تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۷۳۱۶۵
در جمع طرفداران خود؛

تصاویر | موحد در سوق: موحد به عنوان الگوی نوکری مردم به خان هفتم رسید؛ حرکت روز 11 اسفندماه شما در کتاب گینس ثبت خواهد شد / همیشه فریادم قدرتمندانه است، چون همیشه به دنبال مطالبات مردم بوده ام / به دنبال احداث بیمارستان در سوق هستیم

۱
کبنا ؛
کاندیدای انتخابات مجلس شهرستان‌های کهگیلویه گفت: مردم داری را به جایی رساندم که دولت اصلاحات، دولت احمدی نژاد، دولت مرحوم هاشمی، دولت روحانی، دولت آقای رئیسی بر این مطلب معترف بودند که نماینده‌ای مثل موحد وجود ندارد که بتواند از این قدرت برخوردار باشد، تا جایی که در دولت‌های مختلف می‌گفتند بروید از نماینده کهگیلویه ارتباط با مردم را یاد بگیرید، این مردم با همه مشکلاتی که دارند، به این نکته توجه دارند، کسی که در مجلس وقت و استراحت نمی‌شناسد، موحد است، برادران و خواهران اطلاع دارید روز انتخابات از تبریز کسانی به اینجا می‌آیند و رأی می‌دهند، به دلیل اینکه به نماینده خودشان مراجعه می‌کنند، مشکلشان حل نمی‌شود و به سمت موحد می‌آیند، ما ادای وظیفه می‌کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، سید محمد موحد امروز سه شنبه (۸ اسفندماه ۱۴۰۲) در نطق انتخاباتی خود گفت: نه تنها سوق، بلکه همه حوزه انتخابیه دژ تسخیرناپذیر برای موحد هستند. ضمن عرض سلام به کاندیدا‌های انتخابات کهگیلویه، گزارشی از مناطق را عرض می‌کنم. حوزه سرفاریاب که مسقط الرأس برادر عزیز حجت الاسلام بزرگواری است، شاهد بودیم آقای دکتر محدث که همیشه منتقد بنده هم بودند، همانطوری که در دور گذشته در سرفاریاب ۱۷ رأی فقط اختلاف داشتیم، مردم سرفاریاب عموماً، سادات امام‌زاده علی (ع) خصوصاً، جز به‌اندیشه مترقی خود رأی نخواهند داد و تحت هیچ شرایطی تحت تأثیر مسائل قومی و قبیله‌ای قرار نخواهند گرفت، و ما بیشترین آرا را در این دوره از بخش سرفاریاب خواهیم داشت.
وی افزود: در چرام، در زیر باران، موج جمعیت همه را متحیر کرد، در بهمئی، ۲۰: ۳۰ به عنوان مشارکت انتخاباتی این برنامه را نشان داد، دیروز نیز لنده را دیدید، مردم که آمدند و نشان دادند شهرستان لنده شهرستان از اول انقلاب برای حمایت از جریان عزت آماده است و حضور بی‌بدیلی را دیدیم که همه شاهد بودند، بخش چارؤسا که در آینده نزدیک تبدیل به شهرستان می‌شود، همه دیدند. بقیه شهر‌ها را هم می‌بینیم، در دهدشت روز اول بود، بلندگو نبود، صبح بود، اما جمعیتی می‌آمد که دیدید. این هم سوق است، فردا هم می‌بینیم که دیشموک بهمئی چه حرکت استثنایی را رقم خواهد زد، ما مستندات داریم، نگران نباشید این مردم عاقل و فهیم هستند.
موحد ضمن تشکر از کاندیدا‌هایی که انصراف دادند، از جمله آقای صلاحت پور که فرزند شهید هستند، اظهار کرد: ان شاء الله در حرکتی انقلابی بتوانیم محبت مردم را جبران کنیم
وی گفت: سوق مهد علم، فرهنگ، شهادت، جهاد و ارزش‌ها است، سوق علمای سرآمدی دارد، هنرمندان بزرگی دارد که در کشور می‌درخشند، شهدای سوق به درازای جنگ تحمیلی می‌درخشند، به فرهنگیان سوق و پزشکان سوق نگاه کنید. سوق بود که راه را بر حاکمیت طاغوت بست و منجر به تحرکی در منطقه کهگیلویه شد، تا جایی که ساواک هر چه توان داشت برای دستگیری مردم بکار گرفت و عاجز شد، مردم کهگیلویه تمام قد پشت سوق‌ایستاد.
کاندیدای دور دوازدهم انتخابات مجلس در کهگیلویه بزرگ گفت: در یک کلام سوق دژ تسخیرناپذیر برای موحد است، سوق شهر مجاهدین است، رخش انتخابات موحد مردم هستند، موحد به عنوان الگوی نوکری مردم، به خان هفتم رسید. زمان ثبت رکورد عبور از سد انتخابات و ثبت در تاریخ پارلمان کشور رسیده است. این حرکت روز ۱۱ اسفندماه شما در کتاب گینس ثبت خواهد شد، این بزرگترین امتیاز برای شما است.
موحد بیان کرد: من به عنوان نماینده شما در دولت‌های مختلف حضور داشتم، هر انچه داشتم برای شما بر سر دولت‌ها فریاد میزدم، در جا‌های مختلف از حقوق و مطالبات شما در جای جای مسئولیتم ایفای وظیفه و نقش کردم و سعی کردم مطالبات شما را با سؤال و استیضاح یا با کشاندن وزیر به مناطق مختلف انجام وظیفه کنم، نماینده‌ای نبودم که بخواهم خودم را ببینم، همیشه همراه با مردم مطالباتشان را فریاد میزدم، مردم داری را به جایی رساندم که دولت اصلاحات، دولت احمدی نژاد، دولت مرحوم هاشمی، دولت روحانی، دولت آقای رئیسی بر این مطلب معترف بودند که نماینده‌ای مثل موحد وجود ندارد که بتواند از این قدرت برخوردار باشد، تا جایی که در دولت‌های مختلف می‌گفتند بروید از نماینده کهگیلویه ارتباط با مردم را یاد بگیرید، این مردم با همه مشکلاتی که دارند، به این نکته توجه دارند، کسی که در مجلس وقت و استراحت نمی‌شناسد، موحد است، برادران و خواهران اطلاع دارید روز انتخابات از تبریز کسانی به اینجا می‌آیند و رأی می‌دهند، به دلیل اینکه به نماینده خودشان مراجعه می‌کنند، مشکلشان حل نمی‌شود و به سمت موحد می‌آیند، ما ادای وظیفه می‌کنیم.
وی افزود: ضمن اینکه سعی کردم همیشه با دولت به گونه‌ای برخورد کنم که حقوق مردم را بگیرم، گفتند که موحد برای سوق چه کاری کرده است؟ ما از شهرداری تهران پول گرفتیم و شهر سوق را آسفالت کردیم. در همه دولت‌ها از حقوق مردم دفاع کردیم، تورم‌امان از مردم بریده، بیکاری بزرگترین معضل نسل جوان است، به هیچ وجه وزیری نمی‌تواند بگوید موحد آمد خواسته شخصی داشت. من همیشه فریادم قدرتمندانه است، چون همیشه به دنبال مطالبات مردم بوده‌ام.
موحد همچنین به زبان محلی با مردم صحبت کرده و گفت: روزی که سوق را تحویل گرفتم چه داشت؟ آسفالت داشت؟ آب داشت؟ گاز داشت؟ الان همه اینها آمده و به نسبت خیلی از مناطق دیگر توسعه پیدا کرده و باید از شهردار، شورای شهر و نماینده تشکر شود. آیا سوق و شهرهای کهگیلویه در آینده ای نزدیک تبدیل به بخش گردشگری نمی شود؟
وی گفت: سوق جایگاه خاص و ویژه ای دارد، کشور در شرایط خاصی است، آبرسانی را برای چهار شهر از جمله شهر سوق، از حالت 20 درصد به 80 درصد رساندیم و از جاهای مختلف برای این شهر اعتبار گرفتیم، دوم اینکه  پروژه انتقال آب به سوق چند سال خواب بوده است؟ شهرک صنعتی سوق که انجام گرفته، کار آسانی نیست، وضعیت جاده دهدشت سوق چه تغییراتی کرده است؟ نیوجرسی جاده نیز در حال انتقال است و این جاده تبدیل به جاده ای ملی  می شود. باید در اینجا بیمارستانی احداث شود و به دنبال این هستیم که عملیاتی شود. سوق باید نشان دهد که سوق دور چهارم، پنجم، ششم، هفتم و یازدهم است و با تمام توان و قدرت بدرخشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اولا دیکه خواب محلس رو هم نمی بینی
دوما فقط کار شخصی انجام دادی
بدان که حق الناس ابدا بخشیده نمیشه
همین روزهای آخر تلاش می‌کنی نا بااستخدام در اداره برق و جاهای دیگه بازهم بهمجلس بری
Iran, Islamic Republic of
په خوش چشه بازم خشه
Iran, Islamic Republic of
این جمله موحد رو داشتا باشید: رخش انتخابات موحد مردم هستند، موحد به عنوان الگوی نوکری مردم، به خان هفتم رسید .

