تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۵۷۷۲۵
رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد:

نفرات برتر رقابتهای اسکی جشنواره ملی برفی دنا مشخص شدند

۱
نفرات برتر رقابتهای اسکی جشنواره ملی برفی دنا مشخص شدند
کبنا ؛رئیس هیأت اسکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در محل پیست اسکی کاکان یاسوج با معرفی برترینها به کار خود پایان داد.  
به گزارش کبنا، حمید زرافشان اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در محل پیست اسکی کاکان یاسوج با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.  
رئیس هیأت اسکی استان افزود: در این جشنواره ۲ روزه، از برترین‌های مسابقات اسکی رشته آلپاین و اسنو برد، تقدیر و با اهدای جوایز از آن‌ها، تجلیل شد.  
زرافشان گفت: در مسابقات اسکی آلپاین رده سنی زیر ۱۲ سال، احسان بختیار‌زاده، عرشیا برزین، به ترتیب نفر اول و دوم شدند و حسین زرافشان سوم شد.  
وی بیان کرد: در مسابقات اسکی آلپاین آقایان رده سنی بزرگسال، آرش بشارتی، آرمین بشارتی و آبتین بالش زر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.  
وی به منتخبین مسابقات اسکی آلپاین بانوان اشاره کرد و گفت: در این بخش دیانا برزین، آریسا برزین و یسیرا کیانی به ترتیب اول تا سوم شدند.  
زرافشان در خصوص نتایج اسنوبرد این مسابقات اظهار داشت: عزیزالله باقری، نصرت‌الله باقری و هادی باقری به ترتیب منتخبین این رشته انتخاب شدند.  

زرافشان اهداف برگزاری جشنواره ملی برف و اسکی یاسوج را جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری زمستانی، معرفی قابلیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی در بین مردم این استان برشمرد.  
جشنواره ملی برفی دنا روز‌های ششم و هفتم بهمن 1401 به مدت ۲ روز در پیست اسکی "کاکان" یاسوج با حضور ورزشکارانی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و تهران و بوشهر با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان میرات فرهنگی و گردشگری و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.  
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی "کاکان" با تعمیرات ماشین برف کوب برای گردشگری و برگزاری جشنواره بازی‌ها و تفریحات زمستانی آماده شد.  

عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: پیست اسکی "کاکان" یکی از گردشگرپذیرترین اماکن تفریحی زمستانی در جنوب کشور محسوب می‌شود که برای بین‌المللی کردن پیست یادشده نیاز است که تله کابین آن فعال شود.  
وی تصریح کرد: این پیست به عنوان یکی از مهمترین پیست‌های اسکی کشور است که پنج تا شش ماه از سال، ( از اوایل زمستان تا اوایل بهار)، پوشیده از برف است.  
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی را فرصتی برای جذب گردشگر و توریسم ورزشی و شناسایی جاذیه‌های ورزشی و فرهنگی استان عنوان و افزود: پیست اسکی کاکان یکی از پیست‌های پر برف جنوب کشور است که همه ساله در فصل زمستان پذیرای ورزشکاران و گردشگرانی از جنوب کشور است.  
دهقان از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران استان در رشته اسکی سخن و بیان داشت: با توجه به این ظرفیت و توانمندی ورزشکاران و حمایت‌های مسئولین استانی و کشوری انشالله شاهد رشد و شکوفایی رشته اسکی در کشور و فتح سکو‌های قهرمانی ورزشکاران در میادین خواهیم بود.  
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خواستار توجه و حمایت مسئولین استانی و کشوری به ظرفیت‌های پیست اسکی کاکان شد و تصریح کرد: این ظرفیت و پتانسیل در استان و هیأت اسکی وجود دارد که میزبان یکی از رویداد‌های ورزش اسکی باشیم.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه ...
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

پیمان جبلی رییس صدا وسیما در نامه به ابراهیم رییسی درباره فیلیمو نوشته است: از قرار اطلاع ...
عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح بزرگ مجتمع فرهنگی گردشگری در استان ...
1