کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

تحت فشار بودم که استعفا دادم/ از «موحد» برای همراهی تشکر می‌کنم

13 اسفند 1399 ساعت 19:12

یاری‌نسب گفت: با هیچ گروه و حزبی مشکل سیاسی نداشتم؛ اما با طیف نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ تعامل داشتم و مشکل حادی نبود؛ هیچ‌کسی به بنده فشاری نیاورد و خواستار استعفای من نشدند. از «سید محمد موحد» نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه تشکر می‌کتم که در این مدت همیار بنده بودند و برای مشکلات بیمارستان رایزنی کردند، دستشان درد نکند امیدوارم بیشتر برای مرذم ارائه خدمت کنند مسئول باشم یا نباشم در خدمتشان هستم.


«ابراهیم یاری‌نسب» رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت استعفای خود را تحویل مسئولان دانشگاه داد و با این استعفا موافقت شد و طی حکمی «محمد طاهر طیب‌زادگان» به‌عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت منصوب شد.
ابراهیم یاری‌نسب
در گفت‌وگو با کبنانیوز در خصوص استعفای خود بیان داشت: به دلیل مشکلات خانوادگی و فشار ناشی از کار استعفا دادم، چون فشار زیادی روی بنده بود و در این چندماه نتواسنتم در کنار خانواده‌ام باشم و از آن‌ها حمایت کنم استعفا دادم؛ در بیمارستان و درمانگاه دولتی به مردم خدمت خواهم کرد.
یاری‌نسب ضمن قدردانی از پرسنل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شبکه بهداشت گچساران بیان داشت: هیچ مشکلی با رئیس علوم پزشکی استان نداشتم آن‌ها با بنده همکاری ویژه‌ای داشتند؛ از کادر درمان تشکر و قدردانی می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم؛ مخصوصا مدیون پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) هستم که در این مدت با من همیار و همراه بودند و به مردم خدمت کردند سپاسگزارشان هستم.
وی ادامه داد: هر جا هستم دعای خیر دارم و امیدوارم که مسئول جدید بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مشکلات پرستاران و پرسنل بیمارستان که شب و روز زحمت می‌کشند را بررسی و خدمت کنند. 
وی در خصوص مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بیان داشت: مشکلات بیمارستان تنها کرونا است و این مشکل ایران و جهان هست. بیمارستان به‌لحاظ اعتبارات و تجهیزات پزشکی مشکل خاصی ندارد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه بهداشت پیگیر مشکلات هستند و تا کنون کم‌کاری و یا بی‌توجهی به دهدشت نبوده است و مداوم از وزارت‌خانه پیگیر بیمارستان دهدشت هستند؛ خوشبختانه سی‌تی‌اسکن بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود با رایزنی و زحمات رئیس علوم پزشکی امکانات بیمارستان تامین می‌شود و همچون سایر بیمارستان‌ها شیوه عادی را می‌گذراند.
یاری‌نسب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استعفای به‌دلیل فشار سیاسیون بوده است، گفت: با هیچ گروه و حزبی مشکل سیاسی نداشتم؛ اما با طیف نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ تعامل داشتم و مشکل حادی نبود؛ هیچ‌کسی به بنده فشاری نیاورد و  خواستار استعفای من نشدند. از «سید محمد موحد» نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه تشکر می‌کتم که در این مدت همیار بنده بودند و برای مشکلات بیمارستان رایزنی کردند، دستشان درد نکند امیدوارم بیشتر برای مرذم ارائه خدمت کنند مسئول باشم یا نباشم در خدمتشان هستم.


کد مطلب: 431591

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431591/تحت-فشار-بودم-استعفا-دادم-موحد-همراهی-تشکر-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1