تاریخ انتشار
شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۵۲۹۹۲
در توئیت‌هایی منتشر شد

واکنش عطاء الله مهاجرانی به حوادث اشنویه و زاهدان

۳
۱
واکنش عطاء‌الله مهاجرانی به مرگ مهسا امینی و حوادث زاهدان
کبنا ؛وزیر ارشاد دولت اصلاحات در توئیت‌هایی نوشت اعتراض که حق طبیعی مردم است، تبدیل به محملی برای آشوب و براندازی شده است.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در رشته توئیت‌هایی با اشاره به اغتشاشات اخیر و بیانیه روز گذشته وزارت اطلاعات، اتفاقات زاهدان و اشنویه را تلاش برای تجزیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست.
مهاجرانی نوشت:
یکم؛ حمله ارتش عراق به ایران و اشغال بیش از ده‌هزار کیلومتر از خاک ایران ـ به‌اندازه مساحت لبنان! ـ در واقع حمله ورشو و ناتو و کشورهای عربی منطقه، به ایران بود، گمان می‌کردند؛ انقلاب اسلامی را متوقف، نظام جمهوری اسلامی را سرنگون و ایران را تجزیه ملی و سرزمینی می‌کنند، شکست خوردند.
دوم؛ مسعود رجوی در گفتگو با پروژه تاریخ شفاهی ایران، دانشگاه هاروارد در ۸ خرداد ۱۳۶۳ از سرنگونی جمهوری اسلامی سخن گفته است. به‌نظر او با رحلت امام خمینی، نظام سرنگون می‌شود.
سوم؛ البته ابوالحسن بنی‌صدر هم در رؤیای سرنگونی جمهوری اسلامی بوده است.  بنی‌صدر در یادداشت ۳۰ شهریور ۱۳۶۰ از پیروزی انقلاب به‌رهبری خود و حذف امام خمینی سخن گفته است. صدام و رجوی و بنی‌صدر رفته‌اند اما رؤیای سرنگونی جمهوری اسلامی همچنان برجاست!
چهارم؛ در آشوب آبان ۱۳۹۸، وزارت خارجه آمریکا و شخص پمپئو اتاق فرمان براندازی بود.
پنجم؛ جان بولتون صراحت بیشتری به‌خرج داد و در کارناوال سازمان مجاهدین خلق در پاریس گفت: «سال آینده در تهران خواهیم بود»! منظورش سال ۱۳۹۸ بود.
ششم؛ حادثه درگذشت تلخ مهسا امینی، فرصتی برای تحقق همان سناریوست. اعتراض که حق طبیعی مردم است، تبدیل به محملی برای آشوب و براندازی می‌شود.
هفتم؛ بیانیه بسیار مهم وزارت اطلاعات در واقع تبیین همان سناریوست. یورش به کلانتری‌ها در زاهدان و یا طرح اشنویه در آذربایجان غربی، نشانه‌های همان سناریوست که اتاق فرمان ظاهری‌اش شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان است.
هشتم؛ می‌بایست بین اعتراض مردمی و سناریوی آشوب تمایز قائل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

معترض
Iran, Islamic Republic of
سوپاپ اطمینان لندن نشین
Iran, Islamic Republic of
چه روشنگری چه بصیرتی درود بر شرافت و بزرگی و انسانیت و دینداری و وطن دوستی انقلابیگری و انقلابی ماندنت به ایشان گفت انقلابی با توجه به اینکه هر روز انقلابی نما های غوغاگر و نفوذی های بازمانده تفکر کشمیری با دامن زدن به خودبرتر بینی و خود انقلابی برای بقای خود نمایان نشدن چهره واقعی و هویت اصلی انها منفعت طلبان بی بصیرت دنبال تشکیل دادگاه علیه مهاجرانی هستند نفوذی هایی تا کنون جز برای دانشمندان اعتقادی و ایمانی و انقلابی های اصیل و یاران صدیق امام برای هیچ کس از دوستان خودشان (دشمنان انقلاب اسلامی) چنین سماجتی نشان نداده اند و انصافا چه زیرکانه و ریاکارانه نفوذ کرده اند که تماما دانشمندان علمی اعتقادی مملکت را هدف گرفتند عالمان علم و عمل را هدف گرفتند تا کجا نفوذ کرده اند که جلوی دید دلسوزان نظام و انقلاب را گرفته اند که هرچه خواستند بر سر این مملکت آورده اند نفوذی های منافق بازمانده تفکر کشمیری و کیانوری زیر سایه چه کسانی رشد کرده اند که اینطور مملکت را دچار دودستگی و بحرانهای خطر ناک کرده اند و می کنند انقلابی نماهای که هیچ نقشی در انقلاب اسلامی نداشتند نه در دفاع مقدس نه کوچکترین تلاشی و خدمتی به مردم فقط جهت رسیدن به اهداف خود به جبهه داخلی خط امامی ها و انقلابی های قبل از انقلاب فحاشی می کنند و مزد فحاشی های خود را پست و منصب می گیرند ای دلسوزان کشور و انقلاب اسلامی اگر دلسوز باشید با کمی تآمل متوجه عمق نفوذ منافقین و ریاکاران و منفعت طلبان خواهید شد که هر روز بحرانی و بهانه ای برای کشور ایجاد می کنند و به نام ملت و به کام خودشان ولی دست خدا بالاترین دستهاست و حتما دست آنها رو خواهد شد و به سزای اعماق پست و زشتشان خواهند رسید
ح
Iran, Islamic Republic of
ن
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1