تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۳۱۵۹۱
در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

تحت فشار بودم که استعفا دادم/ از «موحد» برای همراهی تشکر می‌کنم

۱۲
۵
تحت فشار بودم که استعفا دادم/ از «موحد» برای همراهی تشکر می‌کنم
کبنا ؛«ابراهیم یاری‌نسب» رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت استعفای خود را تحویل مسئولان دانشگاه داد و با این استعفا موافقت شد و طی حکمی «محمد طاهر طیب‌زادگان» به‌عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت منصوب شد.
ابراهیم یاری‌نسب
در گفت‌وگو با کبنا نیوز در خصوص استعفای خود بیان داشت: به دلیل مشکلات خانوادگی و فشار ناشی از کار استعفا دادم، چون فشار زیادی روی بنده بود و در این چندماه نتواسنتم در کنار خانواده‌ام باشم و از آن‌ها حمایت کنم استعفا دادم؛ در بیمارستان و درمانگاه دولتی به مردم خدمت خواهم کرد.
یاری‌نسب ضمن قدردانی از پرسنل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شبکه بهداشت گچساران بیان داشت: هیچ مشکلی با رئیس علوم پزشکی استان نداشتم آن‌ها با بنده همکاری ویژه‌ای داشتند؛ از کادر درمان تشکر و قدردانی می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم؛ مخصوصا مدیون پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) هستم که در این مدت با من همیار و همراه بودند و به مردم خدمت کردند سپاسگزارشان هستم.
وی ادامه داد: هر جا هستم دعای خیر دارم و امیدوارم که مسئول جدید بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مشکلات پرستاران و پرسنل بیمارستان که شب و روز زحمت می‌کشند را بررسی و خدمت کنند. 
وی در خصوص مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بیان داشت: مشکلات بیمارستان تنها کرونا است و این مشکل ایران و جهان هست. بیمارستان به‌لحاظ اعتبارات و تجهیزات پزشکی مشکل خاصی ندارد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه بهداشت پیگیر مشکلات هستند و تا کنون کم‌کاری و یا بی‌توجهی به دهدشت نبوده است و مداوم از وزارت‌خانه پیگیر بیمارستان دهدشت هستند؛ خوشبختانه سی‌تی‌اسکن بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود با رایزنی و زحمات رئیس علوم پزشکی امکانات بیمارستان تامین می‌شود و همچون سایر بیمارستان‌ها شیوه عادی را می‌گذراند.
یاری‌نسب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استعفای به‌دلیل فشار سیاسیون بوده است، گفت: با هیچ گروه و حزبی مشکل سیاسی نداشتم؛ اما با طیف نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ تعامل داشتم و مشکل حادی نبود؛ هیچ‌کسی به بنده فشاری نیاورد و  خواستار استعفای من نشدند. از «سید محمد موحد» نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه تشکر می‌کتم که در این مدت همیار بنده بودند و برای مشکلات بیمارستان رایزنی کردند، دستشان درد نکند امیدوارم بیشتر برای مرذم ارائه خدمت کنند مسئول باشم یا نباشم در خدمتشان هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کبنای عزیز آقای دکتر چون بیشتر اوقات در آهن فروشی کار می کرد وقت نداشت به بیماران بیمارستان کار کند بدبختی هر روز هم قیمت میلگرد تعغیر می گرد خداقوت دکتر برو به آهن فروشیت برس
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دکتر عملکرد مثبتی داشتن ، و همه ما از ایشون راضی بودیم
Iran, Islamic Republic of
مماکمما نظر نظر
مطلع
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ضعیف است مدیر بیمارستان استعفا می دهد جناب دکتر یزدانپناه به داد شبکه بهداشت کهگیلویه برسید از بی مدیریتی رنج می برد.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
در این مدت مسئولیت دکتر یاری نسب چند بار قهر کرد و سرکار نیامد هم مدیریت دانشگاه ناتوان است و هم مدیر شبکه بهداشت و درمان دهدشت . باید به حال این مدیریت زار زار نشست و گریه کرد واقعا فریاد رسی نیست .
امیر
Iran, Islamic Republic of
دکتریارینسب" چرا واقعیت رانمیگی

دلیل استعفات مشخصه تو خلاف گروه موحد کار میکردی
حسین
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز برادر به دلیل کم کاری وسهل انگاری شما برداشته شدید فوت سه بیمار در بیمارستان در یک روز دلیل برکناری شما بود
Iran, Islamic Republic of
مدیران شبکه و بیمارستان دهدشت فقط به فکر تعداد بیماران خودشان هستند و مدیریت و کار را رها کرده اند.
وحید
Iran, Islamic Republic of
کاش یک روز علوم پزشکی از دست سیاسیون خلاص بشه، متاسفانه وضعیت دانشگاه اون هم در این شرایط حساس اصلا خوب نیست، یعنی میشه یه روز یه ادم علمی و دلسوز رییس دانشگاه بشه؟
انسان باشیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اول خدا قوت و خسته نباشید میگم به آقای دکتر یاری نسب بابت خدمت رسانی به مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده
بابت نظر افراد تاسف میخورم گاهی وقت ها مشت نمونه خروار نیست
وگرنه مردمان دیارم فدرشناس زحمات چندین ساله کادر پزشکی هستند و علی الخصوص آقای دکتر یاری نسب که میتونن بی دغدغه تو بهترین جاهای این سرزمین با آرامش کامل زندگی کنند اما در کنار مردم محروم این شهرستان هستند و با حضور فعالشون مرهمی هستند بر درد بیماران
و اما پیشنهاد میدم به این دوستان نظر دهنده
جایه شستن چشمهایشان مغزشون رو شستشو بدن تا کمتر عقده های درونیشون رو مخابره کنن.
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه پیشرفت نخواهد کرد .چون نماینده ش دنبال راضی کردن افراد ضعیف هست.آدمهای قوی و صاحب نظر در سیستم ایشان جایگاهی ندارند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت سروران گرامی من کاری به این بنده خداندارم ونمیشناسم ازعملکردش هم اطلاعی ندارم ولی یه سوال خیلی ذهنم رادرگیرکرده مردم بزرگوارکهگیلویه بزرگ به چه امیدی بااین همه تجربه نمایندگی بدون هیچ کارکردی انتخاب کردندبرانماینده واقعا آدم وقتی به عدم توسعه یافتگی دراین شهرستانها نگاه میکنه دلش میگیره بعد مادلمان خوشه حمید رابرمیدارن وحامدرامیزارن جاش توراخداکمی به فکر نسلهای آینده باشیم یاسوج هم که به برکت مهاجرتهای بی حساب وکتاب یقین داشته باشیددرآینده نه چندان دور دچارمعظلات وتنشهای شدید خواهدبودبدلیل منابع محدود ومدیریتهای سطحی باآرزوی تندرستی
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1