تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۳۹۵۹۳
در گفتگو با خبرنگاران مطرح شد

موحد: درمانگاه چاروسا حداقل‌ها را ندارد / یزدان پناه پیگیری کند

۴
۱
موحد: درمانگاه چاروسا حداقل‌ها را ندارد
کبنا ؛صبح امروز چهارشنبه (7 مهر ماه 1400) نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از بخش چاروسا، پروژه‌ها بازدید کردند.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد نماینده  مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع خبرنگاران گفت: طی بازدید از بخش چارسا و دیدار با مردم، مشکلات از زبان مردم، مسولان و خانواده‌های شهدا مطرح شد، که ضمن مشکلات عمومی خاص این منطقه دو مشکل اساسی برای مردم بخش اولویت دارد.
سید محمد موحد عنوان کرد؛ مشکل اول اتصال به جاده پاتاوه -دهدشت از مسیر قلعه بنی و امام زاده نورالدین (ع) است که خوشبختانه عملیات  قسمت اساسی این پروژه در حال اجراست، طی بازدیدی که با متولیان از این محور داشتیم، امید داریم به زودی زمینه بازگشایی نهایی این محور و بهره برداری مردم فراهم شود.
وی افزود: درکنار آن بهسازی و تعریض دو راه جاده قلعه رییسی به حد فاصل جاورده به همین مسیر است که در دستور کار است از متولیان و مدیران مربوطه می‌خواهم هر چه زودتر کارهای اولیه را انجام دهند.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه ادامه داد: مشکلات روستاها هر کدام به جای خود حائز اهمیت بود، نکاتی را مطرح کردند، ما هم اقداماتی را عرض کردیم، مشکل جاده، آسفالت و گاز و... داشتند که ان شاء الله به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
موحد با اشاره به وضعیت ورزشگاه نیمه کاره قلعه رییسی گفت: این موضوع حق مردم است و باید هر چه زودتر رفع شود، پیش از این طی دیدار با وزیر ورزش خواستار رفع مشکل اعتباری این پروژه شدم تا دل جوانان شاد شود.
 وی همچنین وضعیت درمانگاه چاروسا را مناسب نداست و گفت: مرکز درمانی هم کمبودهای زیادی دارد و حق این مردم نیست؛ طی بازدیدی که صورت گرفت  امکانات جوابگو نیست.
موحد  با اشاره به اینکه روزانه  بین 100 تا 200 نفر به این درمانگاه  مراجعه می‌کنند افزود:، پزشک متخصص، رادیولوژی، نوار قلب ندارد، حتی حداقل‌ها را ندارد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان خواستار پیگیری این کمبودها از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شد و مطرح کرد: اگر در موردی نیز نیاز به پیگیری در سطح وزارتخانه شد هم اعلام کنید تا پیگیری کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
چرا از ندیر شبکه کهگیلویه نمی پرسید و مستقیم از رئیس دانشگاه و وزیر می خواهید مشکلات را حل کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام بعد از 42سال گذشته حالا متوجه شدی که مردم کهگیلویه دهدشت وتوابع آن از جمله چاروسا دیشموک لنده چرام وسوق و سرفاریاب وبخش های تابع فاقد امکانات رفاهی هستند نماینده دائم عمر کهگیلویه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حتما تقصیر بقیه است په ۳۰ سال خوت بیری خوت پرس و خوت کن
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
آغای موحد :::مدیران استان شما با تعلل ونا کار آمدی بودجه های مربوطه را هر دستگاه هم از روی نا بلدی وهم ناچاری وتعریف تهران وحفظ صندلی پس میدادند ((نمی خواستند کار عمل بلکه ::بار ک الله وبمان )) شما هرچه تلاش کنی بی فایده ست ::: مگر کاربلد ودلسوز وکار کن جهادیها بیایند پای کار وخادم مردم شوند
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1