تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۹۱۱۹۶
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید سرزده از هنرستانهای شهر یاسوج + تصاویر

۰
کبنا ؛
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی  هنرستانهای شهر یاسوج  به شکل سرزده بازدید و با مدیران، هنرآموزان و هنرجویان این مدارس دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز،  محمد جمالی  در بازدید از برخی هنرستان‌های شهر یاسوج   که صبح امروز و در هشتمین روز از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در هنرستانهای  طالقانی ،وحدت و‌سمیه  از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و تربیتی این هنرستانها قرار گرفت و با حضور در کلاسهای درس با  هنرآموزان، هنرجویان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.
وی در جمع هنرجویان این هنرستان‌هاگفت: در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید وظیفه خود می دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی هنرستانها را مورد بازدید قرار دهیم تا احیانا اگر مشکلاتی در زمینه معلم، کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست احصا و برطرف نماییم.
وی با بیان اینکه تقویت هنرستان‌ها از اولویت‌های  کاری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است گفت: تحصیل در هنرستانها موجب مهارت آموزی  هنرجویان  و‌ جذب آنان در بازار کار خواهد شد .
جمالی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد؛ پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آنها توجه نماییم.
مدیران هنرستان‌ها و‌ هنر آموزان نیز ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی این هنرستانها  شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
1