳۴ میلیارد تومان این معضل را به سرانجام رساندیم و مشکل برق برطرف شد.
اعتبارات زیادی برای آب شهرستان بهمئی سرازیر شد و با رایزنی‌های که با دستگاه‌های مختلف استانداری خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و مدیران صورت گرفت اما میراث فرهنگی بهبهان جلوی پروژه را گرفت و گفت «اجازه نمی‌دهیم از این مسیر عبور کنید» گفتم مگر موحد زنده نباشد که شما اجازه ندهید! با دکتر «دارابی» معاون وزیر تماس گرفتم و گفتم شما وزیر باشید و وقفه در پروژه مردم بهمئی به وجود بیاید؟ با دوستی و رفاقتی که داشتیم گفت «موحد چی شده که دوباره عصبانی شدی» گفتم همین الان دستور دهید که در اسرع وقت گره از این کار باز شود گفت «خاطرتان جمع باشد همین الان ابلاغ می‌کنم» و این اقدام عملیاتی شد.
به صراحت می‌گویم که هیچ پیمانکاری در این پروژه نمی‌تواند اعلام کند که مشکل اعتباری داشتیم. پیش آقای محرابی نشستم و دستور گرفتم که هر بودجه و اعتباراتی برای تنش آبی این پروژه پرداخت شود تا مردم این مشکل را پشت سر بگذارند؛ قریب به ۹۰ درصد این پروژه افتتاح خواهد شد.
مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی آغاز خواهد شد که زمینه اشتغال صدها نفر در این شهرستان عملی می‌شود.
چمن‌های مصنوعی اجرا خواهد شد و با مصوبات ورزشی تحولات عظیمی در ورزش شهرستان به وجود خواهد آمد. همواره از تیم فوتبال شاهین بهمئی حمایت خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سهراب
Iran, Islamic Republic of
موحد یه سر و گردن از همه کاندیدا استان بالاتره
موحد دیپلمات کهگیلویه بویراحمد
جانی
Iran, Islamic Republic of
هر هر هر خندیدم 😂😂😂😂
United Arab Emirates
نختد یارو. شبی که موحد پیروزه ت رخت عزا بپوش و بزن بر سر
Iran, Islamic Republic of
والا هر هر نخندیدی بلکه هر هر ترکیدی از فشار😄
United States
دیپلمات یعنی چه ،خدایی گذشتیم از اون سال‌های قبل همین ۴ سال چکارمفیدی کردن
حمید
Romania
کربره جون خوت بااین چرب زبونیت، دبپلمات....چیزی دیگه ازکهگیلویه مونده ،
United States

اگ موحد کارنامه قابل قبولی داشت ک وضعیت شهرستان‌ها چهارگانه این نبود
همت
Iran, Islamic Republic of
قارون سر لو وش نینی👌
United Arab Emirates
. اینه که ادا داره اون سالی که موحد بهبهان بود با کمک موحد قبول شد رفت مجلس پس زر نزن
Iran, Islamic Republic of
اولا زمان شروع همایش ساعت ۹یا۱۰ بود.
دوما ساعتی که شروع شد ۱۳ و اندی بود.
علتشو چرا نمینویسی؟؟؟چرا نمیگی محلش کجا بود و چرا به سالن منتقل شد؟؟چزا تعداد افرادی ۴ سال بود را با امسال مقایسه نمیکنی؟
ووو
در آخر چند پول میگیری کبنا؟؟
Iran, Islamic Republic of
اون آدمایی که پایین هستند رو ببیند ، بجز اون افرادیی که پایی جایگاهن....باهاشون میگن سر لو وش نینی و از اجبار باهاتیم
ح د
Iran, Islamic Republic of
واقعا قیاس مع الفارق است مقایسه موحدبابقیه ،کفراست بخدا قسم تهران کارمیکنم هراداره ای میرم موحد راکاملا میشناسند
Iran, Islamic Republic of
ای مردم وچی فرض کرده من تعجبم می‌کنم از این آدم میگه ناراحتم که هاشمی تو صحنه نیست خداوکیلی ذره ای برا اساس صداقت و ته قلبت این نمیذنی واصلا هم دوست نداشتی که حاج عدل تو صحنه باشه
Iran, Islamic Republic of
اگه یه نگاه و بررسی مقایسه ای برای دهدشت هر دو نفر کنیم متوجه میشیم که جمعیتی که برا موحد اومد دو برابر جمعیت بزرگواری بود روز سخنرانی بزرگواری اومدن ورزشگاه رو نصف کردن بعد جایگاه سخنران رو به عرض گذاشتن و حتی جایگاه سخنرانی رو خیلی خیلی جلوتر از فنس گذاشتن که شاید جمعیت کم نشون نده بعدش به جز تعدادی که جلو بودن چتر به دست بودن که باز هم جمعیت بیشتر نشون بده ولی باز هم نتونستن
اما سوال جالب اینه چطور تیم آقای بزرگواری از قبل پیش بینی کردن استقبال ضعیفه؟ یعنی خودشون شکست رو قبول دارن ولی دارن به اسطلاح هلپنگه ای میکنن😄
Iran, Islamic Republic of
موحد در هیچ دوره ای از خودش تعریف نمی کرد و این نشان استیصال و درماندگی در این دوره هست .بعد از شش دوره نمایندگی هنوز برای رای جمع کردن باید خودت را معرفی کنی .این یعنی ضعف.
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگه اون مکتوبه هایی که موحد عزیز توشون هست یکیش رو منتشر بکنه از طرفی اون کار مهمی رو که دستورشو با موحد عزیز گرفتی چیه؟ ما که چیزی نمی بینیم
Iran, Islamic Republic of
به جدت ای دور پاته نینی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1