تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۵۶۹۰۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد:

ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد

۰
ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد
کبنا ؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش برف سنگین و قطعی شبکه برق در اکثر شهرها و روستاهای استان باعث ایجاد اختلال و در برخی مناطق قطعی شبکه ارتباطی شد که با پیگیری ها و تلاش مجموعه ارتباطی استان رفع شد.
به گزارش کبنا، سید محمود رادمنش، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه از ساعات اولیه دیروز شاهد بارش سنگین برف در بسیاری از نقاط استان بودیم گفت: در پی این بارش‌ها، شبکه برق استان دچار قطعی و خاموشی سراسری شد که این اتفاق باعث ایجاد اختلال سایت‌های ارتباطی گردید.
وی افزود: قطعی شبکه برق و اتمام باتری‌های پشتیبان در بسیاری از سایت‌های ارتباطی استان به‌ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی نیز باعث خاموشی کامل شبکه ارتباطی در این مناطق شد و اینجانب به نوبه خود به عنوان خدمتگزار مردم، بخاطر مشکلاتی که برای مردم شریف این مناطق در حوزه ارتباطی پیش آمده از مردم عذرخواهی می کنم.
رادمنش ادامه داد: از همان ساعات اولیه، همکاران ما در حوزه ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از شرکت مخابرات، ارتباطات سیار، ایرانسل و دیگر اپراتورها تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی انجام دادند.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، افزود: با توجه محدودیت زمانی پشتیبانی باتری سایت های ارتباطی و طولانی شدن قطعی شبکه برق در جاهایی که امکان میسر بود از طریق دیزل ژنراتور برق سایت های ارتباطی تأمین شد و متاسفانه در نقاط صعب العبور و دوردست این امکان وجود نداشت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد درباره روستاهایی که شبکه ارتباطی آن‌ها در پی قطع سراسری برق دچار اختلال و قطعی شده بودند، گفت: عمده این روستاها در مناطق سردسیر و کوهستانی قرار داشتند که الحمدلله بخش زیادی از ارتباط این روستاها به حالت پایدار بازگشته است.
این مقام مسئول افزود: متأسفانه بیش از 90 درصد قطعی‌های ارتباطی گزارش‌شده در سطح استان ناشی از اختلال و قطعی شبکه برق به دلایلی همچون فرسودگی شبکه برق استان، سرقت ترانس و کابل به‌ویژه در مناطق محروم و دورافتاده و یا صعب العبور است.
رادمنش در خاتمه با تشکر از زحمات شبانه روزی مجموعه ارتباطات در استان گفت: الحمدلله شرایط ارتباطی اکثر نقاط استان در حال حاضر در وضعیت نسبتا پایداری قرار گرفته است و از طریق ستاد بحران و همکاران شرکت برق استان پیگیر رفع اختلال شبکه برق چند نقطه روستایی هستیم و به محض رفع مشکل شبکه برق این نقاط، ارتباط برقرار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حواشی دادگاه کتایون ریاحی

حواشی دادگاه کتایون ریاحی

کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما در پی مطالب مطرح شده درباره دادگاه کتایون ریاحی از هنرمندان ...
دادستانی برای برخورد با «کشف حجاب» به پلیس دستور داده است

دادستانی برای برخورد با «کشف حجاب» به پلیس دستور داده است

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید ...
بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

«بایدن به دنبال مذاکره با تهران است اما بدون برجام»؛ این جمله از سوی یکی از رسانه‌های ...
1