تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۲۳۷
16 تیر آغاز می‌شود

بازرسی از اداره‌های کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
بازرسی از اداره‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سید محمدکاظم نظری روز سه شنبه در نشست ستاد حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر راهنمایی و تذکر دادن به کارکنان خود برای رعایت حجاب و عفاف باید این اقدام را نسبت به ارباب رجوع‌ها نیز انجام دهند.
وی افزود: نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با معضل بدحجابی در استان اعتباراتی دارند و باید در این راستا برنامه‌های مدون اجرا کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داشتن سعه صدر و بیان استدلال‌های لازم برای بدحجاب‌ها در مورد اهمیت، ضرورت و آثار مثبت رعایت حجاب و عفاف می‌تواند در کاهش معضل بدحجابی در این استان تأثیرگذار باشد.
نظری عنوان کرد: رعایت حقوق شهروندی همواره مورد تأکید مسئولان اجرایی کشور است و در همین راستا نیز منشور آن توسط دولت دوازدهم تهیه و به استان‌ها ابلاغ شد.
وی ابراز داشت: با دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که در زمینه رعایت حقوق شهروندی کم کاری یا سهل انگاری کنند برخورد جدی می‌شود و هیچ تعارفی نیز وجود ندارد.
نظری گفت: طولانی شدن روند رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم در دستگاه‌های اجرایی از مصادیق بارز تضییع حقوق شهروندی است که تا حد قابل ملاحظه‌ای نیز در کهگیلویه و بویراحمد رواج دارد.
وی اظهار داشت: هر چه زودتر میز خدمت برای انجام بهتر امور اداری ارباب رجوع‌ها در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 15 تا 21 تیر هر سال به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.
حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی اظهار داشت: نتایج ارزیابی 40 روزه از دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در مورد رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف پس از جمع بندی برای تشویق یا دادن تذکرهای لازم توسط وزارت کشور به تهران ارسال می‌شود.
وی افزود: این بازرسی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.
حجت الاسلام میرمحمدی بیان کرد: ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در مورد رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف به ترتیب بر اساس 9 و 10 محور انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های خود در این 2 زمینه را به طور مستند ارائه دهند تا هنگام ارزیابی حق آنها تضییع نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
سلام ترا خدا بداد شبکه بهداشت ودرمان. برسید تکریم ارباب رجوع وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
بیشتر وقتا ارشاد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1