تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۴۰۷۰۹
در ادامه برنامه های خلاقانه سرپرست شهرداری لنده

پیشنهاد طرح تشکیل شورا یارها در مناطق کم برخوردار لنده به شورای ششم

۱
پیشنهاد طرح تشکیل شورا یارها در مناطق کم برخوردار لنده به شورای ششم
کبنا ؛سرپرست شهرداری لنده گفت؛ طرح تشکیل شورایار در مناطق محروم و کم برخوردار لنده را با هدف تسریع در خدمات رسانی و رفع مشکلات و معارضات پیش روی شهرداری در توسعه زیر ساخت ها، با محوریت سهیم‌ کردن شهروندان در تصمیم‌گیری ها و اجرای اقداماتی که کیفیت زندگی آنان را ارتقا ‎دهد به شورای شهر لنده پیشنهاد خواهیم داد و تلاش خواهیم داشت تا با کمک خود مردم قدم های مثبتی برداشته شود.
به گزارش کبنا از لنده؛ مهندس جعفری با اشاره به نقش مردم در کارها افزود؛ چند منطقه تحت عنوان شهرک های چندگانه مدتی است با انباشتی از مشکلات به شهر لنده الحاق شدند که از حداقل های خدمات شهری بی بهره اند و شهرداری نیز در راه توسعه این مناطق با مشکلاتی همراه است که در طرح شورایار در نظر داریم به کمک خود مردم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
جعفری مناطق شهرک فجر و سرآسیاب و بهاران را از جمله ی مناطق کم برخودار به لحاظ توسعه نیافتگی به نسبت با شهر لنده عنوان و گفت؛ در طرح شورایار به کمک همدیگر (شورای شهر، شهرداری، شورایارها که نمایندگان محلات هستند) بررسی و شناخت کمبودها، نیازهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی محله‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی و سایر برنامه‌های شهرداری قابل انجام است.
وی از جمله ی مهمترین مشکلات پیش روی شهرداری و شورای شهر را در توسعه زیر ساخت های شهری، (معارضات اجتماعی) عنوان و گفت، نمونه های بسیاری در این مناطق وجود دارد که لنگ همکاری مردم هستیم و لذا با دادن مسئولیت به خود مردم شاهد تسریع در توسعه زیر ساخت ها خواهیم بود.
جعفری با اشاره به لزوم مسولیت پذیری و همکاری همه ی شهروندان در راه رسیدن به شهری زیبا خاطرنشان کرد؛ یک شهر(چه خوب و چه بد) محصول مردمان آن است. مردمانی که در آن شهر زندگی میکنند و آن را می سازند و لذا اینجا شهر ما لنده نیز محصول همه ی ماست که باید تلاش کنیم  شهرمان در شان و منزلت فرهنگ، تفکر، اخلاق و دانش ما باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1