تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۴۵۹۲۷۸
مدیرکل دامپزشکی استان گفت:

آغاز طرح کنترل و نظارت دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد / سامانه ارتباط مردمی 1512

۰
آغاز طرح کنترل و نظارت دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد / سامانه ارتباط مردمی 1512
کبنا ؛مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی خبر داد و گفت: این طرح از ۱۳ اسفند آغاز و تا پنج اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
به گزارش «کبنا»، مختار رجایی فر با اشاره به فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان، افزود: گشت‌های دامپزشکی استان در قالب اکیپ‌های ویژه بهداشتی کار نظارت بر توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، نظارت شرعی بر مرکز تولید، سردخانه ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز عرضه، رستوران‌ها را انجام می‌دهند.
مدیر کل مپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۳ اکیب سیار، ۸ اکیپ ثابت متشکل از ۶۹ نفر بازرس بهداشتی و ناظر شرعی در دو نوبت صبح و بعدازظهر حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه در این طرح، تشدید و کنترل و نظارت بهداشتی از سه بخش هماهنگی، برنامه عملیاتی و نتیجه عملکرد انجام می‌شود، یادآور شد: موفقیت این طرح در گرو ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و تأمین سلامت جامعه و در نهایت انجام مطمئن مراحل است.
وی از استقرار دامپزشکان ناظر بخش دولتی در کنار مسئولان فنی بهداشتی در کشتارگاه‌های طیور استان خبر داد و گفت: به منظور اطمینان بخشی به شهروندان از بهداشتی بودن محصولات استحصالی از سه کشتارگاه صنعتی طیور شهر‌های یاسوج و گچساران این طرح برای اولین بار در استان اجرا می‌شود.
وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی با ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و یا با شماره ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی تماس برقرار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1