دروغ نگفه..راس میگه //
Iran, Islamic Republic of
بدبخت سوق ک هر کسی رابطه داشت رفت تهرون . هرکسی هم کسی رو نداشت موند و بیچاره و درمانده.هی خدا از دست مردم نادان
Iran, Islamic Republic of
واقعا چ مردم خالی از.....
اصلا که تعطیله
Iran, Islamic Republic of
هر چند وعدهای قبل عملی شد تا اینم عملی شود

بیمارستان چرام چیشد
حالا وعده بیمارستان سوق می دهی
Iran, Islamic Republic of
چه جمله جالبی فرمود سناتور (رخش انتخابات موحد مردم هستند)همه می بینیم بیست سال هست که بر این مردم سوار هستی وترک تازی می کنی ولی برادر نفس این مردم دیگر بریده و طاقت تازیانه های تو و عمالت را ندارند..
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدایش چه مطالبه ای روپیگیری کردی ،چرا مردم پبگیری های شمارونمیبین.شماچطور روت میشه بعداز ۴ سال بیایی تواین شهرکه هیچ گونه جهش وحرکتی توش انجام نگرفته.چراهمش آمارالکی به مردم میدی،خسته نشدی ازاین همه آمارالکی
ماهان
Iran, Islamic Republic of
غیره خوت تعریف خوت بیی،حداقل و او بنکویی که من همه سخنرانیل ایان بگو لباسلتونه عوض کنید که کس فورا نشناستو
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1