تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۴۷۵۳۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

اعلام همبستگی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به سرکوب حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم مظلوم غزه

۰
کبنا ؛ظهر امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای اعلام حمایت از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا که مورد حمله نیرو‌های امنیتی و سرکوب شدید واقع شدند، دست به تجمع در دانشگاه‌های استان زدند.
به گزارش کبنا، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: ذات واقعی و باطن درون سیاست مداران آمریکایی که خود را مهد تمدن فرهنگ غرب می‌داند و سال‌ها در امور کشور‌های مختلف به ادعای واهی آزادی بیان و حقوق بین‌الملل دخالت می‌کند، همین خفقان و سرکوب است.
دانشجوی دیگری از دانشگاه یاسوج نیز ابراز کرد: وعده صادق نه آن موشک‌هایی بود که در قلب رژیم کودک کش اسرائیل فرود آمد بلکه وعده افول و شکست هیمنه آمریکا از دل خود آمریکا بود، که امروزه می‌بینیم به دست دانشجویان و آزاده‌گان بیدار در سراسر آمریکا در حالت واقعیت پیدا کردن است.
استاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج تبیین کرد: وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماكِرینَ. یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیین خدا نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
بیداری و حرکت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نشان دهنده این آیه قرآن است که دشمنان سال‌ها در تلاش بودند که دانشجویان ما رو با دسیسه و توطئه به سمت خود بکشانند اما، امروز به دست خدا این نقشه گریبان گیر خودشان شده است.
دانشجویان خواهر دانشگاه فنی یاسوج و پردیش شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان ضمن اعلام همبستگی خود با دانشجویان و اساتیدی که مورد ضرب و شتم و اخراج نیرو‌های امنیتی و نظامی آمریکا قرار گرفتند، تأکید کردند: این حرکتی که از دل دانشگاه‌های آمریکا شروع شده است، حقانیت، شرافت و عزتمندی انقلاب اسلامی را در قبال حمایت از مستضعفان عالم و دشمنی با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل بر همگان اثبات و مبرهن کرده است.
همچنین دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد و پیام نور دهدشت و دانشگاه آزاد گچساران با حضور در صحن دانشگاه همزمان با دانشجویان دانشگاه‌های یاسوج حمایت و همبستگی خود را با این خیزش عظیم دانشجویی در سراسر دنیا اعلام داشتند.
گفتنی است که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در قبال حمایت‌های بی‌دریغ و سیاست‌های کورکورانه دولت آمریکا در قبال کشتار بی‌رحمانه کودکان و مردم مظلوم غزه به دست رژیم سفاک رژیم اسرائیل چند روزی است دست به تحصن مسالمت‌آمیز‌ زده بودند که با هجوم و حمله نیرو‌های امنیتی، مورد سرکوب شدید، ضرب و شتم، بازداشت و اخراج از دانشگاه‌های خود به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه مواجه شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام مسئولین محترم استانی و کشوری لطفا به داد دانشجویان و کارمندان دانشکده دختران یاسوج برسید.رئیس این مرکز دختران توانایی اداره این مجموعه را ندارد..این مرکز با هزاران مشکل مواجهه میباشد.خانم اسماعیلی برای این مجموعه مناسب نیست..استاندار ..نماینده گچساران این چه بلایی بود بر سر این مرکز آوردین.
شهاب
چقدر همبستگی
چشم نخورید
روزبه
Iran, Islamic Republic of
خدا زیادشون کنه خخخخ
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1