تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۷۳۶۲۷
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

رمضان دانشگاه خودسازی است/ امتحانات، جشنواره الفتا، مولدسازی و ساماندهی نیروی انسانی مهمترین اولویت‌های آموزش وپرورش

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، امتحانات، جشنواره الفتا، مولدسازی و ساماندهی نیروی انسانی را از مهمترین اولویت‌های آموزش وپرورش استان عنوان کرد.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه درجمع کارکنان اداری آموزش وپرورش استان با تقدیر از حضور باشکوه فرهنگیان و رای اولی‌ها در انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در پای صندق‌های رای، برگ زرین دیگری در راه تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی ومردم سالاری دینی بود.
وی نقش فرهنگیان در برگزاری انتخابات و ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری را ستودنی توصیف کرد و بیان کرد: بدون تردید حضور پرشورجامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه وهمچنین حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.
عزت خواه، با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان نیز گفت: ماه رمضان دانشگاه خودسازی، ماه فرصت دوستی با خدا و ماه آمرزش گناهان است که از لحظه لحظه این فرصت‌ها باید بهره گیریم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به شخصیت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد وگفت: شهید سلیمانی بزرگ مردی بود که در سایه خودسازی جهان را به تحیر واداشت، در مقابل ابرقدرتها‌ایستاد و مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد.
عزت خواه در ادامه بر برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف و ماموریت‌های آموزش وپرورش در دولت مردمی ایران قوی تأکید کرد وگفت: امتحانات، جشنواره الفتا، مولدسازی و ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین اولویت‌های آموزش وپرورش است که باید سرلوحه همه فعالیت‌های کاری قرار بگیرد.
وی بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی در مقطع ابتدایی تا پایان خردادماه سال آینده باید انجام گیرد تا اگر کمبودی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بر نظم اداری تأکید کرد و از معاونین و رؤسای ادارات و کارشناسان خواست با برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از همه ظرفیت‌ها تلاش کنند همه طرح‌ها و برنامه ها‌ی آموزش وپرورش با کیفیت در سطح مدارس برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1