کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قطعی آب در برخی مناطق گچساران هنوز ادامه دارد

توضیحات فرماندار در باره قطعی آب برخی مناطق گچساران / پمپ‌ها را برای تعمیر به اهواز ارسال کردیم / ۲ اکیپ از شهرستان گچساران و کهگیلویه در حال فعالیت هستند

12 اسفند 1401 ساعت 22:28

 فرماندار گچساران برای رفع مشکل قطعی، تنش و اُفت فشار شدید آب مناطقی از شهر دوگنبدان با همکاری ادارات مربوطه و شرکت نفت گچساران هم اکنون هشت دستگاه تانکر سیار کار آبرسانی به مخازن ۲۰ هزار و ١۰ هزار متر مکعبی این مناطق را انجام می‌دهد.


 فرماندار گچساران برای رفع مشکل قطعی، تنش و اُفت فشار شدید آب مناطقی از شهر دوگنبدان با همکاری ادارات مربوطه و شرکت نفت گچساران هم اکنون هشت دستگاه تانکر سیار کار آبرسانی به مخازن ۲۰ هزار و ١۰ هزار متر مکعبی این مناطق را انجام می‌دهد.
روانبخش دیهیم خوب افزود: ٢ دستگاه پمپ در‌ ایستگاه پمپاژ آب خیرآباد به دلیل خرابی، همزمان از کار افتاده و برای تعمیر به اهواز ارسال شده است.
وی بیان کرد: به همین دلیل آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان، در ٢ روز گذشته قطع، دچار تنش و ٱفت فشار شدید شده است.
دیهیم خوب با بیان اینکه قطعی آب هم اکنون جز بحران‌های اصلی این شهر است تصریح کرد: قبل از خرابی پمپ‌های آب، شرکت آبفا می‌بایست راهکار‌های لازم را انجام می‌داد و اطلاع‌رسانی می‌کرد.
وی ابراز کرد: اداره آبفا برای جلوگیری از قطع آب مناطق مختلف این شهرستان در مواقع بحران باید یک یا ٢ پمپ جایگزینی داشته باشد.
دیهیم خوب با اشاره به اینکه برای رفع این معضل در اسرع وقت تلاش خواهد شد گفت: از شهروندان دوگنبدانی انتظار می‌رود با صرفه‌جویی و صبر این شرکت را در اجرای این عملیات یاری کنند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ اکیپ از شهرستان گچساران و کهگیلویه برای وارد شدن ۲ حلقه چاه به مدار تولید هم اکنون در حال فعالیت هستند.
امید صالحی ابراز کرد: در صورتی که این ۲ حلقه چاه وارد مدار بهره‌برداری شود مشکل آب مناطقی از شهر دوگنبدان که دچار قطعی آب هستند تا حدودی برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد: در شرکت آب و فاضلاب به طور متوسط در هر هفته ۲ الکتروموتور در استان از مدار خارج می‌شود که امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرویس کردن این پمپ‌ها و خرید پمپ جایگزینی انجام شده است.
صالحی ابراز کرد: برای خرید یک دستگاه پمپ بطور متوسط باید سه تا ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرد و با توجه به اینکه درآمد‌های جاری این اداره پاسخگو نیست انتظار می‌رود از طریق اعتبارات استانی توجه ویژه برای رفع این مشکل شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون مناطق سه راهی، کارکنان، رزمندگان، طالقانی، ۱۰۸ دستگاه، لبنان، بنیاد شهید، بخشی از داخل شهر، کوی شهید فهمیده، آبگرمو، لاین شمالی کارکنان آب آن‌ها قطع شده است.


کد مطلب: 459268

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459268/توضیحات-فرماندار-باره-قطعی-آب-برخی-مناطق-گچساران-پمپ-ها-تعمیر-اهواز-ارسال-کردیم-۲-اکیپ-شهرستان-کهگیلویه-حال-فعالیت-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1